JYSK KUNDESERVICE

Kundeservice er for øyeblikket sterkt overbelastet på grunn av stor pågang. Dette fører til at køtiden for å nå oss per telefon er lengre enn normalt og det samme gjelder svartiden for e-post. Vår svartid på e-post er for tiden 3-5 virkedager. Vi besvarer alle chat-, telefon- og e-posthenvendelser så raskt som mulig. Dersom alle chat operatører er opptatt blir chatten midlertidig lukket. Chatten åpnes så snart det er en ledig plass tilgjengelig i vår kapasitet.

Vi opplever dessverre at noen av e-postsvarene våre kan havne i spam folderen hos våre kunder. Sjekk gjerne din spam folder dersom du etterlyser svar på henvendelser sendt til oss for flere dager siden.

Nettordre sendes fra vårt sentrallager i Danmark. Sporing av ordre vil først være mulig når transportør har scannet forsendelsen på den norske siden av grensen. Dersom du har valgt levering til en JYSK-butikk vil aktuell butikk varsle deg så snart leveransen er ankommet og ordren er klar for henting.

Utenfor våre åpningstider kan du kontakte oss per e-post.  Dersom du har en klage på et produkt ber vi deg legge ved bilder som viser avvik og kvittering til din første henvendelse.

Vi ser frem til å kunne hjelpe.

I seksjonen under finner du også ofte stilte spørsmål og tilhørende svar.