NYTT BUTIKK KONSEPT
"Ekspansjon har vært en drivkraft i JYSK siden den første butikken åpnet i 1979 i Danmark.
Grunnlegger Lars Larsen hadde fra tidlig av høy ambisjon om å kontinuerlig skape og utvikle butikker,
en kultur som stadig praktiseres i hele JYSK. "
BUTIKK KONSEPT 3.0
Det nyeste butikkkonseptet er inspirerende og gir en bedre handleopplevelse.
"Det nye konseptet ble først introdusert i 2018 og ble fra starten ønsket positivt av både kunder og ansatte. Presentasjon av vårt sortiment og gode tilbud skal være i tråd med vår merkevare og skandinaviske røtter. Valg av lyst tregulv, dempede fargevalg og belysning er viktige elementer i det nye butikkdesignet. Vi ønsker å tilby våre kunder en eksepsjonell handleopplevelse og inspirere dem i våre butikker, og det er derfor vi ha forbedret rammene rundt dette. Hver detalj i butikken er designet og bygget for å presentere vårt produktspekter på best mulig vis.”
Carsten Nørgreen Weinkouff
Eiendomsdirektør
UTSTILLINGSROM
"Det nye konseptet gir enda mer inspirasjon. Den nye utformingen av butikken inkluderer 3 utstillingsrom – et soverom, en kjøkkenplass og en spisestue. Rommene er innredet med nyheter fra JYSKs sortiment, og dekorert med produkter fra aktuelle JYSK trender og kolleksjoner. Målet er å vise kundene hvordan de kan bruke JYSKs produkter og dekorasjoner til å skape et moderne hjem med skandinavisk design."
TREGULV
OG BELYSNING
"For å forsikre oss om at kunder får sett våre produkter under de beste omstendigheter, legges det vekt på bedre lyssetting og tregulv. Gulv i lys trefarge i gjenkjennelig skandinavisk stil sikrer større minimalisme og enkelhet. Moderne belysning sikrer kundene en inspirerende handleopplevelse."
MADRASS STUDIO
"Som eksperter på søvn gir vi våre kunder både gode tilbud og profesjonelle råd. Det finnes et madrassstudio i hver JYSK-butikk, hvor kundene kan prøve produktene våre og få råd fra profesjonelt trente butikkmedarbeidere. Utseendet til madrassstudioet fremkaller en hyggelig atmosfære – dempede farger og lys samt dekorasjoner for en koselig hjemmefølelse."
MER INSPIRASJON
" For å inspirere våre kunder mer har vi gitt ekstra plass i butikken til eksponering av mix & match-produkter som er nøye utvalgt av våre designere. Hver sesong kan kunder finne nye interessante sett som følger designtrender innenfor modern boliginnredning."
PLANER OM UTVIDELSE
«Ekspansjon har alltid vært grunnlaget for JYSK, og vi jobber for tiden mot vårt fremtidige mål om å bli 5000 JYSK-butikker over hele verden.
Vi tror på kombinasjonen av fysiske butikker og nett, og med vårt gode tilbud fører det oss enda nærmere kunden.
I tillegg til å åpne nye butikker, er en annen stor del av planen vår å oppgradere alle eksisterende butikker til vårt nyeste konsept.
Innen utgangen av 2024 skal alle JYSK-butikker oppgraderes til Store Concept 3.0, som betyr mer enn én butikkaktivitet hver dag.
Nye butikker sammen med det nye konseptet har fått svært positiv tilbakemelding fra våre kunder,
som liker å komme tilbake til JYSK og som setter pris på den moderne skandinaviske utformingen av butikkene.»
Mikael Nielsen
Konserndirektør
E-TEAMS
"Byggingen av den nye butikken samt omorganiseringen av den eldre blir igangsatt av JYSKs interne E-team. Forberedelsen av butikken fra overlevering til siste innredning tar omlag 4-5 uker og inkluderer en rekke aktiviteter fra legging av gulv, maling av vegger, montering av lys og dekorering."
FØRSTEHÅNDSKUNNSKAP
Innen utgangen av 2024 skal alle JYSK-butikker bygges om, og få et nytt attraktivt butikkkonsept. Det tilsvarer hundrevis av butikkaktiviteter årlig, og hundrevis av gjenåpninger og historier fra JYSK-butikker.