JYSK KUNDESERVICE

På grunn av den store mengden henvendelser kan det for øyeblikket være lengre behandlingstid enn vanlig hos kundeservice.

Trenger du hjelp eller råd om bestilling av riktig vare? Leter du etter informasjon om produkter eller tjenester?
80% av kundene våre finner svarene på spørsmålene deres i våre vanlige spørsmål nedenfor.

Hvis du ikke finner svaret du leter etter her - Ta kontakt med vår kundeservice via vår chat eller telefon for raskeste svar. 

Vær oppmerksom på at vår svartid på e-post kan være lengre enn på chat og telefon. Dersom alle chatoperatører er opptatt blir chatten midlertidig lukket. Chatten åpnes så snart det er en ledig plass tilgjengelig i vår kapasitet.

Dersom du ønsker å formidle en klage på et produkt ber vi deg legge ved bilder som viser avvik og kvittering med din henvendelse. 

Vi gleder oss til å hjelpe deg.

Kontakt kundeservice

Live chat - Offline
Snitt ventetid: 20 sekunder
21 49 36 00
Snitt ventetid: 7-10 minutter
Åpningstider for kundeservice

Telefon:
Mandag - Fredag: 09:00 - 17:00
Lørdag: 10:00 - 16:00
Søndag: Stengt

Chat:
Mandag - Fredag: 09:00 - 18:00
Lørdag: 10:00 - 16:00
Søndag: Stengt

Du finner åpningstider til våre JYSK butikker her.