JYSK KUNDESERVICE

Kundeservice er for øyeblikket sterkt overbelastet på grunn av stor pågang. Dette fører til at køtiden for å nå oss per telefon er lengre enn normalt og det samme gjelder svartiden for e-post. Vår svartid på e-post er for tiden 3-5 virkedager. Vi besvarer alle chat-, telefon- og e-posthenvendelser så raskt som mulig. Dersom alle chat operatører er opptatt blir chatten midlertidig lukket. Chatten åpnes så snart det er en ledig plass tilgjengelig i vår kapasitet.

Vi opplever dessverre at noen av e-postsvarene våre kan havne i spam folderen hos våre kunder. Sjekk gjerne din spam folder dersom du etterlyser svar på henvendelser sendt til oss for flere dager siden.

Leveranse fra nettbutikken er for tiden overbelastet og forsinkelser kan forekomme. Se mer informasjoner her

Nettordre sendes fra vårt sentrallager i Danmark. Sporing av ordre vil først være mulig når transportør har scannet forsendelsen på den norske siden av grensen. Dersom du har valgt levering til en JYSK-butikk vil aktuell butikk varsle deg så snart leveransen er ankommet og ordren er klar for henting.

Utenfor våre åpningstider kan du kontakte oss per e-post.  Dersom du har en klage på et produkt ber vi deg legge ved bilder som viser avvik og kvittering til din første henvendelse.

Vi ser frem til å kunne hjelpe.

I seksjonen under finner du også ofte stilte spørsmål og tilhørende svar.