Tøfler HILMI str. 36-43 memory ass.
Varenr.: 4986000Relaterte blogginnlegg
Spesifikasjoner
Materiale | 100% polyester |
Størrelse | Bredde: 11 cm , Lengde: 25 cm , Høyde: 7 cm |
Farge | Beige, Svart |
Anvendelse | Innendørs |
Alle omtaler
Пантофи
Изключително топли и меки
Opprinnelig skrevet på jysk.bg
Nu recomand
Dupa cateva ore in prima zii de purtare memoria s-a lipit de talpa ...s-au deslipit si la degetul mare ,mentinez ca i-am cumparat cu un nr mai mare ...nu recomand
Opprinnelig skrevet på jysk.ro
Buretele de pe talpa nu este memory foam
Am cumparat 2 perechi cadouri de Craciun mamelor. Din pacate, buretele cu memoria formei s-a lipit de talpa la doar 5-6 zile de purtare, doar cateva ore pe zi fiind folositi. Ne este jena de mame ca i-am laudat ca fiind buni pentru talpile lor.
Opprinnelig skrevet på jysk.ro
Sönder och obekväma på 4 dagar
Efter fyra dagar hade första sömmen släppt och den mjuka sulan var hård. Nu efter 8 dagar, har 7 sömmar släppt och sulan börjar släppa.
Opprinnelig skrevet på jysk.se
Hej Maria! Kontakta gärna din JYSK- butik eller vår kundservice på 0770- 457 451 eller skriv in till kundserviceSE@jysk.com för mer hjälp. Med vänlig hälsning, Sari
Opprinnelig skrevet på jysk.se
Dåliga efter 1 vecka
Säljs som "memoryskum"-tofflor och javisst den mjuka, härliga känslan får man de första dagarna. Efter bara nån vecka är de lika hårda och trista som andra tofflor. Har haft andra memory foam-skor i över 1 år och de är fortfarande mjuka, så detta känns som missvisande annonsering.
Opprinnelig skrevet på jysk.se
Dålig kvalitet
Efter några dagar började det att skor gick sönder och de var inte längre bekväm. Rekommenderar inte.
Opprinnelig skrevet på jysk.se
Hej Katarina! Om du upplever några problem med skorna får du gärna kontakta din JYSK- butik eller vår kundservice på 0770- 457 451. Naturligtvis ska dessa vara av god kvalité. Med vänliga hälsningar, Sari
Opprinnelig skrevet på jysk.se
Не рекомендую
Дуже швидко зношуються і втрачають свій вигляд, не рекомендую!
Opprinnelig skrevet på jysk.ua
Добрий день, Юлія!
Дякуємо, що знайшли час і поділилися відгуком.
У випадку, якщо у вас виникли зауваження до придбаного товару, ви завжди можете скористатися правом заміни або повернення товару.
З більш детальною інформацією ви зможете ознайомитися за посиланням https://jysk.ua/umovi-ta-polozhennya#6.
Opprinnelig skrevet på jysk.ua
Капці
Дуже погана якість, розвалюються на другий тиждень, шкодую що не зберіг чек, однозначно повернув би. Не комфортне взуття. За 5 років покупок в юск це перша річ яку хочеться забути.
Opprinnelig skrevet på jysk.ua
Добрий день, Андрію!
Дякуємо, що знайшли час і поділилися відгуком. Ми обов`язково передамо інформацію у відділ якості. У випадку, якщо у вас виникли зауваження до придбаного товару, ви завжди можете скористатися правом заміни або повернення товару. З більш детальною інформацією ви зможете ознайомитися за посиланням https://jysk.ua/umovi-ta-polozhennya#6.
Opprinnelig skrevet på jysk.ua
Når du handler hos JYSK.no har du disse leveringsmulighetene.
Hent i butikk
Med Click & Collect kan du reservere varer online og hente de i en valgfri JYSK-butikk. Når du reserverer varer online vil JYSK bekrefte at varene dine er klare til å bli hentet innen 30 minutter.
Click & Collect er gratis og du behøver ikke å betale for produkter før du kommer til butikken.
Pakkepost – mindre varer
Post Nord Logistics leverer pakkepost til ditt valgte utleveringssted. Levering skjer i løpet av 3-11 virkedager. Forsinkelser kan forekomme pga. værforhold. Er det nødvendig å dele leveransen opp i flere leveringer, dekkes de ekstra fraktkostnadene av JYSK.
Vi gjør oppmerksom på at uavhentede varer blir belastet med den opprinnelige fraktkostnaden på bestillingen. Dette gebyret dekker våre kostnader ved behandlingen av returen.
Stykkgods – store varer
Bring leverer stykkgods til din adresse etter det som er avtalt på kjøpstidspunktet. Leveringen av stykkgods
forekommer ved hovedinngang på bakkeplan ved kundens adresse(curbside), hvis annet ikke er avtalt.
Den meget alvorlige situasjonen som nå rammer hele samfunnet setter oss i en uheldig force majeure-situasjon. Omstendighetene setter oss og våre samarbeidspartnere i en vanskelig situasjon som vil påvirke vårt leveringstilbud i stor grad. Vi ønsker å gjøre det beste vi kan og våre prioriteringer blir gjort med utgangspunkt i liv, helse og viktige samfunnsinteresser. Inntil videre vil ikke sjåfører hos transportør kunne ta imot mottakers signatur eller kunne tilby innbæring i mottakers hjem. Levering vil gjennomføres så godt som mulig og GPS koordinater vil registres for å dokumentere gjennomført levering.
Bring avtaler leveringsdato per sms eller telefon.
Bring leverer ofte varene med lastebil, er det vanskelig fremkommelighet på din leveringsadresse, må dette oppgis til transportøren før levering.
Om vinteren kan det forekomme leveringsforsinkelser grunnet værforholdene.
Vi orienterer deg om eventuelle endringer i leveringen ved hjelp av SMS-service, og sjåføren kontakter deg på telefon ca 30 min før leveringen hvis du har oppgitt mobilnummer i bestillingen.
Du har selv ansvar for å kvitte deg med fraktemballasjen, være seg paller, papp og lignende.