Din handlekurv

Kurven din er tom

Din handlekurv

Kurven din er tom

Sikre at dine gaver kommer frem til Jul. Store og små varer vil leveres i løpet av henholdsvis 7-13 og 3-7 virkedager

 

Les Mer
Åpent kjøp

Åpent kjøp

Dato:

Kategori: Kundeløfter

Det viser seg at den nye sofaen din er for stor for stuen din. Du finner plutselig sengesettet du kjøpte som en gave for et år siden, men aldri ga bort. Du kjøpte et partytelt til sommerens hagefest, men etter du pakket ut teltet og satt det sammen oppdaget du at det er for stort for hagen din. Dette er bare noen av eksemplene på situasjoner som er dekket av JYSKs nye retur- og bytteregler.

Våre kunder er opptatt av varer skal være enkle å kjøpe og å bytte - uansett om de er kjøpt online eller i en butikk. Hos JYSK setter vi alltid kunden først, derfor implementerer vi nå en ny og enkel angrerett og bytteservice.

Hos JYSK er det enkelt å returnere eller bytte et produkt hvis du ombestemmer deg.

Vi gir full tilbakebetaling uten tidsbegrensning for produkter som returneres med kvittering. Dette gjelder for produkter som er kjøpt både i butikk og på nett.

  • Hvis du ikke har kvittering, kan vil tilby deg å bytte i et annet produkt eller en tilgodelapp.
  • Hvis du returnerer et produkt som er skadet eller brukt på en slik måte at verdien er vesentlig redusert, forbeholder vi oss retten til å redusere tilbakebetalingen. 
  • Spesiallagde produkter som metervarer, madrasser eller garderobeskap med spesialmål har vanligvis redusert returverdi. 
  • Vi refunderer den opprinnelige fraktkostnaden. Kostnader for returfrakt dekkes av deg.
 

Slik returnerer du et produkt kjøp på JYSK.no eller i en JYSK-butikk

Du kan bytte eller returnere produktene dine i en av våre JYSK-butikker over hele Norge for å unngå fraktkostnader. Ta med varen til en JYSK-butikk i original forpakning om mulig. Husk å ta med en kopi av fakturaen din. Alternativt, om du ønsker at JYSK skal arrangere returfrakten, så fyll ut angreskjemaet eller kontakt vårt kundesenter. I dette tilfelle vil du dekke fraktkostnadene. 

Vennligst vær klar over at kostnadene for ekstra tjeneste som innbæring vil ikke bli dekket om leveringen er gjennomført.

Vennligst les om vår angrerett og bytteservice


 

Hans Kristian Social Media & Digital Coordinator
Wioletta Veum

Kjøpte kommode i desember. Skulle skru den sammen nå(ventet til nå pga flytting) og en del mangler i pakka, men det finnes dobbelt opp av annen del.... dvs at jeg fikk 2xnr3 men ingen nr2... hva gjør jeg uten bil og uten mulighet til å komme til dere personelig?

Hans Kristian

Hei Wioletta. Om du tar kontakt med vår kundeservice på 21 49 36 00 eller kundeserviceNO@jysk.com så hjelper de deg å finne en løsning :)

Jagoda

Hei. Hvis jeg kjøper teppe og den passer ikke,kan jeg returere den og få penger tilbake?

helge

kjøpte madrasser på jysk. etter å ha prøvd dem så ser eg att dem ikke passer meg da dem blir for harde. kan disse byttes?? er standar mål

Hans Kristian

Hei Helge, om du tar kontakt med vår kundeservice på 21 49 36 00 eller kundeserviceNO@jysk.com så hjelper de deg å finne en løsning :)

Jenny

Kjøpte en lenestol men den er rett og slett ond og ubehagelig å sitte i.kan jeg levere tilbake.

Hans Kristian

Hei Jenny. Om du tar kontakt med vår kundeservice på 21 49 36 00 eller kundeserviceNO@jysk.com så hjelper de deg å finne en løsning :)

Comments