VELKOMMEN TIL JYSK KUNDESERVICE
Viktig melding: Vi opplever for tiden noen forsinkelser i levering. Dersom din henvendelse gjelder status på en ordre, vil du bli kontaktet av butikken så snart varen er klar for henting. Takk for tålmodigheten – vennligst vent på SMS fra butikken eller transportøren
Du kan få hjelp ved å besøke din nærmeste JYSK-butikk, eller ved å kontakte vår kundeservice. Butikkene kan ikke nås på telefon, men hjelper deg gjerne når du kommer innom.
For andre henvendelser anbefaler vi å bruke chat for raskest svar. Du kan også kontakte oss via telefon eller e-post – vi er her for å hjelpe deg!
Finner du ikke det du leter etter i FAQ-en nedenfor? Ikke bekymre deg – ta kontakt med oss, så hjelper vi deg videre.
Gjelder henvendelsen et produkt eller en mangel?
For at vi skal kunne behandle saken raskt og korrekt, ber vi deg legge ved både bilder av produktet og kvittering i henvendelsen.
Vi ser frem til å hjelpe deg!
Telefon & Chat:
Man-Fre: 09:00-17:00
Lør: 10:00-16:00
Søn: Stengt
Chat (Man-Tors):
09:00-18:00
Vi opplever for tiden stor pågang på telefon. For mindre ventetid og raskere svar så anbefaler vi å ta kontakt med oss på chat.