Stol JEGIND hvit/natur
Varenr.: 3602212Stol JEGIND hvit/natur
Massivt tre og MDF.
Spesifikasjoner
Materiale | MDF , Massiv gummitreMDF-plater består av små trefibre som er presset hardt sammen med lim. |
Behandling | Lakkert, Oljebehandlet |
Farge | Eik, Hvit |
Størrelse montert | Bredde: 45 cm, Høyde: 79 cm, Dybde: 54 cm |
Setehøyde | 46 |
Setedybde | 43 |
Montert/flatpakket | Flatpakket |
Størrelse flatpakket | Bredde: 73 cm, Lengde: 84 cm, Høyde: 16 cm |
Testet til | 110 kg |
Alle omtaler
Dårlig kvalitet
Dårlig kvalitet. Vinglete, limte deler går av. En stol brakk når vi hadde gjester. God service fra jysk med å bytte men kvaliteten var den samme.
Bra stol
Er fornøyd,bra kvalitet
Fine stoler, men
Delene passer ikke optimalt sammen og når de er skrudd sammen blir bena litt utgjevne og stolene vaglete. Fikk med gummiknotter til å ha under bena så regner med at det det er en kjent problemstilling
Goed
Stevige stoel. Vlotte levering
Opprinnelig skrevet på jysk.be
Vlotte service
Stoel is perfect zoals geadverteerd en werd heel snel en correct verzonden/geleverd
Opprinnelig skrevet på jysk.be
Mooie keukenstoel
Kwalitatieve degelijke stoel met mooi design
Opprinnelig skrevet på jysk.be
Кухненски столове
Отлично качество. И дърводелецът, който ги монтира е възхитен.
Opprinnelig skrevet på jysk.bg
Кухненски стол JEGIND бял/натурал
Доволен съм от качеството на столовете, пакетирането им и комплекта от винтове и инструменти. Хубаво е, че ги имаше на скалд и не се налагаше да чакам доставка.
Opprinnelig skrevet på jysk.bg
Трапезен стол
Столът е страхотен и много удобен
Opprinnelig skrevet på jysk.bg
Столове
Столовете са добри като качество и цена.
Opprinnelig skrevet på jysk.bg
Pagination
Når du handler hos JYSK.no har du disse leveringsmulighetene.
Hent i butikk
Hent i butikk er tilgjengelig på et stort antall produkter, da denne servicen også omfatter vårt "Kun Online" sortiment. Butikken har ikke "Kun Online" produkter på lager, det må derfor forventes en leveringstid på 5-9 virkedager før varene er klar til henting i butikk. Du betaler for varene når du bestiller på JYSK.no. Vi anbefaler at du velger Click & Collect hvis du vil bestille produkter som allerede er tilgjengelig i butikken og "Hent i butikk" hvis du ønsker å bestille en vare fra vårt "Kun Online" sortiment. Du kan kun velge "Hent i butikk" dersom bestillingen overstiger 900 kr.
Begge leveringsalternativene er gratis, men med Click & Collect kan du hente produktene raskere og du forhåndsbetaler ikke for produktene. Med Click & Collect mottar du bekreftelse at varene dine er klare til å hentes innen én time.
Pakkepost – mindre varer
Post Nord Logistics leverer pakkepost til ditt valgte utleveringssted. Levering skjer i løpet av 3-11 virkedager. Forsinkelser kan forekomme pga. værforhold. Er det nødvendig å dele leveransen opp i flere leveringer, dekkes de ekstra fraktkostnadene av JYSK.
Vi gjør oppmerksom på at uavhentede varer blir belastet med den opprinnelige fraktkostnaden på bestillingen. Dette gebyret dekker våre kostnader ved behandlingen av returen.
Stykkgods – store varer
Bring leverer stykkgods til din adresse etter det som er avtalt på kjøpstidspunktet. Leveringen av stykkgods
forekommer ved hovedinngang på bakkeplan ved kundens adresse(curbside), hvis annet ikke er avtalt.
Den meget alvorlige situasjonen som nå rammer hele samfunnet setter oss i en uheldig force majeure-situasjon. Omstendighetene setter oss og våre samarbeidspartnere i en vanskelig situasjon som vil påvirke vårt leveringstilbud i stor grad. Vi ønsker å gjøre det beste vi kan og våre prioriteringer blir gjort med utgangspunkt i liv, helse og viktige samfunnsinteresser. Inntil videre vil ikke sjåfører hos transportør kunne ta imot mottakers signatur eller kunne tilby innbæring i mottakers hjem. Levering vil gjennomføres så godt som mulig og GPS koordinater vil registres for å dokumentere gjennomført levering.
Bring avtaler leveringsdato per sms eller telefon.
Bring leverer ofte varene med lastebil, er det vanskelig fremkommelighet på din leveringsadresse, må dette oppgis til transportøren før levering.
Om vinteren kan det forekomme leveringsforsinkelser grunnet værforholdene.
Vi orienterer deg om eventuelle endringer i leveringen ved hjelp av SMS-service, og sjåføren kontakter deg på telefon ca 30 min før leveringen hvis du har oppgitt mobilnummer i bestillingen.
Du har selv ansvar for å kvitte deg med fraktemballasjen, være seg paller, papp og lignende.