Sofagruppe GEDVED 3+2-seter lys grå
Varenr.: S369027Sofagruppe GEDVED 3+2-seter lys grå
Kampanjen er gyldig til og med: 06.03.2021
Stofftrekk. Seteputer med pocket-fjærer og skumpolstring. Ryggputer i skum. Ben i massivt tre. 2-seter B154 x H85 x D84 cm 3-seter B210 x H85 x D84 cm
Relaterte blogginnlegg
Spesifikasjoner
Type | Sofagruppe |
Alle omtaler
Recomand
Personalul magazinului a fost extrem de amabil, setul a venit la comanda, mai repede decat termenul de livrare. Se monteaza foarte usor, nu au avut nici un defect.erau ambalate corespunzator si au avut instructiuni de montaj. Sunt foarte comode si elegante. NIMIC de reprosat. MULTUMESC personalului de la JYSK TG JIU pentru profesionalism si promptitudine.
Opprinnelig skrevet på jysk.ro
Mkt nöjd
Jag älskar dessa soffor. Sitter bekvämt då de är mjuka med bra sittdjup. Färgen och modellen är riktigt snyggt. Kan verkligen rekommendera dessa då det är en fin soffa för bra peng. Mlt nöjd.
Opprinnelig skrevet på jysk.se
Når du handler hos JYSK.no har du disse leveringsmulighetene.
Hent i butikk
Med Click & Collect kan du reservere varer online og hente de i en valgfri JYSK-butikk. Når du reserverer varer online vil JYSK bekrefte at varene dine er klare til å bli hentet innen 30 minutter.
Click & Collect er gratis og du behøver ikke å betale for produkter før du kommer til butikken.
Pakkepost – mindre varer
Post Nord Logistics leverer pakkepost til ditt valgte utleveringssted. Levering skjer i løpet av 3-11 virkedager. Forsinkelser kan forekomme pga. værforhold. Er det nødvendig å dele leveransen opp i flere leveringer, dekkes de ekstra fraktkostnadene av JYSK.
Vi gjør oppmerksom på at uavhentede varer blir belastet med den opprinnelige fraktkostnaden på bestillingen. Dette gebyret dekker våre kostnader ved behandlingen av returen.
Stykkgods – store varer
Bring leverer stykkgods til din adresse etter det som er avtalt på kjøpstidspunktet. Leveringen av stykkgods
forekommer ved hovedinngang på bakkeplan ved kundens adresse(curbside), hvis annet ikke er avtalt.
Den meget alvorlige situasjonen som nå rammer hele samfunnet setter oss i en uheldig force majeure-situasjon. Omstendighetene setter oss og våre samarbeidspartnere i en vanskelig situasjon som vil påvirke vårt leveringstilbud i stor grad. Vi ønsker å gjøre det beste vi kan og våre prioriteringer blir gjort med utgangspunkt i liv, helse og viktige samfunnsinteresser. Inntil videre vil ikke sjåfører hos transportør kunne ta imot mottakers signatur eller kunne tilby innbæring i mottakers hjem. Levering vil gjennomføres så godt som mulig og GPS koordinater vil registres for å dokumentere gjennomført levering.
Bring avtaler leveringsdato per sms eller telefon.
Bring leverer ofte varene med lastebil, er det vanskelig fremkommelighet på din leveringsadresse, må dette oppgis til transportøren før levering.
Om vinteren kan det forekomme leveringsforsinkelser grunnet værforholdene.
Vi orienterer deg om eventuelle endringer i leveringen ved hjelp av SMS-service, og sjåføren kontakter deg på telefon ca 30 min før leveringen hvis du har oppgitt mobilnummer i bestillingen.
Du har selv ansvar for å kvitte deg med fraktemballasjen, være seg paller, papp og lignende.