"Har du spørsmål angående retur og reklamasjon, står vi klar til å hjelpe deg. Finner du ikke svar på ditt spørsmål under, er du velkommen til å ta kontakt med vår kundeservice."
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
JYSK AS retter seg etter Lov om forbrukerkjøp (forbrukerkjøpsloven).
Vi gir to års reklamasjonsrett på alle varer fra de mottas (med unntak av produkter som er ment å ha lang levetid. For disse gjelder fem år). Reklamasjonen må fremmes innen rimelig tid etter at du oppdager feilen.
Ta med produkt og kjøpsbevis til din nærmeste JYSK-butikk slik at vi kan undersøke avviket og tilby en løsning.
Velger du å kontakte vår kundeservice er det obligatorisk å sende inn bilder/video med avviket du opplever for betjening av din henvendelse i tillegg til kjøpsbevis.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Om kolli leveres med skade anbefaler vi at du gjør følgende:
Nekter å motta sendingen. Påfør dette på sjåførens utleveringsseddel.
Aksepter leveringen og påfør mottak av kolli med synlig skade på sjåførens utleveringsseddel
Ta bilder som dokumenterer skade
På denne måte kan vi identifisere årsaken til skaden og forhindre slike skader i fremtiden.
Kontakt vår kundeservice med din bildedokumentasjon for videre bistand.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Telefon:
Mandag - Fredag: 09:00 - 17:00
Lørdag: 10:00 - 16:00
Søndag: Stengt
Chat:
Mandag - Fredag: 09:00 - 18:00
Lørdag: 10:00 - 16:00
Søndag: Stengt