Stol FAVRBJERG svart/eik
Varenr.: 3644384Stol FAVRBJERG svart/eik
Formstøpt sete og massiv eik. Fastmontert setepute med stofftrekk.
Spesifikasjoner
Materiale | PP (polypropylen), Polyester, Massiv eik |
Polstring | Sete |
Farge | Svart, Eik |
Størrelse montert | Bredde: 52 cm, Høyde: 81 cm, Dybde: 53 cm |
Setehøyde | 49 |
Setedybde | 41 |
Armlenehøyde | 72 |
Montert/flatpakket | Flatpakket |
Størrelse flatpakket | Bredde: 41 cm, Lengde: 64 cm, Høyde: 67 cm |
Vekt | 16 kg |
Testet til | 110 kg |
Alle omtaler
Feilproduserte skruer
Kjøpte fire stoler som alle hadde feil på skruene som fulgte med. Gikk ikke å montere noen av stolene da det ble skrudd skeivt. Resulterte i at treverket sprakk og jeg nå sitter med to ødelagte stoler grunnet feilproduksjon. Kontaktet kundeservice angående reklamasjon. Fikk en hyggelig beskjed om at nye stoler skulle bli bestilt når jeg sendte inn bilde av skruene. Dette er gjort, men har ikke hørt noe siden.
Veldig fornøyd
Lik som på bildene. Fine farger, god å sitte i og enkel montering. Har 6 stykk
Fin stol
God å sitte i og ser flott ut, relativt enkel å sette sammen, men pass på om du skrur senterbolten for hardt vil ikke stolen kunne stå støtt. Enkleste er å sette den sammen i oppreist tilstand og sørge for at står stabilt da. Har 8 stk og fikk alle til å stå støtt uten nevneverdige problemer.
Top stoelen
Zitten super comfortabel en leuke uitstraling
Opprinnelig skrevet på jysk.be
Preporucujem!
Veoma lijepe stolice modernog dizajna.
Opprinnelig skrevet på jysk.ba
Virkelig flotte stole med god siddekomfort
Er super glad for mine spisestuestole. De var noget svære at samle, måtte op og bytte to kryds/ben i butikken, men god og hurtig service da jeg ringede til kundeservice, og senere kørte i butikken for at få byttet de kryds/ben, der ikke duede. De er rigtig gode at sidde i.
Opprinnelig skrevet på jysk.dk
Dårlig kvalitet
Svær at samle. Delene passede ikke sammen. Der var dybe ridser i sædet. Fik ombyttet 2 stk.
Opprinnelig skrevet på jysk.dk
Gode at side i, men vipper
Vi købte 6 stole, nyt spisebord, tv bænk og en skænk. Desværre vipper ALLE 6 stole, og kan ikke spændes eller løsnes så det ikke er et problem. Flere af stolene er ombyttet og vipper stadigvæk.
Opprinnelig skrevet på jysk.dk
Lækre stole
Dejlige stole der var nemme at samle.
Opprinnelig skrevet på jysk.dk
Stole
Stolene var lette at samle og jeg synes de har en fantastisk støtte i lænden. Den ene stol vipper lidt. Måske fordi krydset ikke passer så godt.
Opprinnelig skrevet på jysk.dk
Pagination
Når du handler hos JYSK.no har du disse leveringsmulighetene.
Hent i butikk
Hent i butikk er tilgjengelig på et stort antall produkter, da denne servicen også omfatter vårt "Kun Online" sortiment. Butikken har ikke "Kun Online" produkter på lager, det må derfor forventes en leveringstid på 5-9 virkedager før varene er klar til henting i butikk. Du betaler for varene når du bestiller på JYSK.no. Vi anbefaler at du velger Click & Collect hvis du vil bestille produkter som allerede er tilgjengelig i butikken og "Hent i butikk" hvis du ønsker å bestille en vare fra vårt "Kun Online" sortiment. Du kan kun velge "Hent i butikk" dersom bestillingen overstiger 900 kr.
Begge leveringsalternativene er gratis, men med Click & Collect kan du hente produktene raskere og du forhåndsbetaler ikke for produktene. Med Click & Collect mottar du bekreftelse at varene dine er klare til å hentes innen én time.
Pakkepost – mindre varer
Post Nord Logistics leverer pakkepost til ditt valgte utleveringssted. Levering skjer i løpet av 10-17 virkedager. Forsinkelser kan forekomme pga. værforhold. Er det nødvendig å dele leveransen opp i flere leveringer, dekkes de ekstra fraktkostnadene av JYSK.
Vi gjør oppmerksom på at uavhentede varer blir belastet med den opprinnelige fraktkostnaden på bestillingen. Dette gebyret dekker våre kostnader ved behandlingen av returen.
Stykkgods – store varer
Bring leverer stykkgods til din adresse etter det som er avtalt på kjøpstidspunktet. Leveringen av stykkgods
forekommer ved hovedinngang på bakkeplan ved kundens adresse(curbside), hvis annet ikke er avtalt.
Den meget alvorlige situasjonen som nå rammer hele samfunnet setter oss i en uheldig force majeure-situasjon. Omstendighetene setter oss og våre samarbeidspartnere i en vanskelig situasjon som vil påvirke vårt leveringstilbud i stor grad. Vi ønsker å gjøre det beste vi kan og våre prioriteringer blir gjort med utgangspunkt i liv, helse og viktige samfunnsinteresser. Inntil videre vil ikke sjåfører hos transportør kunne ta imot mottakers signatur eller kunne tilby innbæring i mottakers hjem. Levering vil gjennomføres så godt som mulig og GPS koordinater vil registres for å dokumentere gjennomført levering.
Bring avtaler leveringsdato per sms eller telefon.
Bring leverer ofte varene med lastebil, er det vanskelig fremkommelighet på din leveringsadresse, må dette oppgis til transportøren før levering.
Om vinteren kan det forekomme leveringsforsinkelser grunnet værforholdene.
Vi orienterer deg om eventuelle endringer i leveringen ved hjelp av SMS-service, og sjåføren kontakter deg på telefon ca 30 min før leveringen hvis du har oppgitt mobilnummer i bestillingen.
Du har selv ansvar for å kvitte deg med fraktemballasjen, være seg paller, papp og lignende.