Din handlekurv

Kurven din er tom

Din handlekurv

Kurven din er tom

HALV FRAKT PÅ ALLE ONLINEVARER FREM TIL 22 FEBRUAR

Årets JYSK_butikk 2019

Årets JYSK-butikk 2019

Dato:

Kategori: Livet i JYSK

I 2019 stakk JYSK Laksevåg av med tittelen Årets JYSK-butikk. I den anledning har vi stilt butikksjef Fredrik Andresen tre raske spørsmål om bakgrunnen for fjorårets suksess og hvor veien går videre. 

Hvorfor ble akkurat Laksevåg årets butikk?

JYSK Laksevåg har gjennom hele året jobbet som et team, fokusert på god butikkstandard og ikke minst jobbet aktivt for å levere Norges beste kundeservice.
Det ble allerede før driftsåret startet satt som mål, og hver eneste dag ble ansatte sekundert på hva som måtte leveres for oppnå dette.
Hver eneste person har fra starten av vist en enorm entusiasme og vilje, og dette har vært helt avgjørende.

Hvordan vil du si dere har jobbet som team for å bli årets butikk?

Målet ble satt i fellesskap, og hva som skulle til for å nå det var alle kjent med og hver dag jobbet alle ansatte for å lykkes uavhengig av oppgave.
Den største bidragsyteren er humøret og arbeidsgleden alle har vist. Kundene har hatt lyst til å besøke butikken og ikke minst handle hos oss.

Hva skal dere fokusere på i 2019 for å bli enda bedre?

Vårt fokus for året er å sikre en høyere butikkstandard, følge retningslinjer og rutiner slik at dette fester seg. Dette vil gjøre at oppgaver blir løst raskere og at vi får mer tid til kundene.
B2B er hvor vi har størst potensiale og her har vi allerede lagt en strukturert plan for å hente ut mer.

I tillegg kan det nevnes at etter det foregående året har vi hatt tre interne opprykk fra butikken, og vi jobber også dette året for at flere skal få mulighet til nettopp dette. #employeerbranding


Ønsker du å være en del av JYSK? Se her for mer informasjon.

Kristine Social Media & Digital Coordinator

Kommentarer