VELKOMMEN TIL JYSK KUNDESERVICE
Viktig melding: Hvis henvendelsen din gjelder ordrestatus, vil du motta en SMS fra butikken så snart varen er klar for henting. Kundesenteret har dessverre ikke mer informasjon enn dette, og anbefaler derfor å vente på bekreftelsen fra butikken.
Du kan få hjelp ved å besøke din nærmeste JYSK-butikk, eller ved å kontakte vår kundeservice. Butikkene kan ikke nås på telefon, men hjelper deg gjerne når du kommer innom.
For andre henvendelser anbefaler vi å bruke chat for raskest svar. Du kan også kontakte oss via telefon eller e-post – vi er her for å hjelpe deg!
Finner du ikke det du leter etter i FAQ-en nedenfor? Ikke bekymre deg – ta kontakt med oss, så hjelper vi deg videre.
Gjelder henvendelsen et produkt eller en mangel?
For at vi skal kunne behandle saken raskt og korrekt, ber vi deg legge ved både bilder av produktet og kvittering i henvendelsen.
Vi ser frem til å hjelpe deg!
Telefon & Chat:
Man-Fre: 09:00-17:00
Lør: 10:00-16:00
Søn: Stengt
Chat (Man-Tors):
09:00-18:00