Madrassunderlag OPTINOP 80x200
Varenr.: 3505423Legg underlaget mellom madrassen og lamellene, unngå slitasje og forleng madrassens levetid. 80x200 cm
Spesifikasjoner
Madrasstype | Underlag |
Størrelse | Bredde: 80 cm, Lengde: 200 cm |
Pakket | Foldet |
Trekkmateriale | 65% polyester/35% sojabaserte knotter |
Materiale | Nonwoven |
Vask | 60°C, kun trekk |
Bleking | Unngå blekemidler |
Tørketrommel | Må ikke tørketromles |
Stryking | Kan ikke strykes |
Rens | Må ikke tørrenses |
Instruksjon | Vær oppmerksom på å lukke glidelåsen før vask |
Vekt | 0,7 kg |
Alle omtaler
Ubrukelig
Ubrukelig produkt Sklir mer med den på
Ubrukelig
Totalt ubrukelig produkt. Madrassen sklei mer enn vanlig og lagde store bobler
Bortkastede penger
Dette underlaget virket ikke i det hele tatt. Madrassene sklir like mye som uten bruk av underlaget.
Det virker
Jeg har lagt underlaget under en topmadras til Temprakon 140 x 200. Topmadrassen "flyttede" sig inden underlaget blev lagt på - efterfølgende ligger topmadrassen fast.
Opprinnelig skrevet på jysk.dk
Skridunderlag OPTINOP
Jeg bruger underlaget mellem madras og topmadras på en elevationsseng, det virker godt, top madrassen bliver liggende når elevation aktiveres.
Opprinnelig skrevet på jysk.dk
Oké
Schuift nog steeds maar wel minder om over de levertijd maar niet te spreken
Opprinnelig skrevet på jysk.nl
Eenvoudig, degelijk en stofvrij
Gekocht als vervanging van een oude jute matrasbeschermer, die veel stof losliet. Deze lijkt op andere die we al vele jaren naar tevredenheid hebben. Hij blijft goed liggen en de matras glijdt er goed overheen (belangrijk, onderin een stapelbed).
Opprinnelig skrevet på jysk.nl
Når du handler hos JYSK.no har du disse leveringsmulighetene.
Hent i butikk
Hent i butikk er tilgjengelig på et stort antall produkter, da denne servicen også omfatter vårt "Kun Online" sortiment. Butikken har ikke "Kun Online" produkter på lager, det må derfor forventes en leveringstid på 5-9 virkedager før varene er klar til henting i butikk. Du betaler for varene når du bestiller på JYSK.no. Vi anbefaler at du velger Click & Collect hvis du vil bestille produkter som allerede er tilgjengelig i butikken og "Hent i butikk" hvis du ønsker å bestille en vare fra vårt "Kun Online" sortiment. Du kan kun velge "Hent i butikk" dersom bestillingen overstiger 900 kr.
Begge leveringsalternativene er gratis, men med Click & Collect kan du hente produktene raskere og du forhåndsbetaler ikke for produktene. Med Click & Collect mottar du bekreftelse at varene dine er klare til å hentes innen én time.
Pakkepost – mindre varer
Post Nord Logistics leverer pakkepost til ditt valgte utleveringssted. Levering skjer i løpet av 10-17 virkedager. Forsinkelser kan forekomme pga. værforhold. Er det nødvendig å dele leveransen opp i flere leveringer, dekkes de ekstra fraktkostnadene av JYSK.
Vi gjør oppmerksom på at uavhentede varer blir belastet med den opprinnelige fraktkostnaden på bestillingen. Dette gebyret dekker våre kostnader ved behandlingen av returen.
Stykkgods – store varer
Bring leverer stykkgods til din adresse etter det som er avtalt på kjøpstidspunktet. Leveringen av stykkgods
forekommer ved hovedinngang på bakkeplan ved kundens adresse(curbside), hvis annet ikke er avtalt.
Den meget alvorlige situasjonen som nå rammer hele samfunnet setter oss i en uheldig force majeure-situasjon. Omstendighetene setter oss og våre samarbeidspartnere i en vanskelig situasjon som vil påvirke vårt leveringstilbud i stor grad. Vi ønsker å gjøre det beste vi kan og våre prioriteringer blir gjort med utgangspunkt i liv, helse og viktige samfunnsinteresser. Inntil videre vil ikke sjåfører hos transportør kunne ta imot mottakers signatur eller kunne tilby innbæring i mottakers hjem. Levering vil gjennomføres så godt som mulig og GPS koordinater vil registres for å dokumentere gjennomført levering.
Bring avtaler leveringsdato per sms eller telefon.
Bring leverer ofte varene med lastebil, er det vanskelig fremkommelighet på din leveringsadresse, må dette oppgis til transportøren før levering.
Om vinteren kan det forekomme leveringsforsinkelser grunnet værforholdene.
Vi orienterer deg om eventuelle endringer i leveringen ved hjelp av SMS-service, og sjåføren kontakter deg på telefon ca 30 min før leveringen hvis du har oppgitt mobilnummer i bestillingen.
Du har selv ansvar for å kvitte deg med fraktemballasjen, være seg paller, papp og lignende.