Sofabord HALLUND 60x120 eikefarget
Varenr.: 3618410Folie. B60 x L120 x H45 cm
Relaterte blogginnlegg
Spesifikasjoner
Type | Sofabord |
Form | Rektangulær |
Materiale | Melamin , TrefiberplateMelamin er en type folie med slitesterk, ripefast overflate. Det er laget av tynne plastlag som limes på en trefiberplate eller en MDF-plate. |
Farge | Eik |
Størrelse montert | Bredde: 60 cm, Lengde: 120 cm, Høyde: 45 cm |
Avstand mellom ben | 99 cm,39 cm |
Montert/flatpakket | Flatpakket |
Størrelse flatpakket | Bredde: 62 cm, Lengde: 126 cm, Høyde: 9 cm |
Antall kolli | 1 |
Miljø- og helsemerking | FSC® Varer med FSC®-merket, er produsert av tre som er hentet fra ansvarlig skogbruk, som garanterer gode vilkår for naturen, dyr og mennesker. Se etter varer med FSC-merket i butikkene og online.
|
Alle omtaler
Flott bord
Veldig fint bord, og virker veldig solid. Pakken var litt tyngre enn forventet, og det var vanskelig å bære denne hjem, så anbefaler bil til å frakte denne.
Utrolig solid og pent bord
Utrolig solid og stødig bord. Nydelig farge med spill i, perfekt størrelse, ble en helt ny stue av dette.
Sofabord
Meget bra bord dette
Safabord
Dette er et utrolig solid møbel, overaskende bra. Detaljert beskrivelse for å sette det sammen, og godt merkede deler, slik at å sette sammen dette bordet gikk helt uten problemer.
VELDIG dårlig kvalitet
skaller av med en gang, etter en mnd skallet det av, IKKE pent! Anbefales absolutt ikke! Reis heller på ikea å kjøp et bord der. Ei heller svarer de på kundeservice og det skal være så forbanna vanskelig å få levert det igjen og få penger tilbake.
Ikke bra
benkeplaten ble knust, med merker
dårlig kvalitet
pakker opp bordet i midten av april i fjor, og finner da en stor sprekke på planken som skal være under bordplaten etter en 11 måneders tid så kommer det hakker på bord foten og det drysser også spon av den... er heller ikke noe fint og se på med de skadene...
Velti got
Got kvalitet
dårlig
dårlig kvalitet det første bordet var ødelagt i hjørne byttet men der var folien begynt å flake av under bordet allerede når jeg fikk det hjem
Ok pris - Dårlig bord
Monteringen tar litt lengre tid enn forventet. Er en liten times arbeid for å få det sammen. Ser bra ut, og føles robust ut. Etter cirka 1 år begynte det å bli "bobler" under folien. Hele bordet er sponplater dekket med denne "eikefolien". Fungerer helt greit til prisen, men med tanke på du må kjøpe nytt bord etter 1 års tid så er det kanskje verdt å investere i noe dyrere som holder årevis.
Pagination
Når du handler hos JYSK.no har du disse leveringsmulighetene.
Hent i butikk
Hent i butikk er tilgjengelig på et stort antall produkter, da denne servicen også omfatter vårt "Kun Online" sortiment. Butikken har ikke "Kun Online" produkter på lager, det må derfor forventes en leveringstid på 5-9 virkedager før varene er klar til henting i butikk. Du betaler for varene når du bestiller på JYSK.no. Vi anbefaler at du velger Click & Collect hvis du vil bestille produkter som allerede er tilgjengelig i butikken og "Hent i butikk" hvis du ønsker å bestille en vare fra vårt "Kun Online" sortiment. Du kan kun velge "Hent i butikk" dersom bestillingen overstiger 900 kr.
Begge leveringsalternativene er gratis, men med Click & Collect kan du hente produktene raskere og du forhåndsbetaler ikke for produktene. Med Click & Collect mottar du bekreftelse at varene dine er klare til å hentes innen én time.
Pakkepost – mindre varer
Post Nord Logistics leverer pakkepost til ditt valgte utleveringssted. Levering skjer i løpet av 10-17 virkedager. Forsinkelser kan forekomme pga. værforhold. Er det nødvendig å dele leveransen opp i flere leveringer, dekkes de ekstra fraktkostnadene av JYSK.
Vi gjør oppmerksom på at uavhentede varer blir belastet med den opprinnelige fraktkostnaden på bestillingen. Dette gebyret dekker våre kostnader ved behandlingen av returen.
Stykkgods – store varer
Bring leverer stykkgods til din adresse etter det som er avtalt på kjøpstidspunktet. Leveringen av stykkgods
forekommer ved hovedinngang på bakkeplan ved kundens adresse(curbside), hvis annet ikke er avtalt.
Den meget alvorlige situasjonen som nå rammer hele samfunnet setter oss i en uheldig force majeure-situasjon. Omstendighetene setter oss og våre samarbeidspartnere i en vanskelig situasjon som vil påvirke vårt leveringstilbud i stor grad. Vi ønsker å gjøre det beste vi kan og våre prioriteringer blir gjort med utgangspunkt i liv, helse og viktige samfunnsinteresser. Inntil videre vil ikke sjåfører hos transportør kunne ta imot mottakers signatur eller kunne tilby innbæring i mottakers hjem. Levering vil gjennomføres så godt som mulig og GPS koordinater vil registres for å dokumentere gjennomført levering.
Bring avtaler leveringsdato per sms eller telefon.
Bring leverer ofte varene med lastebil, er det vanskelig fremkommelighet på din leveringsadresse, må dette oppgis til transportøren før levering.
Om vinteren kan det forekomme leveringsforsinkelser grunnet værforholdene.
Vi orienterer deg om eventuelle endringer i leveringen ved hjelp av SMS-service, og sjåføren kontakter deg på telefon ca 30 min før leveringen hvis du har oppgitt mobilnummer i bestillingen.
Du har selv ansvar for å kvitte deg med fraktemballasjen, være seg paller, papp og lignende.