Vektdyne 7kg WELLBEE by ZiboCare 140x200
Varenr.: 4049950Vektdyne 7kg WELLBEE by ZiboCare 140x200
Kampanjen er gyldig til og med: 31.01.2021
Eksklusiv dyne med 95% glassperler/3% silikoniserte hulfiber/2% Outlast-fiber, i alt 7 kg. Vekten av glassperlene får dynen til å legge seg tett inntil kroppen. Dynen gir et jevnt, mykt trykk på kroppen, noe som er kjent for å ha en behagelig og avslappende effekt. 100% bomullstrekk med ventilerende nettingkanaler. Både fyllet og trekket er laget med temperatur- og fuktregulerende Outlast® space teknologi. Vask 60°C. Inkl. oppbevaringsveske. 140x200 cm
Usikker på hvilken dyne du skal velge?
I vår dyneguide får du gode råd som hjelper deg med å velge riktig dyne. Du kan lese alt om våre forskjellige typer dyner og finne den dynen som dekker dine behov best mulig. Les vår dyneguide her.
Spesifikasjoner
Type | Vektdyne |
Fylltype | Fiberdyne |
Størrelse | Bredde: 140 cm, Lengde: 200 cm |
Dynetype | Enkeltdyne |
Fyllvekt | 6500 g |
Fyll | 95% glassperler/3% silikoniserte polyesterhulfiber/2% Outlast-fiber Outlast® romteknologi er opprinnelig utviklet til NASA astronauters romdrakter. Outlast inneholder mikrokapsler som aktivt regulerer temperatur og fukt ved å absorbere, lagre og frigjøre varme. |
Totalvekt | 7000 g |
Trekkmateriale | 100% bomull |
Konstruksjon | Gjennomsydd, kvadrater |
Farge | Hvit |
Vask | 60°C finvask |
Bleking | Unngå blekemidler |
Tørketrommel | Må ikke tørketromles |
Naturlig tørking | Tørkes flatt |
Stryking | Kan ikke strykes |
Rens | Profesjonell tørrens med hydrokarboner - mild prosess |
Vedlikehold | Kan vaskes på 60°C i vaskemaskin og henges til tørk. Husk å sjekke vaskemaskinens vektkapasitet før vask. Ristes og luftes regelmessig, må ikke bankes eller støvsuges. |
Kant | Farge: Hvit, Materiale: 100% bomullscambric, Fasong: Kantbånd |
Miljø- og helsemerking | OEKO-TEX 100 Varer merket med "Trygge tekstiler" tilfredsstiller de strenge testkriteriene satt opp av International OEKO-TEX® Association, og inneholder ingen farlige stoffer. |
Egenskaper | Outlast Outlast® romteknologi er opprinnelig utviklet til NASA astronauters romdrakter. Outlast inneholder mikrokapsler som aktivt regulerer temperatur og fukt ved å absorbere, lagre og frigjøre varme. |
Pakket | Oppbevaringsveske |
Isoleringsevne | Sval |
Garanti | 10 års garanti |
Alle omtaler
Kan klart Anbefales !
Dynen er helt igennem fantastisk og virker virkelig godt efter hensigten. Den får 10 stjerner herfra
Opprinnelig skrevet på jysk.dk
Overraskende god
Jeg var meget i tvivl om det var noget for mig... men jeg sover som en drøm med den her dyne og den er også varm nok :-)
Opprinnelig skrevet på jysk.dk
Når du handler hos JYSK.no har du disse leveringsmulighetene.
Hent i butikk
Hent i butikk er tilgjengelig på et stort antall produkter, da denne servicen også omfatter vårt "Kun Online" sortiment. Butikken har ikke "Kun Online" produkter på lager, det må derfor forventes en leveringstid på 5-9 virkedager før varene er klar til henting i butikk. Du betaler for varene når du bestiller på JYSK.no. Vi anbefaler at du velger Click & Collect hvis du vil bestille produkter som allerede er tilgjengelig i butikken og "Hent i butikk" hvis du ønsker å bestille en vare fra vårt "Kun Online" sortiment. Du kan kun velge "Hent i butikk" dersom bestillingen overstiger 900 kr.
Begge leveringsalternativene er gratis, men med Click & Collect kan du hente produktene raskere og du forhåndsbetaler ikke for produktene. Med Click & Collect mottar du bekreftelse at varene dine er klare til å hentes innen én time.
Pakkepost – mindre varer
Post Nord Logistics leverer pakkepost til ditt valgte utleveringssted. Levering skjer i løpet av 10-17 virkedager. Forsinkelser kan forekomme pga. værforhold. Er det nødvendig å dele leveransen opp i flere leveringer, dekkes de ekstra fraktkostnadene av JYSK.
Vi gjør oppmerksom på at uavhentede varer blir belastet med den opprinnelige fraktkostnaden på bestillingen. Dette gebyret dekker våre kostnader ved behandlingen av returen.
Stykkgods – store varer
Bring leverer stykkgods til din adresse etter det som er avtalt på kjøpstidspunktet. Leveringen av stykkgods
forekommer ved hovedinngang på bakkeplan ved kundens adresse(curbside), hvis annet ikke er avtalt.
Den meget alvorlige situasjonen som nå rammer hele samfunnet setter oss i en uheldig force majeure-situasjon. Omstendighetene setter oss og våre samarbeidspartnere i en vanskelig situasjon som vil påvirke vårt leveringstilbud i stor grad. Vi ønsker å gjøre det beste vi kan og våre prioriteringer blir gjort med utgangspunkt i liv, helse og viktige samfunnsinteresser. Inntil videre vil ikke sjåfører hos transportør kunne ta imot mottakers signatur eller kunne tilby innbæring i mottakers hjem. Levering vil gjennomføres så godt som mulig og GPS koordinater vil registres for å dokumentere gjennomført levering.
Bring avtaler leveringsdato per sms eller telefon.
Bring leverer ofte varene med lastebil, er det vanskelig fremkommelighet på din leveringsadresse, må dette oppgis til transportøren før levering.
Om vinteren kan det forekomme leveringsforsinkelser grunnet værforholdene.
Vi orienterer deg om eventuelle endringer i leveringen ved hjelp av SMS-service, og sjåføren kontakter deg på telefon ca 30 min før leveringen hvis du har oppgitt mobilnummer i bestillingen.
Du har selv ansvar for å kvitte deg med fraktemballasjen, være seg paller, papp og lignende.