Lenestol HASSELAGER m/krakk imit. skinn
Varenr.: 3677096Imitert skinn. Sete- og ryggputer i skum. Med svingfot i krom og trinnløs vippefunksjon. Inkl. krakk. B80 x H107 x D125 cm
Relaterte blogginnlegg
Spesifikasjoner
Materiale | Imitert skinn, Skum, Metall, Kryssfinér |
Fyll | Skum, Skum |
Farge | Svart, Krom |
Funksjon | Skammel, Trinnløs vippefunksjon, Svingfot |
Størrelse montert | Bredde: 80 cm, Høyde: 107 cm, Dybde: 85 cm |
Setehøyde | 42 |
Setedybde | 59 |
Størrelse fotskammel | Bredde:50 cm, Høyde:40 cm, Dybde:40 cm |
Montert/flatpakket | Flatpakket |
Størrelse flatpakket | Bredde: 64 cm, Lengde: 83 cm, Høyde: 45 cm |
Antall kolli | 1 |
Alle omtaler
Veldig bra stol
Lett å monterer og god å sitte!
Kjempegod stol! Mye for penga!
Veldig god stol, og du får virkelig mye for pengene føler jeg. Betalte riktignok 1750 kroner for stol med krakk (tilbud!), men jeg trur også at de som betaler mer vil være veldig fornøyde med denne stolen! -Ble en virkelig god addition til gutterommet mitt her :)
ABSOLUTT ikke verdt pengene
Den knirker og vingler etter 3 dgrs bruk. Dette er å kaste pengene RETT ut vinduet.... STYR UNNA
Elendig
Blir vinglete i foten etter kort tid. Utrolig irriterende å sitte i da den er skikkelig vinglete. Krakken bør ikke sittes på, knekker lett så vær obs på at den er kun for benene. Anbefales ikke, leser at svært mange går gjennom disse problemene.
Middelsprodukt
Jeg har kjøpt to stk og den ene har begynt å knirke allerede etter to ukers bruk. Jeg hadde håpet at disse skulle holde litt mer. Ellers det er god å sitte på.
Elendig kvalitet !
Stolen var bra første uken, deretter ble den mer og mer vinglete, støyete og slarken. Skal du bare ha den til pynt, så er den grei nok, men du må ikke tenke på å bruke den til det den er ment til. At Jysk selger så dårlig kvalitet gjør de til mitt sistevalg ved kjøp av nye møbler
Super
God å sitte i, lett å sette sammen. Pluss for at det fulgte med fotskammel
Elendig stol
Forventer bedre kvalitet til prisen. Ødelagt i foten. Har byttet 4 ganger før vi ga opp. Etter 1/2 år gikk den på søppelfyllingen. Armlenen er for høye og sømmene revner.
Lenestol
bra god å sitte i, lett og liten, til en meget god pris
Stol
Stolen knirker veldig under! Ellers fornøyd
Pagination
Når du handler hos JYSK.no har du disse leveringsmulighetene.
Hent i butikk
Med Click & Collect kan du reservere varer online og hente de i en valgfri JYSK-butikk. Når du reserverer varer online vil JYSK bekrefte at varene dine er klare til å bli hentet innen 30 minutter.
Click & Collect er gratis og du behøver ikke å betale for produkter før du kommer til butikken.
Pakkepost – mindre varer
Post Nord Logistics leverer pakkepost til ditt valgte utleveringssted. Levering skjer i løpet av 3-11 virkedager. Forsinkelser kan forekomme pga. værforhold. Er det nødvendig å dele leveransen opp i flere leveringer, dekkes de ekstra fraktkostnadene av JYSK.
Vi gjør oppmerksom på at uavhentede varer blir belastet med den opprinnelige fraktkostnaden på bestillingen. Dette gebyret dekker våre kostnader ved behandlingen av returen.
Stykkgods – store varer
Bring leverer stykkgods til din adresse etter det som er avtalt på kjøpstidspunktet. Leveringen av stykkgods
forekommer ved hovedinngang på bakkeplan ved kundens adresse(curbside), hvis annet ikke er avtalt.
Den meget alvorlige situasjonen som nå rammer hele samfunnet setter oss i en uheldig force majeure-situasjon. Omstendighetene setter oss og våre samarbeidspartnere i en vanskelig situasjon som vil påvirke vårt leveringstilbud i stor grad. Vi ønsker å gjøre det beste vi kan og våre prioriteringer blir gjort med utgangspunkt i liv, helse og viktige samfunnsinteresser. Inntil videre vil ikke sjåfører hos transportør kunne ta imot mottakers signatur eller kunne tilby innbæring i mottakers hjem. Levering vil gjennomføres så godt som mulig og GPS koordinater vil registres for å dokumentere gjennomført levering.
Bring avtaler leveringsdato per sms eller telefon.
Bring leverer ofte varene med lastebil, er det vanskelig fremkommelighet på din leveringsadresse, må dette oppgis til transportøren før levering.
Om vinteren kan det forekomme leveringsforsinkelser grunnet værforholdene.
Vi orienterer deg om eventuelle endringer i leveringen ved hjelp av SMS-service, og sjåføren kontakter deg på telefon ca 30 min før leveringen hvis du har oppgitt mobilnummer i bestillingen.
Du har selv ansvar for å kvitte deg med fraktemballasjen, være seg paller, papp og lignende.