

Din handlekurv
Din handlekurv
Vi står klare til å hjelpe deg, uansett om du har spørsmål angående betalingsmuligheter, Click & Collect eller hvordan du annulerer eller endrer din ordre. Finner du ikke svar på ditt spørsmål under, er du velkommen til å ta kontakt med vår kundeservice. , plain_text
Endring eller annullering av ordre
Svar
Hvis du har bestilt varer direkte I en av våre butikker:
• Kontakt butikken direkte.
Hvis du har bestilt varer via vår nettbutikk:
• Det er ikke mulig å legge til nye varer i en eksisterende ordre. Du kan da enten legge en egen ordre via JYSK.no – eller kontakte JYSK kundeservice slik at vi kan slette din opprinnelige ordre og du kan legge en ny ordre.
• Det vil være mulig å kansellere deler av din ordre, men dette avhenger av om pakkeprosess er påbegynt eller ikke.
• Det er mulig å kansellere hele din ordre.
• Om du ønsker å gjøre endringer i din ordre kontakt JYSK Kundeservice på telefon 21 49 36 00 eller via e-post: kundeserviceNO@jysk.com
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Svar
Om du ikke har mottatt din fakturakopi kan det være at denne har blitt identifisert som "Søppelpost/Junk mail". Prøv å sjekke "Søppelpost/Junk mail" mappen i innboksen din. Hvis fakturakopien har havnet der, kan du markere at dette ikke er søppelpost. Du vil da motta din fakturakopi direkte i innboksen ved neste anledning.
Vær oppmerksom på at enkelte vedlegg dessverre ikke vil være synlige via mail på nettbrett og smarttelefoner grunnet vedleggets oppløsning.
Om din fakturakopi fortsatt ikke er tilgjengelig kontakt JYSK Kundeservice på 21 49 36 00 eller via e-post: kundeserviceNO@jysk.com
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Svar
JYSK kan levere varer høyst 30 dager etter kjøpstidspunktet.
• Pakkepost (mindre varer som dyner, håndklær, sengesett ol) leveres til valgt utleveringssted innenfor 3-7 virkedager(man-fre) med Postnord Logistics. Ved de fleste postnummer tilbys også Postnord Hjemlevering, da vil du få varen levert på døren på din adresse. Er det hjemlevering på ditt postnummer, vil valget komme opp under " Velg leveringsalternativ " i vår utsjekking. Denne tjenesten koster ekstra i tillegg til vanlig frakt kostnad.
• Stykkgods (store varer - f.eks. madrasser, sengeløsninger og møbler) leveres med Bring til din leveringsadresse innenfor 7-13 virkedager(man-fre) .Dette gjøres etter den leveringsplan som er tilgjengelig på kjøpstidspunktet. Levering av stykkgods skjer som standard til hovedinngangen på bakkeplan ved kundens adresse ( Curbside ) dersom annet ikke er avtalt. Sjåfør vil kontakte deg per telefon ca 30 min før levering.
• Det kan i enkelte tilfeller oppstå forsinkelser knyttet til vær og vind.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Svar
Hvis du har bestilt varer direkte I en av våre butikker:
• Hvis du ønsker å kansellere hele eller deler av din ordre kontakt butikken direkte.
Hvis du har bestilt varer via vår nettbutikk:
• Hvis du ønsker å kansellere hele eller deler av din ordre kontakt Kundeservice direkte på 21 49 36 00 eller send en e-post til: kundeserviceNO@jysk.com
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Svar
Om du ikke har mottatt din ordrebekreftelse kan det være at denne har blitt identifisert som spampost. Prøv å sjekke spampostmappen i innboksen din. Hvis ordrebekreftelsen har havnet der, kan du markere at denne ikke er spampost. Du vil da motta din ordrebekreftelse direkte i innboksen ved neste anledning.
Om din ordrebekreftelse fortsatt ikke er tilgjengelig kontakt JYSK Kundeservice på 21 49 36 00 eller via e-post: kundeserviceNO@jysk.com
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Svar
Hvis du har bestilt varer direkte I en av våre butikker:
• Kontakt butikken direkte.
Hvis du har bestilt varer via vår nettbutikk:
• Det er ikke mulig å legge til nye varer i en eksisterende ordre. Du kan da enten legge en egen ordre via JYSK.no – eller kontakte JYSK kundeservice slik at vi kan slette din opprinnelige ordre og du kan legge en ny ordre.
• Det vil være mulig å kansellere deler av din ordre, men dette avhenger av om pakkeprosess er påbegynt eller ikke.
• Det er mulig å kansellere hele din ordre.
• Om du ønsker å gjøre endringer i din ordre kontakt JYSK Kundeservice på telefon 21 49 36 00 eller via e-post: kundeserviceNO@jysk.com
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Svar
Om du ikke har mottatt din fakturakopi kan det være at denne har blitt identifisert som "Søppelpost/Junk mail". Prøv å sjekke "Søppelpost/Junk mail" mappen i innboksen din. Hvis fakturakopien har havnet der, kan du markere at dette ikke er søppelpost. Du vil da motta din fakturakopi direkte i innboksen ved neste anledning.
Vær oppmerksom på at enkelte vedlegg dessverre ikke vil være synlige via mail på nettbrett og smarttelefoner grunnet vedleggets oppløsning.
Om din fakturakopi fortsatt ikke er tilgjengelig kontakt JYSK Kundeservice på 21 49 36 00 eller via e-post: kundeserviceNO@jysk.com
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Svar
JYSK kan levere varer høyst 30 dager etter kjøpstidspunktet.
• Pakkepost (mindre varer som dyner, håndklær, sengesett ol) leveres til valgt utleveringssted innenfor 3-7 virkedager(man-fre) med Postnord Logistics. Ved de fleste postnummer tilbys også Postnord Hjemlevering, da vil du få varen levert på døren på din adresse. Er det hjemlevering på ditt postnummer, vil valget komme opp under " Velg leveringsalternativ " i vår utsjekking. Denne tjenesten koster ekstra i tillegg til vanlig frakt kostnad.
• Stykkgods (store varer - f.eks. madrasser, sengeløsninger og møbler) leveres med Bring til din leveringsadresse innenfor 7-13 virkedager(man-fre) .Dette gjøres etter den leveringsplan som er tilgjengelig på kjøpstidspunktet. Levering av stykkgods skjer som standard til hovedinngangen på bakkeplan ved kundens adresse ( Curbside ) dersom annet ikke er avtalt. Sjåfør vil kontakte deg per telefon ca 30 min før levering.
• Det kan i enkelte tilfeller oppstå forsinkelser knyttet til vær og vind.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Svar
Hvis du har bestilt varer direkte I en av våre butikker:
• Hvis du ønsker å kansellere hele eller deler av din ordre kontakt butikken direkte.
Hvis du har bestilt varer via vår nettbutikk:
• Hvis du ønsker å kansellere hele eller deler av din ordre kontakt Kundeservice direkte på 21 49 36 00 eller send en e-post til: kundeserviceNO@jysk.com
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Svar
Om du ikke har mottatt din ordrebekreftelse kan det være at denne har blitt identifisert som spampost. Prøv å sjekke spampostmappen i innboksen din. Hvis ordrebekreftelsen har havnet der, kan du markere at denne ikke er spampost. Du vil da motta din ordrebekreftelse direkte i innboksen ved neste anledning.
Om din ordrebekreftelse fortsatt ikke er tilgjengelig kontakt JYSK Kundeservice på 21 49 36 00 eller via e-post: kundeserviceNO@jysk.com
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Reservasjon av ordre - Click & Collect
Svar
Om du ikke er blitt kontaktet I løpet av 1 time fra ordreinngåelsen innenfor butikkens åpningstid ber vi deg ta direkte kontakt med aktuell butikk slik at de kan bekrefte at din click & collect ordre er klargjort.
Kontaktinformasjon om din lokale JYSK butikk finner du her.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Svar
Din bestilling reserveres til påfølgende dag innenfor butikkens åpningstid og må da hentes innen butikkens stengetid.
Når din ordre er klargjort vil du motta en sms og e-post med informasjon om dette.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Svar
Om du ikke er blitt kontaktet I løpet av 1 time fra ordreinngåelsen innenfor butikkens åpningstid ber vi deg ta direkte kontakt med aktuell butikk slik at de kan bekrefte at din click & collect ordre er klargjort.
Kontaktinformasjon om din lokale JYSK butikk finner du her.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Svar
Din bestilling reserveres til påfølgende dag innenfor butikkens åpningstid og må da hentes innen butikkens stengetid.
Når din ordre er klargjort vil du motta en sms og e-post med informasjon om dette.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Betaling
Svar
Du kan betale med følgende betalingskort:
. Visa
. Mastercard
Ved betaling på JYSK.no blir du bedt om å taste inn følgende informasjon fra ditt betalingskort:
Kortnummer (16 sifre preget inn på forsiden av kortet)
Utløpsmåned og år (preget inn i på forsiden kortet)
CVC kode (de 3 siste sifrene i kortets signaturfelt)
Om du opplever å få feilmelding ved gjennomføring av betalingen kontakt JYSK kundeservice på telefon: 21 49 36 00 eller kortutsteder. Opplys gjerne om hvilken feilmelding du får opplyst.
JYSK kundeservice kan ikke ta i mot din kortinformasjon og være behjelpelige med gjennomføringen av betalingen, da denne er sensitiv.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Svar
Det er mulig å bruke gavekort i alle våre fysiske JYSK butikker i Norge eller i vår nettbutikk JYSK.no
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Svar
Ønsker din bedrift å bestille varer på JYSK.no kan dere søke om bedriftskonto her: https://jysk.no/b2b/profile/create
Har dere allerede bedriftskonto, logg inn her for å handle: https://jysk.no/b2b/login
Noen spørsmål? Kontakt vår B2B avdeling på telefon: 22 07 87 50 eller via e-post: b2b-no@jysk.com
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Svar
Når du har godkjent din bestillling og gjennomført betaling via JYSK.no reserveres kjøpesummen fra din konto. Vær oppmerksom på at reservasjonstiden kan variere fra bank til bank, og dette kan medføre at noen av våre kunder opplever å få kjøpesum returnert tilbake i disponibel saldo.
Når din ordre er pakket og sendes fra vårt lager i Danmark vil kjøpesummen bli trukket i sin helhet.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Svar
Hvis du kjøper en vare hos JYSK og deretter ser at vi annonserer samme vare til lavere pris, utbetaler vi gjerne forskjellen i form av et gavekort.
Denne prisgarantien gjelder i 30 dager etter ditt opprinnelige kjøp med gyldig kjøpsbevis, uavhenigig av om du har kjøpt varen i butikk eller online.
Vær oppmerksom på at prisgarantien kun er gyldig:
Prisgarantien gjelder ikke:
Spesifikke butikkpriser på demo/utstillingsmodeller eller på grunn av clearance
Frakt
Julevarer og hagemøbler som er nedsatt til sesongavslutning
Spesialtilbud rundt butikkåpninger og gjenåpninger av butikker.
Du trenger kun å ta med kvitteringen din til en av våre fysiske butikker - uavhengig om du har kjøpt varen online eller i butikk. Differansebeløpet kan benyttes direkte til varekjøp, eller utstedes på et gavekort.
Har du ikke mulighet til å besøke en butikk, kan du kontakte JYSK kundeservice. Kundeservice trenger kun en kopi av kvitteringen din, og er det nødvendig skal du kunne fremvise den originale kvitteringen, for å kunne å utstede et gavekort på differansebeløpet.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Svar
Hvis du kjøper en vare hos JYSK og deretter ser at vi annonserer samme vare til lavere pris, utbetaler vi gjerne forskjellen i form av et gavekort.
Denne prisgarantien gjelder i 30 dager etter ditt opprinnelige kjøp med gyldig kjøpsbevis, uavhenigig av om du har kjøpt varen i butikk eller online.
Vær oppmerksom på at prisgarantien kun er gyldig:
Prisgarantien gjelder ikke:
Spesifikke butikkpriser på demo/utstillingsmodeller eller på grunn av clearance
Frakt
Julevarer og hagemøbler som er nedsatt til sesongavslutning
Spesialtilbud rundt butikkåpninger og gjenåpninger av butikker.
Du trenger kun å ta med kvitteringen din til en av våre fysiske butikker - uavhengig om du har kjøpt varen online eller i butikk. Differansebeløpet kan benyttes direkte til varekjøp, eller utstedes på et gavekort.
Har du ikke mulighet til å besøke en butikk, kan du kontakte JYSK kundeservice. Kundeservice trenger kun en kopi av kvitteringen din, og er det nødvendig skal du kunne fremvise den originale kvitteringen, for å kunne å utstede et gavekort på differansebeløpet.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Svar
Du kan betale med følgende betalingskort:
. Visa
. Mastercard
Ved betaling på JYSK.no blir du bedt om å taste inn følgende informasjon fra ditt betalingskort:
Kortnummer (16 sifre preget inn på forsiden av kortet)
Utløpsmåned og år (preget inn i på forsiden kortet)
CVC kode (de 3 siste sifrene i kortets signaturfelt)
Om du opplever å få feilmelding ved gjennomføring av betalingen kontakt JYSK kundeservice på telefon: 21 49 36 00 eller kortutsteder. Opplys gjerne om hvilken feilmelding du får opplyst.
JYSK kundeservice kan ikke ta i mot din kortinformasjon og være behjelpelige med gjennomføringen av betalingen, da denne er sensitiv.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Svar
Det er mulig å bruke gavekort i alle våre fysiske JYSK butikker i Norge eller i vår nettbutikk JYSK.no
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Svar
Ønsker din bedrift å bestille varer på JYSK.no kan dere søke om bedriftskonto her: https://jysk.no/b2b/profile/create
Har dere allerede bedriftskonto, logg inn her for å handle: https://jysk.no/b2b/login
Noen spørsmål? Kontakt vår B2B avdeling på telefon: 22 07 87 50 eller via e-post: b2b-no@jysk.com
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Svar
Når du har godkjent din bestillling og gjennomført betaling via JYSK.no reserveres kjøpesummen fra din konto. Vær oppmerksom på at reservasjonstiden kan variere fra bank til bank, og dette kan medføre at noen av våre kunder opplever å få kjøpesum returnert tilbake i disponibel saldo.
Når din ordre er pakket og sendes fra vårt lager i Danmark vil kjøpesummen bli trukket i sin helhet.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.