Kontorstol TAMDRUP svart
Varenr.: 3620108Imitert skinn. Setepute i trykkavlastende memoryskum. Fot i metall. Med regulerbar høyde og trinnløs vippefunksjon. B68 x H119-129 x D70 cm
Relaterte blogginnlegg
Spesifikasjoner
Materiale | Imitert skinn, Skum, Memory-skum, Metall, Kryssfinér |
Polstring | Sete og rygg |
Farge | Svart |
Funksjon | Bremsehjul, Høyderegulerbar, Låsemekanisme, Metallfot, Trinnløs vippefunksjon |
Størrelse montert | Bredde: 68 cm, Høyde: 119-129 cm, Dybde: 70 cm |
Setehøyde | 47-57 |
Montert/flatpakket | Flatpakket |
Størrelse flatpakket | Bredde: 37 cm, Lengde: 80 cm, Høyde: 65 cm |
Testet til | 110 kg |
Alle omtaler
God kontorstol
Her får man mye stol for pengene. Kan anbefales på det sterkeste.
Aldri mer
Kjøpte denne stolen og etter bare en uke revnet søm i ryggen. Ringte og klaget og de ba meg ta bilde av skaden. JYSK trodde rett og slett ikke på meg. Tok bilde, men jeg klarer ikke å få overført bilder fra mobil til data/mail. Jeg er en kvinne på 74år, og dessuten bevegelses-hemmet. Jeg Kjøpte også et TV-bord og et sofabord, og det ble jeg fornøyd med. Har handlet hos Jysk helt siden det het sengetøylageret. Jeg har ingen mulighet til å levere stolen til nærmeste Jysk-butikk (ca 1 mil) Får ikke med den i taxi, og har ingen pårørende eller naboer som kan hjelpe meg. Har mailet Jysk flere ggr, men til ingen nytte! ER VELDIG SKUFFET!!! Kanskje noe for TV2 hjelper deg??? Tidligere omtaler har dere ikke satt inn. HVORFOR??
Hei,
Ser at både vår kundeserviceavdeling og butikksjef Jessheim har svart deg på dine henvendelser. Videre kommunikasjon må tas videre på epost til disse da dette kun er til bruk for en vurdering av selve produktet.
DÅRLIG STOL FOR MEG!!
Jeg kjøpte denne stolen for ca 2-3 uker siden. Etter 2 uker sprakk/revnet "skinnet" nederst på ryggdelen av stolen. Jeg kjøpte den da den kostet omkr. 1300 kr. Ser det har vært forskjellige priser på den, og nå 1200. Jeg har jo pakket ut og revet emballasje, så vanskelig å demontere og sende den tilbake. Jeg er for øvrig bevegelseshemmet og sitter MYE i stolen. DESSUTEN TIPPER DEN EN DEL FRAMOVER, så jeg sitter som på ei sklie. KAN NOEN FRA JYSK JESSHEIM HJELPE MEG OG HENTE STOLEN OG BYTTE I EN ANNEN OG MONTERE DEN??? (Jeg leide hjelp til montering) Opplyser at jeg har handlet ganske MYE av JYSK og vært fornøyd , men NÅ er jeg IKKE det. Mvh Marie
Tre år senere...
Jeg ser denne har fått veldig variert kritikk, og mye av den negative kritikken er grunnlagt i faktorer jeg ikke kjenner meg igjen i. Denne stolen er ikke av ypperste byggekvalitet, men komforten er upåklagelig. Slitesterk og solid! Jeg kan dog si at den føles litt mer "jinglete" nå enn hva den gjorde for tre år siden (som med absolutt alt annet med beveglige deler). Jeg er 190 høy, veier 100kg, og synes denne stolen er et bra valg for en på min størrelse.
Prima stol
Har hatt denne stolen i fire ukers tid nå og må si at denne er verd alle kroner. En sitter godt og den støtter godt opp om korsryggen. Stolen er godt konstruert i stål og en skrur den sammen med sterke bolter. Armlenene er laget slik at jeg får dem under bordet og kan dermed få en riktig sittestilling når jeg arbeider på datan. Siden jeg har hatt den i kun fire uker kan jeg ikke si noe om slitasje og slikt, så enn så lenge er dette en god kontorstol.
Supergod å sitte i, MEN....
Ubergod å sitte i! men "skinnet" på armene ble VELDIG kjapt utslitt og ble irriterende for albuene. Og så kom knirkingen. ENORM knirking.. Prøvde 2 stoler, men endte opp med å få tilbake pengene.
Krisedårlig.
Prøvesatte stolen på butikken. God og myk, prøvde den inntil pulten som sto der og satt godt. Kjøpte flatpakket, monterte hjemme og stolen er knallhard, hjulene er låst fast og sitteopplevelsen var rett og slett dårlig ift stolen som var ferdig montert på butikken. Er det i det hele tatt samme stol?? Satt ikke godt overhodet! Skade var det også på armlenet, der memory foamen har sunket helt inn uten å kunne rettes ut igjen. Denne returneres.
Detter fra hverandre eller knekker
Kjøpte en av denne, den røk. Fikk ny og den røk også, fikk ny og den knirker, skruene detter ut og snart detter denne i sammen også. Skikkelig dårlig kvalitet! Sist gang jeg fikk ny fikk jeg beskjed om at det bare var 2år reklamasjonsrett, så selvom det nå er under et år siden jeg fikk denne må jeg kjøpe neste ny. Litt over to år for en stol som burde vart i flere år.
Disappointing
Sorry to say, but it is the worst chair I have ever sat on. I bought it in November 2016 and I seldom use it. Because, when I sit for 1 day, I will have backache for some days! I am really disappointed.
Dessverre en helt forferdelig stol
jeg sier "dessverre" fordi jeg misliker å være så kjip, men den stolen her ..altså, det er ikke rart folk sykemelder seg for ryggproblemer om halve Norge har denne stolen i hjemmet sitt. Vær så vær så vennlig styr unna, den ser helt utrolig god ut og det er den første gang du sitter i den, etter noen dager og spesielt etter uker får du skikkelig ryggsmerter av den. Sier ikke noe vondt om jysk eller deres ansatte, bare denne stolen er helt forFERDELIG.
Pagination
Når du handler hos JYSK.no har du disse leveringsmulighetene.
Hent i butikk
Med Click & Collect kan du reservere varer online og hente de i en valgfri JYSK-butikk. Når du reserverer varer online vil JYSK bekrefte at varene dine er klare til å bli hentet innen 30 minutter.
Click & Collect er gratis og du behøver ikke å betale for produkter før du kommer til butikken.
Pakkepost – mindre varer
Post Nord Logistics leverer pakkepost til ditt valgte utleveringssted. Levering skjer i løpet av 3-11 virkedager. Forsinkelser kan forekomme pga. værforhold. Er det nødvendig å dele leveransen opp i flere leveringer, dekkes de ekstra fraktkostnadene av JYSK.
Vi gjør oppmerksom på at uavhentede varer blir belastet med den opprinnelige fraktkostnaden på bestillingen. Dette gebyret dekker våre kostnader ved behandlingen av returen.
Stykkgods – store varer
Bring leverer stykkgods til din adresse etter det som er avtalt på kjøpstidspunktet. Leveringen av stykkgods
forekommer ved hovedinngang på bakkeplan ved kundens adresse(curbside), hvis annet ikke er avtalt.
Den meget alvorlige situasjonen som nå rammer hele samfunnet setter oss i en uheldig force majeure-situasjon. Omstendighetene setter oss og våre samarbeidspartnere i en vanskelig situasjon som vil påvirke vårt leveringstilbud i stor grad. Vi ønsker å gjøre det beste vi kan og våre prioriteringer blir gjort med utgangspunkt i liv, helse og viktige samfunnsinteresser. Inntil videre vil ikke sjåfører hos transportør kunne ta imot mottakers signatur eller kunne tilby innbæring i mottakers hjem. Levering vil gjennomføres så godt som mulig og GPS koordinater vil registres for å dokumentere gjennomført levering.
Bring avtaler leveringsdato per sms eller telefon.
Bring leverer ofte varene med lastebil, er det vanskelig fremkommelighet på din leveringsadresse, må dette oppgis til transportøren før levering.
Om vinteren kan det forekomme leveringsforsinkelser grunnet værforholdene.
Vi orienterer deg om eventuelle endringer i leveringen ved hjelp av SMS-service, og sjåføren kontakter deg på telefon ca 30 min før leveringen hvis du har oppgitt mobilnummer i bestillingen.
Du har selv ansvar for å kvitte deg med fraktemballasjen, være seg paller, papp og lignende.