Nervøs fløyel GNIST 3 m/pk grå
Varenr.: 5302063Relaterte blogginnlegg
Spesifikasjoner
Materiale | 100% polyester |
Materiale | Forside:100% polyester |
Vask | 30°C |
Bleking | Unngå blekemidler |
Tørketrommel | Må ikke tørketromles |
Stryking | Kan ikke strykes |
Rens | Må ikke tørrenses |
Instruksjon | Vaskes med lignende farger. Vaskes og tørkes før det legges opp. |
Størrelse | 150x300 |
Størrelse | Bredde: 150 cm, Lengde: 300 cm |
Krymping | 1-3 % |
Vekt | 110 g/m². |
Fargemetode | Farget |
Farge | Grå |
Til kontakt med matvarer | Nei |
Miljø- og helsemerking | OEKO-TEX 100 Varer merket med "Trygge tekstiler" tilfredsstiller de strenge testkriteriene satt opp av International OEKO-TEX® Association, og inneholder ingen farlige stoffer. |
Alle omtaler
Miljøversting
Synes denne var sååå fin, og brukte til duk og gardiner. Men den er laget av plast og drysser mikroplast... Ikke kjøp! Jeg har lært å sjekke til neste gang. Håper dere slutter å føre denne, Jysk
Loer voldsomt
Har brukt denne i hvit for putetrekk. Den loer voldsomt, med veldig småe tråder, som er best synlig når man har svarte bomullklær på når man syr. Trådene har også samlet seg i symaskinen. Loingen ble mindre men ikke borte etter vask. Putetrekkene kan kun brukes for dekorasjon, nær kroppen vil jeg ikke ha dem. Resten av stoffet har jeg kastet.
Stof
Heel tevreden
Opprinnelig skrevet på jysk.be
Ok stof
Det er ganske fint til rigtig mange ting.
Opprinnelig skrevet på jysk.dk
tynd
Næsten til at se igennem
Opprinnelig skrevet på jysk.dk
Velour dug
Ganske enkelt det bedste produkt der er blevet fremstillet.....fri for rulning/strygningen af sine duge ...... Og til en rigtig overkommelig pris som gør man kan ha dette produkt i et væld af farver og skifte imellem ....
Opprinnelig skrevet på jysk.dk
Verhokangas
Ostin kankaana kun en löytänyt verhokappoja. Tuli hyvä. Mutta miksi ei teillä löydy kappoja?
Opprinnelig skrevet på jysk.fi
Jysk upplandsbro
Ett mycket smart sätt att handla snabbt bra service i butik
Opprinnelig skrevet på jysk.se
Tyg
Fint tyg, tunn kvalitet. När förpackningen öppnades var det tre ca 4-5 cm stora hål i tyget. Hann inte reklamera det eftersom det skulle användas direkt. Fick laga det. Tråkigt att felaktiga varor slipper igenom evt kvalitetskontroller.
Opprinnelig skrevet på jysk.se
Super fint tyg
Jätte bra tyg som jag köpt två ggr för att sy dynorna i husvagnen , blev super bra...
Opprinnelig skrevet på jysk.se
Pagination
Når du handler hos JYSK.no har du disse leveringsmulighetene.
Hent i butikk
Hent i butikk er tilgjengelig på et stort antall produkter, da denne servicen også omfatter vårt "Kun Online" sortiment. Butikken har ikke "Kun Online" produkter på lager, det må derfor forventes en leveringstid på 5-9 virkedager før varene er klar til henting i butikk. Du betaler for varene når du bestiller på JYSK.no. Vi anbefaler at du velger Click & Collect hvis du vil bestille produkter som allerede er tilgjengelig i butikken og "Hent i butikk" hvis du ønsker å bestille en vare fra vårt "Kun Online" sortiment. Du kan kun velge "Hent i butikk" dersom bestillingen overstiger 900 kr.
Begge leveringsalternativene er gratis, men med Click & Collect kan du hente produktene raskere og du forhåndsbetaler ikke for produktene. Med Click & Collect mottar du bekreftelse at varene dine er klare til å hentes innen én time.
Pakkepost – mindre varer
Post Nord Logistics leverer pakkepost til ditt valgte utleveringssted. Levering skjer i løpet av 10-17 virkedager. Forsinkelser kan forekomme pga. værforhold. Er det nødvendig å dele leveransen opp i flere leveringer, dekkes de ekstra fraktkostnadene av JYSK.
Vi gjør oppmerksom på at uavhentede varer blir belastet med den opprinnelige fraktkostnaden på bestillingen. Dette gebyret dekker våre kostnader ved behandlingen av returen.
Stykkgods – store varer
Bring leverer stykkgods til din adresse etter det som er avtalt på kjøpstidspunktet. Leveringen av stykkgods
forekommer ved hovedinngang på bakkeplan ved kundens adresse(curbside), hvis annet ikke er avtalt.
Den meget alvorlige situasjonen som nå rammer hele samfunnet setter oss i en uheldig force majeure-situasjon. Omstendighetene setter oss og våre samarbeidspartnere i en vanskelig situasjon som vil påvirke vårt leveringstilbud i stor grad. Vi ønsker å gjøre det beste vi kan og våre prioriteringer blir gjort med utgangspunkt i liv, helse og viktige samfunnsinteresser. Inntil videre vil ikke sjåfører hos transportør kunne ta imot mottakers signatur eller kunne tilby innbæring i mottakers hjem. Levering vil gjennomføres så godt som mulig og GPS koordinater vil registres for å dokumentere gjennomført levering.
Bring avtaler leveringsdato per sms eller telefon.
Bring leverer ofte varene med lastebil, er det vanskelig fremkommelighet på din leveringsadresse, må dette oppgis til transportøren før levering.
Om vinteren kan det forekomme leveringsforsinkelser grunnet værforholdene.
Vi orienterer deg om eventuelle endringer i leveringen ved hjelp av SMS-service, og sjåføren kontakter deg på telefon ca 30 min før leveringen hvis du har oppgitt mobilnummer i bestillingen.
Du har selv ansvar for å kvitte deg med fraktemballasjen, være seg paller, papp og lignende.