Frottélaken 140/150x200x35 grå
Varenr.: 1600742Spesifikasjoner
Materiale | 65% polyester/35% bomull |
Vask | 60°C |
Bleking | Unngå blekemidler |
Tørketrommel | **Tørketromling mulig ved normal temperatur (max. 80°C) |
Stryking | * Kan strykes ved lav temperatur (max. 110°C) |
Rens | Må ikke tørrenses |
Instruksjon | Vaskes før bruk, Vaskes med lignende farger, vaskes separat de første gangene |
Lakenstørrelse | 140/150x200x35 cm |
Krymping | 5-7 % |
Vekt | 130 g/m². |
Miljø- og helsemerking | OEKO-TEX 100 Varer merket med "Trygge tekstiler" tilfredsstiller de strenge testkriteriene satt opp av International OEKO-TEX® Association, og inneholder ingen farlige stoffer. |
Farge | Grå |
Fargemetode | Farget |
Pakket | Inneholder 1 laken |
Type | Fasonglaken |
Strikk | Elastiske kanter |
Alle omtaler
Frottelaken
Veldig tynt stoff.
Krympet.
Krympet alt for mye i vask, og passer nå ikke lenger til en 180 cm bred seng. Ble vasket som anvist. Stoffet er også ganske tynt. Noe av fargen forsvant også ved vask. Dette er et laken som burde vært solgt på billigsalg.
Varme og behagelige laken vinterstid.
Varme og behagelige vinterstid, ikke å anbefale sommerstid. Da bruker jeg jerseylaken uten frotte fra Jysk. Savner flere farger.
Middels fornøyd
Ikke mye å klage på og heller ikke mye å skryte over. Litt "røff" overlate er eneste negative jeg har å si.
Super
Hoeslaken dat eindelijk groot genoeg is voor iets dikkere matras, super
Opprinnelig skrevet på jysk.be
Intet at udsætte
Online bestilling og coronaudlevering i butikken- alt forløb som det skulle og kvaliteten på lagen’erne er ganske fine
Opprinnelig skrevet på jysk.dk
frotttelagen
fin stand
Opprinnelig skrevet på jysk.dk
Dårlig kvalitet
Første gang vi ligger det på sengen, går sugningen op i den ene side ,og må syg det, efter en vask er der en ny sugning som der er hul i. Dårlig kvalitet ,det kan også blive for billigt ,at det ikke holder. Køber ikke de lagner igen.
Opprinnelig skrevet på jysk.dk
Beskidt nyt lagen
Lagnet var beskidt da jeg åbnede pakken.
Opprinnelig skrevet på jysk.dk
Hyvä ostos
Joustofroteelakana on hyvä käytössä pehmeä
Opprinnelig skrevet på jysk.fi
Pagination
Når du handler hos JYSK.no har du disse leveringsmulighetene.
Hent i butikk
Med Click & Collect kan du reservere varer online og hente de i en valgfri JYSK-butikk. Når du reserverer varer online vil JYSK bekrefte at varene dine er klare til å bli hentet innen 30 minutter.
Click & Collect er gratis og du behøver ikke å betale for produkter før du kommer til butikken.
Pakkepost – mindre varer
Post Nord Logistics leverer pakkepost til ditt valgte utleveringssted. Levering skjer i løpet av 3-7 virkedager. Forsinkelser kan forekomme pga. værforhold. Er det nødvendig å dele leveransen opp i flere leveringer, dekkes de ekstra fraktkostnadene av JYSK.
Vi gjør oppmerksom på at uavhentede varer blir belastet med den opprinnelige fraktkostnaden på bestillingen. Dette gebyret dekker våre kostnader ved behandlingen av returen.
Stykkgods – store varer
Bring leverer stykkgods til din adresse etter det som er avtalt på kjøpstidspunktet. Leveringen av stykkgods
forekommer ved hovedinngang på bakkeplan ved kundens adresse(curbside), hvis annet ikke er avtalt.
Den meget alvorlige situasjonen som nå rammer hele samfunnet setter oss i en uheldig force majeure-situasjon. Omstendighetene setter oss og våre samarbeidspartnere i en vanskelig situasjon som vil påvirke vårt leveringstilbud i stor grad. Vi ønsker å gjøre det beste vi kan og våre prioriteringer blir gjort med utgangspunkt i liv, helse og viktige samfunnsinteresser. Inntil videre vil ikke sjåfører hos transportør kunne ta imot mottakers signatur eller kunne tilby innbæring i mottakers hjem. Levering vil gjennomføres så godt som mulig og GPS koordinater vil registres for å dokumentere gjennomført levering.
Bring avtaler leveringsdato per sms eller telefon.
Bring leverer ofte varene med lastebil, er det vanskelig fremkommelighet på din leveringsadresse, må dette oppgis til transportøren før levering.
Om vinteren kan det forekomme leveringsforsinkelser grunnet værforholdene.
Vi orienterer deg om eventuelle endringer i leveringen ved hjelp av SMS-service, og sjåføren kontakter deg på telefon ca 30 min før leveringen hvis du har oppgitt mobilnummer i bestillingen.
Du har selv ansvar for å kvitte deg med fraktemballasjen, være seg paller, papp og lignende.