Din handlekurv

Kurven din er tom

Din handlekurv

Kurven din er tom

SALGS- OG LEVERINGSBETINGELSER

Følgende salgs- og leveringsbetingelser gjelder for alle kjøp på JYSK.no for levering i hele Norge. Alle kjøpsavtaler på JYSK.no inngås på norsk. Man må være over 18 år og ha et kredittkort for å kunne handle på JYSK.no.

JYSK Org. nummer NO947477129MVA

Sist oppdatert: 2018-08-31

1. PRISEN PÅ VARENE

Prisen på hver enkelt vare vises i produktoversikten, på produktsiden og i handlekurven. Prisen på hver enkelt vare er inklusive mva. og avgifter, men eksklusive frakt. Når du legger varen i kurven og taster inn ditt postnummer, vises fraktprisen i kurven. Legg merke til at varene og prisene på JYSK.no og i de fysiske JYSK-butikkene er de samme. Et mindre utvalg av varene kan imidlertid bare kjøpes i butikk, og enkelte varer kan kun kjøpes på JYSK.no. Varene er da tydelig merket dette.

Alle priser er dagspriser og oppdateres løpende.

JYSK tar forbehold om utsolgte varer samt trykk- og prisfeil. Dette gjelder både på trykk (i tilbudsaviser og andre kataloger) og her på nettsiden. Hvis det forekommer en prisfeil, retter vi den så snart vi kan.

Hvis du har kjøpt en vare og deretter oppdager at den er annonsert til en lavere pris hos JYSK, enten i nettbutikken eller i de fysiske butikkene, utbetaler vi forskjellen i form av et gavekort.

PRISGARANTI

Hvis du har kjøpt en vare i en av våre JYSK-butikker eller på JYSK.no og deretter ser at vi annonserer samme vare til lavere pris innen 30 dager etter kjøpet, utbetaler vi gjerne forskjellen i form av et gavekort. 

Dette gjelder selv om prisen har økt igjen i løpet av 30 dager.

Vær oppmerksom på at prisgarantien kun er gyldig:

  • innen 30 dager fra kjøpsdato

  • med gyldig kjøpsbevis

Prisgarantien gjelder ikke:

  • hagemøbler som er nedsatt til sesongavslutning og julevarer

  • spesifikke butikkpriser på demo/utstillingsmodeller eller på grunn av clearance

  • spesialtilbud rundt butikkåpninger og gjenåpninger av butikker.

2. BETALING

Kredittkort

I handlekurven vises den samlede prisen for kjøpet, inkludert mva. og frakt. Det er denne samlede prisen du skal betale.

Du kan betale med betalingskortene nedenfor:

  • Visa

  • Master Card

Når du betaler med kredittkort, er du sikret mot misbruk uten risiko for deg selv. Hvis kredittkortet ditt blir misbrukt, kan du forlange at kortutstederen tilbakefører beløpet til betalingskortet.

Betalingen skjer via en sikker, kryptert forbindelse, som sikrer at dine betalingsopplysninger ikke er tilgjengelige for uvedkommende. Betalingen er sikret gjennom DIBS betalingssystem, som er et av Norges ledende betalingssystemer. Alle kredittkortopplysninger tastes inn i et sikkert miljø kryptert med SSL (Secure Socket Layer), og sendes i kryptert form videre til Nordea. Vi garanterer at vi ikke lagrer sensitive opplysninger på vår egen server. JYSK kan ikke på noe tidspunkt se noen av disse opplysningene, og vi har først rett til å trekke betalingsbeløpet fra ditt kredittkort når varene sendes fra vårt fysiske varelager.

Du blir bedt om følgende opplysninger:

Kortnummer (16 sifre preget inn på forsiden av kortet)
Utløpsdato (preget inn i på forsiden kortet)
CVC nummer (tre sifre skrevet på baksiden av kortet, ytterst til høyre like over magnetstripen)

3. ORDREBEKREFTELSE

Når du har sendt inn din bestilling, mottar du en ordrebekreftelse til din e-postadresse. Ordrebekreftelsen inneholder opplysninger om:

  • Din ordre

  • Leveringsadresse

  • Betalingsmåte

  • Leveringsdato

  • Pris(er)

  • JYSK Norge kundeservice sin kontaktinformasjon

  • Informasjon om retur- og reklamasjonsrett og personvernsrettigheter 

Din bestilling er bare et tilbud om å kjøpe fra oss. Vær oppmerksom på at denne ordrebekreftelse ikke betraktes som din endelige aksept av bestillingen din fra JYSK Norge. 

Ingenting av det vi gjør eller sier vil utgjøre noen aksept av din bestilling før vi sender deg en e-post og informerer deg om at din ordre er sendt. På dette tidspunkt vil en kontrakt lages mellom oss som bekrefter at du kjøper og vi selger deg varen(e) du har bestilt. 

Når kontrakten er opprettet kan ikke bestillingen endres (men du kan kansellere din bestilling som angitt i vår retur- og bytteservice). 

Til enhver tid frem til kontrakten er opprettet, kan vi avvise å levere en vare til deg. Hvis vi avviser å levere en vare til deg og betalingen allerede har funnet sted, vil vi gi full refusjon for det aktuelle produktet i samsvar med vår retur- og bytteservice. 

Vi forsøker å sikre at vi til enhver tid har hele produktserien på lager, og vi vil informere deg om varen skulle være utsolgt. Dersom vi av en eller annen grunn ikke kan levere et bestemt produkt, vil ikke vi være ansvarlige for annet enn å sikre at du ikke blir belastet for det aktuelle produktet. 

For våre kunders interesse kan vi begrense innkjøp av enkelte produkter. Dersom du forsøker å kjøpe et produkt med mengdebegrensning vil du få en melding på skjermen som ber deg redusere det antall varer du forsøker å kjøpe. 

Om du ønsker at vi sender deg ordrebekreftelsen på nytt, kontakt vår Kundeservice.

4. KVITTERING

Ved sending av din ordre inneholder kvitteringen du mottar på e-post informasjon om

  • Din ordre

  • Leveringsadresse

  • Betalingsmåte

  • Leveingsdato

  • Pris(er)

  • JYSK NO Kundeservice sin kontaktinformasjon

  • Informasjon om retur- og reklamasjonsrett og personvernsrettigheter 

Eventuelle pleieråd legges ved i e-postkvitteringen. Hvis det er garanti på varen, fremgår det av kvitteringen, som dermed fungerer som garantibevis. Dersom du har opplyst ditt mobilnummer i bestillingen vil du motta en sms når din ordre er sendt.

5. FRAKT

Vi tilbyr ulike fraktalternativer:

1. Levering til en JYSK-butikk – ingen fraktkostnad

Du har to alternativer for henting av din ordre i en av våre JYSK-butikker, og dermed unngå fraktkostnader.

Click & Collect – Reserver online og hent i butikken, tilbys på alle produkter tilgjengelig i våre JYSK-butikker. Dersom du velger Click & Collect vil du motta en melding i løpet av 1 time fra butikken som bekrefter at din ordre er klar. Du må hente ordren innen stengetid påfølgende åpningsdag fra du mottar meldingen. Du betaler for ordren når du henter den i valgt JYSK-butikk.

Levering til butikk -  ligner Click & Collect, men gir deg muligheten til å bestille varer fra et bredere produktutvalg enn vi har i våre butikker. Disse produkter pakkes fra vårt hovedlager i Danmark og sendes til valgt JYSK-butikk. Du må påregne en leveringstid på 5-9 virkedager før ordren din vil være klar for henting i butikken. Minimumsbeløp for ordre med levering til butikk er 600 kr. Eller mer.

2. Levering til ønsket leveringsadresse – fraktgebyr tilkommer 

JYSK Norge kan levere til hele Norge på fastlandet og øyer med broforbindelse. JYSK leverer per i dag ikke til Svalbard.  

Spesielle regler gjelder for levering til øyer:

I de tilfeller der vår transportør ikke leverer til en øy vil det være mulig å få varene levert til fergeleie på fastlandet. Bor du på en øy, ta gjerne kontakt med JYSK kundeservice på 21 49 36 00 hvis du ønsker mer info angående levering til ditt postnummer. 

Vi skiller mellom: 

-        Pakkepost – mindre varer som f.eks dyner, håndklær og sengesett

-        Stykkgods – Store varer som f.eks madrasser, sengeløsninger og møbler 

JYSK Norge avgjør fraktmetoden basert på vekt og volum på varen(e) du kjøper. 

Skulle ordren ble delt opp i delleveringer, grunnet leveringsproblemer, vil JYSK Norge dekke eventuelle tilleggskostnader. 

Vi anbefaler at du legger inn ditt mobilnummer i bestillingen din slik at JYSK Norge eller transportør kan kontakte deg per SMS iht. leveringen. 

Vær vennlig å sikre at navn, adresse i din mottatte kvittering er korrekt. 

Det kan i enkelte tilfeller oppstå forsinkelser knyttet til vær og vind. JYSK kan levere varer høyst 30 dager etter kjøpstidspunktet.

Du har selv ansvar for å kvitte deg med fraktemballasjen, være seg paller, papp og lignende.

 

PAKKEPOST (Mindre varer)

Pakkepost leveres til valgt leveringsadresse i løpet av 3-7 virkedager.

Velg mellom følgende leveringsalternativer: 

Levering til MYpack utleveringssted

-        Velg ønsket butikk for henting av din ordre 

Hjemlevering

-        Du kan velge levering av din ordre til ønsket leveringsadresse   

Flex levering

-        Dersom du ikke har mulighet til å være hjemme for å motta din ordre kan det avtales en plass ordren skal settes som i garasje, på veranda el.  

Leveringsinformasjon

Fra du oppretter din ordre til levering finner sted, kan du forvente følgende varsler: 

  • Når din ordre sendes fra vårt lager vil du motta en SMS og en e-post som bekrefter at din ordre er sendt samt din kvittering.

  • Når din ordre har ankommet transportør sin terminal vil du motta en SMS og e-post som med en link der du går inn og velger ønsket dato og tidspunkt for din leveringen av din ordre.

  • Vi holder deg oppdatert ved endinger i leveringen.

  • På leveringsdagen vil transportøren bekrefte at leveringen er på vei.

  • Du kontaktes av sjåføren ca. 30 minutter før levering finner sted.  

STYKKGODS (store varer)

Vår transportør tilbyr i de fleste større byer daglig levering innenfor tre tidsvinduer: 09-13, 13-17, 17-21.

I byer og tettsteder er tidsvinduene: 09-15, 15-22. Ikke daglige levering.

Perifere strøk er tidsvinduet: 12-20. Ikke daglig levering.

Stykkgods leveres til leveringsadresse i løpet av 5-10 virkedager. 

Standard levering skjer til hoveddør på bakkeplan, curbside, dersom annet ikke er avtalt. 

Følgende tilleggstjenester tilbys: 

  • Levering mellom 09.00-20.00 i tidsintervaller etter transportørs leveringsmatrise til aktuelt postnummer.

  • Innbæring, du velger da selv hvilket rom i hus/leilighet varen skal bli båret til. Tjenesten tilbys ikke i hele landet. 

Dersom du velger levering med innbæring, vennligst se til at bestilte produkter passer i trappeoppganger, døråpninger, heiser før levering. Sjåførene har av sikkerhetsmessige årsaker ikke lov til å ta av seg skoene. Du er selv ansvarlig for å beskytte gulv og tepper. 

Om du skulle ønske å returnere din ordre se våre retur- og bytteregler eller kontakt Kundeservice for videre informasjon. 

Leveringsinformasjon

Fra du oppretter din ordre til levering finner sted, kan du forvente følgende varsler: 

  • Når din ordre sendes fra vårt lager vil du motta en SMS og en e-post som bekrefter at din ordre er sendt samt din kvittering.

  • Når din ordre har ankommet transportør sin terminal vil du motta en SMS og e-post som med en link der du går inn og velger ønsket dato og tidspunkt for din leveringen av din ordre.

  • Vi holder deg oppdatert ved endinger i leveringen.

  • På leveringsdagen vil transportøren bekrefte at leveringen er på vei.

  • Du kontaktes av sjåføren ca. 30 minutter før levering finner sted.  

Varemottak

Når du mottar din ordre, vennligst: 

  • Se til at numrene på kolliene du mottar matcher følgeseddelen

  • Se over alle kollier for synlige skader 

Om du mottar færre kolli enn forventet informer sjåfør om at det er en mangel ved leveringen og se til at dette påfører sjåførens utleveringsseddel. Meld også dette videre direkte til vårt JYSK Norge kundeservice

Gå gjennom hele ordren så snart den er mottatt og meld inn eventuell reklamasjon så snart feil/mangel/skade oppdages. 

Skadede varer

Om kolli leveres med skade anbefaler vi at du:

  • Nekter å motta sendingen. Påfør dette på sjåførens utleveringsseddel.

  • Aksepter leveringen og påfør mottak av kolli med synlig skade på sjåførens utleveringsseddel

  • Ta bilder som dokumenterer skade 

På denne måte kan vi identifisere årsaken til skaden og forhindre slike skader i fremtiden. 

I alle reklamasjonssituasjoner kontakt JYSK Norge sitt kundeservice slik at vi kan bistå med løsning på reklamasjonen.

6. RETUR- OG BYTTEREGLER

Returner kjøpet når som helst.

Hos JYSK er det enkelt å returnere eller bytte et produkt hvis du ombestemmer deg.

Vi gir full tilbakebetaling, uten tidsbegrensning, for produkter som returneres med kvittering. Dette gjelder for produkter som er kjøpt både i butikk og på nett.

Merk:

• Hvis du ikke har kvittering, kan vil tilby deg å bytte i et annet produkt eller en tilgodelapp.

• Hvis du returnerer et produkt som er skadet eller brukt på en slik måte at verdien er vesentlig redusert, forbeholder vi oss retten til å redusere tilbakebetalingen.

• Spesiallagde produkter som metervarer, madrasser eller garderobeskap med spesialmål har vanligvis redusert returverdi.

• Vi refunderer den opprinnelige fraktkostnaden. Kostnader for returfrakt dekkes av deg.

RETURNERE PRODUKTER KJØPT PÅ JYSK.NO ELLER I VÅRE FYSISKE BUTIKKER

Du kan bytte eller returnere produktene dine i en av våre JYSK-butikker over hele Norge for å unngå fraktkostnader. Ta med varen til en JYSK-butikk i original forpakning om mulig. Husk å ta med en kopi av fakturaen din.

Alternativt, om du ønsker at JYSK skal arrangere returfrakten, så fyll ut angreskjemaet eller kontakt vårt kundeservice. I dette tilfelle vil du måtte dekke fraktkostnadene.

KANSELLERE BESTILLING FØR MOTTAK

Hvis du skulle ønske å heve et kjøp fra JYSK.no før du mottar produktet, ta kontakt med JYSK Kundeservice. Vennligst ha ditt ordrenummer tilgjengelig for hurtigst mulige behandling. Ved kansellering før mottak vil du få refundert både produkt- og fraktkostnad.

STANDARD ANGREBLANKETT

7. REKLAMASJON

JYSK AS retter seg etter Lov om forbrukerkjøp (forbrukerkjøpsloven).
Vi gir to års reklamasjonsrett på alle varer fra de mottas (med unntak av produkter som er ment å ha lang levetid. Da gjelder fem år). Hvis varen hadde en feil da den ble solgt, har du rett til en ny vare, eller vi sørger for å reparere varen. Reklamasjonen skal skje innen rimelig tid etter at du oppdager feilen.

Varen skal enten returneres til en av JYSKs fysiske butikker eller til JYSKs distribusjonsbutikk sammen med utskrift/kopi av fakturaen og beskrivelse av reklamasjonen. Varer som returneres til JYSKs distribusjonsbutikk skal sendes til:

JYSK
TEVLINGEVEIEN 23
1081 - OSLO

Retur avtales ved å kontakte JYSK Kundeservice på tlf. 21493600 (alle hverdager kl. 08-18) eller via e-postskjemaet her. Du må betale porto/frakt i forbindelse med returen, men hvis reklamasjonen er berettiget og skjer til riktig tid, refunderer vi naturligvis dine utgifter til frakt/porto.

Hvis du ønsker å få kjøpesummen tilbakebetalt, kan dette skje kontant i en av JYSKs butikker. Alternativt overfører vi kjøpesummen til betalingskortet som ble brukt ved betaling.

Du kan også sende inn klagen din ved å bruke ”the European Commission’s Online Dispute Resolution platform”. Denne plattformen er relevant for deg som bor i et annet land enn Norge (et EU-land). 
Send klagen din her. Når du sender klagen må du også skrive inn vår e-postadresse, kundeserviceNO@jysk.com.  

8. PERSONVERNPRINSIPPER

Det er viktig at du føler deg trygg når du handler på JYSK.no. JYSK står for driften og er dataansvarlig for alle JYSKs hjemmesider, inkludert JYSK.no. Vi følger alle reglene i Lov om behandling av personopplysninger. Vi er også forpliktet i henhold til reglene i årsregnskaps- og bokføringsloven.

JYSK Norge lagrer ikke din personopplysninger, med mindre JYSK Norges er forpliktet i henhold til gjeldende lovgivning. Når du handler på JYSK.no, melder deg opp til nyhetsbrevet vårt eller oppretter en bruker vil din personlige data bli lagret av JYSK i Danmark og JYSK Group-enheter over hele verden kan få tilgang til informasjonen om nødvendig.

Du kan alltid:

  • Sende inn en klage til en tilsynsmyndighet (f.eks Datatilsynet)

  • Be om tilgang til og retting eller sletting av personopplysninger

  • Begrense eller reservere deg mot behandling av personopplysninger

  • Be om dataportabilitet 

Vennligst vær klar over at nivået av databeskyttelse som på nåværende tidspunkt er anvendt og håndhevet i land utenfor EU og EØS stemmer ikke overens med nivået på databeskyttelse som er anvendt og håndhevet innenfor EU og EØS. Overføring av data mellom JYSK-konsernenheter basert på en dataoverførselsavtale. Du kan be om en kopi av denne avtalen ved å kontakte JYSK Norges kundeservice.

Du kan få ytterligere informasjon om personopplysningene JYSK lagrer og behandler ved å kontakte JYSK Norges kundeservice. Videre kan du reservere deg mot at dine personlige opplysninger blir behandlet, be om retting eller sletting av dine personlige opplysninger eller trekke tilbake ditt samtykke til slik behandling til enhver tid. Hvis du ønsker å trekke tilbake samtykket ditt eller endre din data, vennligst ta kontakt med JYSK Norges kundeservice. Om du har noen klager på JYSK sin behandling av dine personlige data, kan du kontakte Datatilsynet.

Du kan få en kopi av dine personlige data i en strukturert, vanlig brukt og maskinlesbart format ved å kontakte JYSK Norges kundeservice.

Om du har gitt samtykke til noen av tjeneste nevnt nedenfor, reserverer vi oss rett til å sende deg oppdateringer på våre vilkår og betingelser, uansett om du har eller ikke har tilbaketrukket ditt samtykke. Vi vil ikke sende deg noen annen type informasjon.

OPPLYSNINGER DU GIR OSS I FORBINDELSE MED KJØP

Når du handler på JYSK.no, ber vi deg oppgi navn, adresse, telefonnummer, e-postadresse og eventuell alternativ leveringsadresse. Vi oppbevarer disse opplysningene sikkert i JYSKs eget VLAN-nettverk hos Atos, som er beskyttet bak brannmurer. Opplysningene er kun tilgjengelige for betrodde medarbeidere hos JYSK og Atos. Vi registrerer og logger ikke disse personlige opplysningene, men bruker dem kun i forbindelse med opprettelse og ekspedisjon av dine bestillinger, samt for å hjelpe deg med dine henvendelser. Som registrert har du alltid mulighet for innsikt, og du kan gjøre innsigelse mot en registrering i henhold til reglene i Lov om behandling av personopplysninger.

Vi bruker e-postadressen din kun som ledd i gjennomføringen av din bestilling. Hvis du ønsker å motta vårt nyhetsbrev, krever det en egen godkjennelse fra deg.

Vi bruker ikke ditt telefonnummer til å kontakte deg i salgsøyemed. Du blir kun kontaktet på telefon hvis det er problemer med bestillingen din og/eller for å få beskjed om levering ca. en halv time før levering.

JYSK vil verken overdra, selge eller gjøre dine personopplysninger tilgjengelige for tredjepart, inkludert andre virksomheter.

AUTOMATISKE OPPLYSNINGER

Vi vil gjerne tilby brukervennlige nettsider med informasjon som er relevant for deg. Derfor bruker vi teknologi som kan samle inn, behandle og sortere opplysninger om hvordan nettsidene våre blir brukt. Vi samler inn denne informasjonen ved hjelp av informasjonskapsler. En informasjonskapsel er en liten tekstfil som blir lagret på datamaskinen din. Det betyr i praksis at våre nettsider kan huske deg når du besøker nettsidene i flere omganger, og vi kan hente inn statistikk som viser hvordan du og andre bruker nettsidene.

Vi bruker informasjonskapsler fra Google Analytics. Dette hjelper oss med å finne ut hvilke deler av våre nettsider du ser når du klikker deg rundt på JYSK.no.

Du kan når som helst slette informasjonskapsler i nettleseren. Vær imidlertid oppmerksom på at det er deler av nettsidene du ikke kan bruke hvis du stiller inn nettleseren slik at den ikke godtar informasjonskapsler. Vi anbefaler derfor at du tillater bruk av informasjonskapsler. Du endrer ditt samtykke her. En del av opplysningene som JYSK samler inn kan bli offentliggjort, men det skjer i anonymisert form, for eksempel i informasjon om antall besøkende på nettsidene. Informasjon om våre kunder er en viktig del av vår virksomhet, og vi verken selger eller bytter opplysningene med andre. Hvis dine opplysninger eventuelt skal deles med tredjepart, vil du få muligheten til å si nei.

Se detaljert informasjon om hvilke informasjonskapsler nettstedet vårt bruker.

Vi samler spesifikk informasjon om din hardware og software, samt din bruk av JYSK.no. Vi bruker denne informasjonen til å optimalisere, samt feilsøke, JYSK.no. Vi samler også informasjon om hvilke sider du besøker på JYSK.no, slik at vi kan analysere hvordan våre kunder bruker nettsiden. Dine data blir ikke delt videre med tredjeparter og slettes automatisk etter 30 dager.

NÅR DU OPPRETTER EN KONTO PÅ JYSK.NO 

Når du registrerer deg på JYSK.no og oppretter en JYSK.no konto, får du tilgang til spesielle tjenester som JYSK Norge tilbyr. For å opprette en personlig konto på JYSK.no og skape målrettet online markedsføring innheter og behandler JYSK A/S, Org. nummer NO947477129MVA, følgende personopplysninger om deg:

• E-postadresse

• Navn

• Adresse (valgfritt)

• Telefonnummer (valgfritt)

• Bedrift (valgfritt)

All data vil bli behandlet som fortrolige opplysninger og vil bli brukt til å opprette en personlig konto på JYSK.no og for å skape målrettet online markedsføring. Ved å registrere en konto på JYSK.no aksepterer du behandlingen av dine personlige data.

JYSK A/S lagrer personopplysningene frem til du sletter kontoen din.

Den juridiske basisen for behandling av dine personlige data er samtykket du har gitt.

9. OPPLYSNINGER DU GIR OSS I FORBINDELSE MED PÅMELDING PÅ NYHETSBREV

Hos JYSK anstrenger vi oss for å følge gjeldende regler og lover for god markedsføring. Derfor sender vi kun nyhetsbrev til mottakere som selv har valgt å melde seg på. Hvis du har mottatt vårt nyhetsbrev uten å ha gitt oss din aksept, kan det skyldes at en person du kjenner har videresendt nyhetsbrevet til deg.

Hvis du ønsker å motta nyhetsbrevet, ber vi deg oppgi navn, etternavn, postnummer, kjønn og fødselsår når du melder deg på. På denne måten er vi i stand til å utvikle vår markedsføring slik at den blir mer relevant for deg.

Når du melder deg på nyhetsbrevet vårt kan du forvente å få 1-3 nyhetsbrev i uken og du kan melde deg av nyhetsbrevet i en lenke nederst i e-posten du mottok fra oss. Nyhetsbrevene inneholder aktuelle tilbud, nyheter, aviser og kataloger samt informasjon om gjeldende kampanjer. Kort sagt: Et godt tilbud til alle kundene våre.

I tillegg vil du motta "service-e-post", inkludert påminnelse om forlatt kurv, oppfølgings-e-post etter kjøp på JYSK.no, samt e-post inneholdende varer du har vist interesse for.

Vi lagrer dine opplysninger i en database på en beskyttet server. Det er kun JYSKs webansvarlige i samarbeid med en ekstern samarbeidspartner som har tilgang til dine opplysninger.

Vi garanterer at vi ikke videreformidler eller selger din e-postadresse til andre virksomheter.

PRAKTISK INFORMASJON OM NYHETSBREVENE

Ved å melde deg opp til våre nyhetsbrev kan du forvente å motta 1-4 nyhetsbrev hver uke fra JYSK via epost. Du kan enkelt melde deg av disse nyhetsbrevene når du selv ønsker, via linken i bunnen av nyhetsbrevet.

Nyhetsbrevene inneholder våre nyeste tilbud, nyheter og informasjon om kampanjer innenfor hele JYSK produktsortiment. Videre gir du tillatelse til å motta servicebeskjeder, inkludert epost om forlatte handlekurver på JYSK.no, eposter om oppfølgning av kjøp fra JYSK.no og eposter som inneholder produkter fra JYSK du kan være interessert i.

10. GAVEKORT

Du kan kjøpe JYSK gavekort på JYSK.no.

Ved å kjøpe et JYSK gavekort, godtar du de generelle vilkår og betingelser for gavekort.

Du kan kun bruke gavekortet som betaling i landet der det ble utstedt. Du kan benytte gavekortet som betaling når du kjøper varer i en JYSK-butikk eller på JYSK.no. Gavekortet kan ikke brukes til å kjøpe flere gavekort. Hvis gavekortverdien ikke dekker kjøpet ditt, må du betale differansen med en av våre andre aksepterte betalingsmetoder.

På JYSK.no kan gavekort kun innløses før utføring av din bestilling. Det løper ingen renter på gavekortet.

Har du benyttet et gavekort som betaling for en ordre du har bestilt på JYSK.no og ordren kanselleres, vil vi utstede et nytt gavekort. Hvis du har betalt delvis med et gavekort og delvis med et kredittkort, refunderer vi de tilsvarende beløpene på henholdsvis gavekortet og kredittkortet.

Hvis du har en lagt en ordre i en av våre butikker og betalt med et gavekort og ordren blir kansellert, vil vi enten utstede et nytt gavekort eller betale ut beløpet.

Gavekortet kan brukes som betaling uten ID. Gavekortet kan imidlertid bli sperret hvis man f,eks mister det eller blir stjålet. JYSK erstatter ikke tapte eller stjålne gavekort.

Du kan kjøpe JYSK gavekort på opptil kr. 5.000,-

Gavekort er gyldige i 5 år fra utstedelsesdatoen.

11. JOBBSØKNAD

I forbindelse med at du søker jobb i JYSK registreres din jobbsøknad og dine data i vårt rekrutteringssystem SAP HR etter følgende retningslinjer:

HVEM SER DINE DATA?

Din jobbsøknad og de persondata, du registrerer , vil utelukkende bli brukt i rekrutteringsøyemed, disse vil bli behandlet av rekrutteringsansvarlige i JYSK  og/eller HR avdelingen.

Dine personlige opplysninger vil bli behandlet fortrolig.

HVORFOR BEHOLDER VI DINE DATA?

Din jobbsøknad og persondata vil bli lagret i databasen i vårt rekrutteringssystem. Selv om du ikke kommer i betraktning til den stilling, du har søkt, beholder vi dine opplysninger til en eventuelt senere ledig stilling, med mindre du aktivt går inn i rekrutteringsdatabase og sletter dine data/din kandidatprofil eller kontakter oss direkte på Hrnorway@jysk.com.
 

KRAV TIL OPLYSNINGER 

Det er opp til deg å sørge for at de personlige dataene du oppgir er riktige og tilstrekkelige. Vennligst ikke ta med personlig informasjon som religion, seksuell orientering, etnisitet eller helseinformasjon. Vær oppmerksom på at e-postadressen din fungerer som din unike ID når du søker jobb hos JYSK. Vi anbefaler derfor at du bruker en personlig e-postadresse som andre ikke har tilgang til. 

SIKKERHET

Alle data blir lagret på sikre servere hos JYSK. Dine data vil bli lagret i opptil 6 måneder og deretter vil de bli slettet.
 

SAMTYKKE 

Vi gjør oppmerksom på at alle jobbsøkere må akseptere vår personverngaranti basert på retningslinjene ovenfor. Hvis du aksepterer dette, krysser du av i boksen for å gi ditt samtykke, og vi vil da motta og behandle søknaden din.

VINN ET GAVEKORT PÅ 3000 KRONER

Credit Cards