VELKOMMEN TIL JYSK KUNDESERVICE

Viktig informasjon
Dersom du lurer på status for din ordre, vil du motta en SMS fra butikken så snart varen er klar til henting.

Trenger du hjelp?
Du er alltid velkommen til å besøke din nærmeste JYSK-butikk, eller kontakte vår kundeservice. Vær oppmerksom på at butikkene ikke kan nås via telefon, men vårt kundeserviceteam står klare til å hjelpe deg.

Raskest svar får du via chat
Du kan også kontakte oss via telefon eller e-post – vi er her for å hjelpe!

Fant du ikke svar i FAQ-en?
Ingen grunn til bekymring – ta kontakt med oss, så hjelper vi deg videre

Gjelder henvendelsen et produkt eller en mangel?
For at vi skal kunne behandle saken raskt og korrekt, ber vi deg legge ved både bilder av produktet og kvittering i henvendelsen.

Vi ser frem til å hjelpe deg!

Kontakt kundeservice

Åpningstider for kundeservice


Telefon & Chat:
Man-Fre: 09:00-17:00
Lør: 10:00-16:00
Søn: Stengt

Chat (Man-Tors):
09:00-18:00 

Du finner åpningstider til våre JYSK butikker her.