Dynelås NELLIE 16 stk/pk
Varenr.: 1001000Polypropylen. Praktisk dynelås som sikrer at dynen holder seg på plass inne i dynetrekket. Pakke à 16 stk.
Spesifikasjoner
Alle omtaler
Endelig holder dyna seg på plass!
Vi har en stor dyne på 220x240 og ved hjelp av disse holder dynen seg godt på plass, noe den aldri har gjort før. For oss var dette et godt kjøp til en rimelig penge som tok bort et irritasjonsmoment ved sengetid. Dynelåsene er enkle i bruk og holder seg på plass, vi har nå brukt dem i 2 måneder uten problemer. Anbefales.
Te klein
De clips zijn te klein om laken en dekbed er goed tussen te krijgen. Niet handig.
Opprinnelig skrevet på jysk.be
Clips pour couette
Peu efficace. Dans les coins, c'est OK mais la couette bouge toujours. Sur les côtés, très difficile à attacher.
Opprinnelig skrevet på jysk.be
Щипки за завивка?Неее....
Добър замисъл,лошо изпълнение! Много са малки,не могат да се закопчеят на съвсем тънки олекотени завивки.
Opprinnelig skrevet på jysk.bg
Držáky na přikrývky
Jsou skoro k ničemu,přikrývka by musela být hodně tenká,a s ostrými rohy. Drží to jen chvilku. Snad kdyby byly větší,bylo by to lepší.
Opprinnelig skrevet på jysk.cz
ikke taget i brug endnu
virker sikkert, ser simple ud
Opprinnelig skrevet på jysk.dk
Hold dynen p plads
Super godt produkt, der holder dynen p plads inde i betrkket :)
Opprinnelig skrevet på jysk.dk
Dynelås
Super godt produkt
Opprinnelig skrevet på jysk.dk
Super produkt
Fedt produkt - ingen problemer med at dynen roder rundt i dynebetrækket mere
Opprinnelig skrevet på jysk.dk
super product
What a great produkt - make a solution to my nightmare :-)
Opprinnelig skrevet på jysk.dk
Pagination
Når du handler hos JYSK.no har du disse leveringsmulighetene.
Hent i butikk
Hent i butikk er tilgjengelig på et stort antall produkter, da denne servicen også omfatter vårt "Kun Online" sortiment. Butikken har ikke "Kun Online" produkter på lager, det må derfor forventes en leveringstid på 5-9 virkedager før varene er klar til henting i butikk. Du betaler for varene når du bestiller på JYSK.no. Vi anbefaler at du velger Click & Collect hvis du vil bestille produkter som allerede er tilgjengelig i butikken og "Hent i butikk" hvis du ønsker å bestille en vare fra vårt "Kun Online" sortiment. Du kan kun velge "Hent i butikk" dersom bestillingen overstiger 900 kr.
Begge leveringsalternativene er gratis, men med Click & Collect kan du hente produktene raskere og du forhåndsbetaler ikke for produktene. Med Click & Collect mottar du bekreftelse at varene dine er klare til å hentes innen én time.
Pakkepost – mindre varer
Post Nord Logistics leverer pakkepost til ditt valgte utleveringssted. Levering skjer i løpet av 10-17 virkedager. Forsinkelser kan forekomme pga. værforhold. Er det nødvendig å dele leveransen opp i flere leveringer, dekkes de ekstra fraktkostnadene av JYSK.
Vi gjør oppmerksom på at uavhentede varer blir belastet med den opprinnelige fraktkostnaden på bestillingen. Dette gebyret dekker våre kostnader ved behandlingen av returen.
Stykkgods – store varer
Bring leverer stykkgods til din adresse etter det som er avtalt på kjøpstidspunktet. Leveringen av stykkgods
forekommer ved hovedinngang på bakkeplan ved kundens adresse(curbside), hvis annet ikke er avtalt.
Den meget alvorlige situasjonen som nå rammer hele samfunnet setter oss i en uheldig force majeure-situasjon. Omstendighetene setter oss og våre samarbeidspartnere i en vanskelig situasjon som vil påvirke vårt leveringstilbud i stor grad. Vi ønsker å gjøre det beste vi kan og våre prioriteringer blir gjort med utgangspunkt i liv, helse og viktige samfunnsinteresser. Inntil videre vil ikke sjåfører hos transportør kunne ta imot mottakers signatur eller kunne tilby innbæring i mottakers hjem. Levering vil gjennomføres så godt som mulig og GPS koordinater vil registres for å dokumentere gjennomført levering.
Bring avtaler leveringsdato per sms eller telefon.
Bring leverer ofte varene med lastebil, er det vanskelig fremkommelighet på din leveringsadresse, må dette oppgis til transportøren før levering.
Om vinteren kan det forekomme leveringsforsinkelser grunnet værforholdene.
Vi orienterer deg om eventuelle endringer i leveringen ved hjelp av SMS-service, og sjåføren kontakter deg på telefon ca 30 min før leveringen hvis du har oppgitt mobilnummer i bestillingen.
Du har selv ansvar for å kvitte deg med fraktemballasjen, være seg paller, papp og lignende.