Stol TUREBY brun
Varenr.: 3659700Stol TUREBY brun
Imitert skinn og massivt tre.
Spesifikasjoner
Materiale | Imitert skinn, Skum, Massiv gummitre |
Behandling | Klarlakk |
Polstring | Sete og rygg |
Farge | Brun |
Størrelse montert | Bredde: 47 cm, Høyde: 100 cm, Dybde: 60 cm |
Setehøyde | 47 |
Setedybde | 43 |
Montert/flatpakket | Flatpakket |
Størrelse flatpakket | Bredde: 60 cm, Lengde: 100 cm, Høyde: 47 cm |
Testet til | 110 kg |
Alle omtaler
God stol til hytta.
God stol med støtte i ryggen.
Gode til prisen
Stilige og gode stoler, men de kan være litt vriene å sette sammen. Skruene treffer ikke alltid gjengene de skal inn i. Fordel å ha litt lim på skruene før man monterer da skruene har lett for å skru seg ut igjen.
Stol tureby
Super
vanskelig å montere
alle er litt skjevet
stoler
Behagelig og solid
umonterlig
Har kjøpt fire stk, alle stolene ble skjeve etter montering ingen av bena var like høye.alle ble levert tilbake og vi fikk nye, samme skjedde med de nye også de vipper fordi ingen av bena er like, har levert disse også og nå venter vi på tlf fra Jysk for de skal montere de for oss. Venter i spenning på om de klarer det
Hei,
Takk for produktanmeldelsen. Fint at du får hjelp i en av våre butikker til å løse utfordringen.
Dårlig kvalitet.
God å sitte på, men dårlig kvalitet. Knekker lett.
Burde ha vært fjernet fra sortimentet
Gummitreet som stolene er laget av er sprøtt og ekstremt lett å knekke. Fuskehuden er myk men veldig lite slitesterk (og egentlig ganske ubrukelig). Jeg hadde seks av disse stolene, de varte i 6 måneder. Til sammen. Den første monterte jeg feil så skruene stakk for langt inn, stolbena knakk uten noe særlig kraft, min skyld, så jeg kjøpte ny. Jeg satte meg for brått og knakk ryggen på denne nye stolen. Jeg veier 55 kilo... "Skinnet" som var på stolene kunne plukkes av med hendene etter litt bruk. Det synes barna var gøy, så deres to stoler ble fullstendig ubrukelig etter kort stund. Min mann slet ut sin stol med ganske enkelt å sitte på den. Puta ble flat og plasten ble slitt bort slik at nettingen og skumgummien var det eneste som var igjen. De andre stolene ble punkterte av eksempelvis knapper på denim-bukser. Bena på noen av stolene knakk på langs. M.a.o. fullstendig ubrukelige stoler. Alle sammen.
Top
Geweldig
Opprinnelig skrevet på jysk.be
Стават, ако ги вземете евтино.
Добре ги взех тънко, удобни са, хубави са, но постоянно се налагаше да затягам краката.
Opprinnelig skrevet på jysk.bg
Pagination
Når du handler hos JYSK.no har du disse leveringsmulighetene.
Hent i butikk
Hent i butikk er tilgjengelig på et stort antall produkter, da denne servicen også omfatter vårt "Kun Online" sortiment. Butikken har ikke "Kun Online" produkter på lager, det må derfor forventes en leveringstid på 5-9 virkedager før varene er klar til henting i butikk. Du betaler for varene når du bestiller på JYSK.no. Vi anbefaler at du velger Click & Collect hvis du vil bestille produkter som allerede er tilgjengelig i butikken og "Hent i butikk" hvis du ønsker å bestille en vare fra vårt "Kun Online" sortiment. Du kan kun velge "Hent i butikk" dersom bestillingen overstiger 900 kr.
Begge leveringsalternativene er gratis, men med Click & Collect kan du hente produktene raskere og du forhåndsbetaler ikke for produktene. Med Click & Collect mottar du bekreftelse at varene dine er klare til å hentes innen én time.
Pakkepost – mindre varer
Post Nord Logistics leverer pakkepost til ditt valgte utleveringssted. Levering skjer i løpet av 10-17 virkedager. Forsinkelser kan forekomme pga. værforhold. Er det nødvendig å dele leveransen opp i flere leveringer, dekkes de ekstra fraktkostnadene av JYSK.
Vi gjør oppmerksom på at uavhentede varer blir belastet med den opprinnelige fraktkostnaden på bestillingen. Dette gebyret dekker våre kostnader ved behandlingen av returen.
Stykkgods – store varer
Bring leverer stykkgods til din adresse etter det som er avtalt på kjøpstidspunktet. Leveringen av stykkgods
forekommer ved hovedinngang på bakkeplan ved kundens adresse(curbside), hvis annet ikke er avtalt.
Den meget alvorlige situasjonen som nå rammer hele samfunnet setter oss i en uheldig force majeure-situasjon. Omstendighetene setter oss og våre samarbeidspartnere i en vanskelig situasjon som vil påvirke vårt leveringstilbud i stor grad. Vi ønsker å gjøre det beste vi kan og våre prioriteringer blir gjort med utgangspunkt i liv, helse og viktige samfunnsinteresser. Inntil videre vil ikke sjåfører hos transportør kunne ta imot mottakers signatur eller kunne tilby innbæring i mottakers hjem. Levering vil gjennomføres så godt som mulig og GPS koordinater vil registres for å dokumentere gjennomført levering.
Bring avtaler leveringsdato per sms eller telefon.
Bring leverer ofte varene med lastebil, er det vanskelig fremkommelighet på din leveringsadresse, må dette oppgis til transportøren før levering.
Om vinteren kan det forekomme leveringsforsinkelser grunnet værforholdene.
Vi orienterer deg om eventuelle endringer i leveringen ved hjelp av SMS-service, og sjåføren kontakter deg på telefon ca 30 min før leveringen hvis du har oppgitt mobilnummer i bestillingen.
Du har selv ansvar for å kvitte deg med fraktemballasjen, være seg paller, papp og lignende.