Vi står klare til å hjelpe deg, uansett om du har spørsmål angående betalingsmuligheter, Click & Collect eller hvordan du annulerer eller endrer din ordre. Finner du ikke svar på ditt spørsmål under, er du velkommen til å ta kontakt med vår kundeservice.
JYSK tilbyr prisgaranti i 30 dager etter ditt kjøp hos oss.
Dersom du kjøper et produkt hos JYSK og deretter ser at vi annonserer samme produkt til en lavere pris, utbetaler vi gjerne prisdifferansen i form av et gavekort. Gavekortet er gyldig i fem år og kan benyttes ved betaling i vår nettbutikk JYSK.no, samt i alle våre fysiske butikker i Norge.
Prisgarantien vår gjelder også dersom identisk produkt er annonsert til en billigere pris hos en annen butikkjede eller nettbutikk i Norge. Les mer under vilkår og unntak.
Vilkår:
Prisgarantien gjelder innen 30 dager fra kjøps- eller leveringsdato.
Du må fremvise original kvittering for å benytte deg av JYSK sin prisgaranti.
Den lavere prisen må være gjeldende på det tidspunktet hvor prisgarantien ønskes.
Dokumentasjon på lavere pris hos annen butikk må presenteres i form av kampanjeavis, lenke til tilbudet og produktets spesifikasjon eller lignende.
Unntak:
Produkter som ikke er identiske. Med identisk refererer vi til produkter med samme tekniske spesifikasjoner, samme merke og produsent, samme størrelse og dimensjon, samme modell og farge, samme innhold og tilbehør.
Prisgarantien inkluderer ikke tilbud ved ny- og gjenåpning av butikker eller tilbud ved salg av restbeholdning, utstillingsmodeller, spesialbestillinger og sesongvarer.
Prisgarantien inkluderer ikke tilleggstjenester som fraktkampanjer, levering og innbæring.
Prisgarantien inkluderer ikke kjøp til bedrift. Prisgarantien gjelder kun for private kjøp.
Ta med din kvittering og dokumentasjon til din nærmeste JYSK butikk mens den nedsatte prisen er gjeldende eller kontakt vår kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Du kan velge blant følgende betalingsmetoder i nettbutikken på JYSK.no:
Betalingskort
Ved betaling på JYSK.no blir du bedt om å taste inn følgende informasjon fra ditt betalingskort:
Kortnummer (16 sifre preget inn på forsiden av kortet)
Utløpsmåned og år (preget inn i på forsiden kortet)
CVC kode (de 3 siste sifrene i kortets signaturfelt)
Dersom du opplever å få feilmelding ved gjennomføring av betalingen kontakt kortutsteder eller JYSK Kundeservice. Opplys gjerne om hvilken feilmelding du får opplyst.
JYSK Kundeservice kan ikke ta i mot din kortinformasjon og gjennomføre betalingsautorisasjon for deg av hensyn til din betalingsikkerhet og ditt personvern.
VIPPS
Betaling via VIPPS er tilgjengelig under betalingsalternativ. Ved valg av VIPPS blir du omdirigert til VIPPS for å gjennomføre steget for betalingsautorisasjon i din VIPPS applikasjon. Betalingsbekreftelsen din lagres i VIPPS-appen under "Betalinger" og "Historikk".
Klarna Faktura
Når du velger å betale via Klarna faktura vil det bli gjennomført en kredittvurdering av deg basert på personnummeret ditt. En sammenligning mellom personnummeret og den folkeregistrerte adressen vil også gjennomføres for å sikre at personen er den han eller hun utgir seg for å være.
Her finner du mer informasjon om Klarna, og her kan du lese brukervilkårene deres. Bruken av slike opplysninger reguleres i samsvar med gjeldende personvernlovgivning og Klarnas personvernerklæring.
JYSK Kundeservice har ikke tilgang til din personlige kredittinformasjon av sikkerhetsmessige årsaker tilknyttet ditt personvern. For spørsmål vedrørende kredittgodkjenning eller avslag må vi henvise deg til Klarna.
Gavekort
Ved bestilling med gavekort i nettbutikken må gavekortkoden legges inn mens du er på siden som viser din handlekurv, i steget før du går videre til adresse- og leveringsinformasjon. Når handlekurven med produktene vises så kan du klikke "Bruk gavekort" for å registrere din gavekortkode. Gavekortkoden må bestå av 16 siffer og inkluderer de siste 4 sifferne i skrapefeltet på ditt gavekort. Gavekortkoden må registreres uten mellomrom mellom sifferne.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Har du foretatt en Click & Collect-reservasjon vil du få beskjed på e-post og SMS så snart butikkens ansatte har varene dine klare for henting. Dine varer skal hentes innenfor butikkens åpningstid på dagen eller senest de to påfølgende åpningsdagene.
For en Click & Collect-reservasjon er prisen på reservasjonstidspunktet gjeldende pris. Også i tilfeller hvor varen hentes senere enn prisens gyldighet. Vi holder alltid den laveste prisen.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Hvis du har bestilt direkte i en av våre butikker:
Kontakt butikken direkte. For å kunne endre ordren må du besøke butikken fysisk. Husk å ta med din kvittering.
Hvis du har bestilt på JYSK.no:
Hvis du vil endre innholdet i bestillingen:
Hvis du vil endre ordreinformasjon:
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Alle henvendelser om butikkordre, Click & Collect, endringer eller kanselleringer må tas med nærmeste butikk. For andre online-henvendelser; kontakt oss via chat for raskest respons, telefon eller e-post.
Telefon:
Mandag - Fredag: 09:00 - 17:00
Lørdag: 10:00 - 16:00
Søndag: Stengt
Chat:
Mandag - Torsdag: 09:00 - 18:00
Fredag: 09:00 - 17:00
Lørdag: 10:00 - 16:00
Søndag: Stengt