Sofabord LEJRE 60x120 hvit/eik
Varenr.: 3602023Massiv eik og MDF. B60 x L120 x H45 cm
Relaterte blogginnlegg
Spesifikasjoner
Type | Sofabord |
Form | Oval |
Materiale | MDF , Massiv eikMDF-plater består av små trefibre som er presset hardt sammen med lim. |
Behandling | Lakkert, Matt lakk |
Farge | Hvit, Eik |
Størrelse montert | Bredde: 60 cm, Lengde: 120 cm, Høyde: 45 cm |
Avstand mellom ben | 112 cm,775 cm |
Montert/flatpakket | Flatpakket |
Størrelse flatpakket | Bredde: 66 cm, Lengde: 129 cm, Høyde: 6 cm |
Antall kolli | 1 |
Alle omtaler
Fint bord
Fint bord men beinet knakk etter en uke.
Fot knakk
Elendig patent på beina. Ene foten knakk etter ett par månder.
God service ved reklamasjon
Vi opplevde dessverre å få et skadet bord levert i første omgang. Det var veldig lite bryderi for meg før vi fikk et nytt bord levert. Jysk fulgte godt opp! Vi er sålangt fornøyd med dette bordet (og det i en størrelse mindre) som passer godt sammen!
Var fornøyd helt til...
Bordbeinet knakk etter vanlig bruk.
Knakk med en gang
Elendig kvalitet, beina tåler ingenting, knakk etter 1 måned.
Skuffet
Bordet holder kjempedårlig kvalitet på bordbein, da disse kun er limt. Har hatt bordet i 2 uker å har allerede blitt knekt ett bordbein ved vanlig bruk. Nå er jeg snekker å har forsterket disse, men anbefaler ikke dette bordet til andre
Flott bord
Mye for pengene, flott og moderne bord
Lite solid
Kjøpte bordet i sept/okt og var veldig fornøyd i starten. Etter hvert begynte det å bli litt vinglete. Stramma skruene i beina. Hjalp litt. Ikke lenge etterpå gav bordet helt etter når vi skulle flytte det. Det ene beine falt av. Borde ble lagt ned på siden. Vår datter på 3 snubla i den ene foten mens det lå og da knakk de to resterende rett av. Elendig kvalitet som ikke holder mål. Fint å se på men bør ikke brukes.. utrolig kjipt at det kun varte rett over 2 mnd. Synes også det er misvisende at det ser ut som man har gitt 5 stjerner på vurderinga uansett. At en ikke kan fjerne eller legge til stjerner.
Elendig
Kjøpte dette bordet for knappe 2 uker siden å allerede er lakken begynt å flekke av! Vi har ikke hatt noe annet en 2 pyntegjenstander på det, å kun tørket av med en tørr klut. Skal definitivt klage å kreve et nytt bord eller pengene tilbake.
Fornøyd
Har et stort og et lite sammen. Er litt støvsamlere, men de gjør seg veldig i stua.
Pagination
Når du handler hos JYSK.no har du disse leveringsmulighetene.
Hent i butikk
Hent i butikk er tilgjengelig på et stort antall produkter, da denne servicen også omfatter vårt "Kun Online" sortiment. Butikken har ikke "Kun Online" produkter på lager, det må derfor forventes en leveringstid på 5-9 virkedager før varene er klar til henting i butikk. Du betaler for varene når du bestiller på JYSK.no. Vi anbefaler at du velger Click & Collect hvis du vil bestille produkter som allerede er tilgjengelig i butikken og "Hent i butikk" hvis du ønsker å bestille en vare fra vårt "Kun Online" sortiment. Du kan kun velge "Hent i butikk" dersom bestillingen overstiger 900 kr.
Begge leveringsalternativene er gratis, men med Click & Collect kan du hente produktene raskere og du forhåndsbetaler ikke for produktene. Med Click & Collect mottar du bekreftelse at varene dine er klare til å hentes innen én time.
Pakkepost – mindre varer
Post Nord Logistics leverer pakkepost til ditt valgte utleveringssted. Levering skjer i løpet av 10-17 virkedager. Forsinkelser kan forekomme pga. værforhold. Er det nødvendig å dele leveransen opp i flere leveringer, dekkes de ekstra fraktkostnadene av JYSK.
Vi gjør oppmerksom på at uavhentede varer blir belastet med den opprinnelige fraktkostnaden på bestillingen. Dette gebyret dekker våre kostnader ved behandlingen av returen.
Stykkgods – store varer
Bring leverer stykkgods til din adresse etter det som er avtalt på kjøpstidspunktet. Leveringen av stykkgods
forekommer ved hovedinngang på bakkeplan ved kundens adresse(curbside), hvis annet ikke er avtalt.
Den meget alvorlige situasjonen som nå rammer hele samfunnet setter oss i en uheldig force majeure-situasjon. Omstendighetene setter oss og våre samarbeidspartnere i en vanskelig situasjon som vil påvirke vårt leveringstilbud i stor grad. Vi ønsker å gjøre det beste vi kan og våre prioriteringer blir gjort med utgangspunkt i liv, helse og viktige samfunnsinteresser. Inntil videre vil ikke sjåfører hos transportør kunne ta imot mottakers signatur eller kunne tilby innbæring i mottakers hjem. Levering vil gjennomføres så godt som mulig og GPS koordinater vil registres for å dokumentere gjennomført levering.
Bring avtaler leveringsdato per sms eller telefon.
Bring leverer ofte varene med lastebil, er det vanskelig fremkommelighet på din leveringsadresse, må dette oppgis til transportøren før levering.
Om vinteren kan det forekomme leveringsforsinkelser grunnet værforholdene.
Vi orienterer deg om eventuelle endringer i leveringen ved hjelp av SMS-service, og sjåføren kontakter deg på telefon ca 30 min før leveringen hvis du har oppgitt mobilnummer i bestillingen.
Du har selv ansvar for å kvitte deg med fraktemballasjen, være seg paller, papp og lignende.