JYSK KUNDESERVICE

Noen butikker holder stengt

I tråd med myndighetenes smittevernstiltak vil noen butikker holde stengt for alminnelig handel inntil nye retningslinjer inntrer. Du kan i mellomtiden handle raskt og enkelt med Click&Collect og hente din bestilling i din nærmeste JYSK butikk etter kun 30 minutter.

Sjekk din JYSK butikk her.

Les mer om håndtering av Korona i JYSK her.

Er du Bedriftkunde hos JYSK og ønsker å bestille varer med Click&Collect? Se her for mer informasjon!


Da det til tider vil være stor pågang og økt trykk inn til kundeservice, kan ventetiden oppleves som lengre enn ønskelig. Vi besvarer alle chat-, telefon- og e-posthenvendelser så raskt som mulig.

Trenger du hjelp til å opprette en bestilling i vår nettbutikk må du gjerne kontakte oss per chat, telefon eller e-post. Vær oppmerksom på at vår svartid på e-post kan være lengre enn på chat og telefon. Dersom alle chat operatører er opptatt blir chatten midlertidig lukket. Chatten åpnes så snart det er en ledig plass tilgjengelig i vår kapasitet.

Utenfor våre åpningstider er du velkommen til å kontakte oss via e-post. Dersom du ønsker å formidle en klage på et produkt ber vi deg legge ved bilder som viser avvik og kvittering til din første henvendelse.

JYSK og våre samarbeidspartnere vil alltid gjøre det vi kan for at avtalte leveranser og tjenester skal skje i henhold til avtale. Sporing av ordre vil først være mulig når transportør har scannet forsendelsen på den norske siden av grensen. Dersom du har valgt levering til en JYSK-butikk vil aktuell butikk varsle deg så snart leveransen er ankommet og ordren er klar for henting.

Nedenfor finner du ofte stilte spørsmål og svar. Dersom du ikke finner svaret på spørsmålet ditt her, må du gjerne sende oss en e-post eller åpne et chat vindu.

Vi ser frem til å kunne bistå deg.

I seksjonen under finner du også ofte stilte spørsmål og tilhørende svar.