Alle bedrifter fortjener å vise frem produktene eller tjenestene sine på riktig måte, for å hjelpe kundene med å forestille seg hva de får. Men jo større prosjektet er, desto større blir kostnadene for å gjøre dette – med mindre du finner den rette partneren.
Da Hosekra henvendte seg til JYSK B2B-teamet, var det en interessant oppgave. De stilige bobilene deres så tomme ut, og det var ikke det de håpet å vise sine fremtidige kunder. I stedet ønsket de å vise frem potensialet i løsningen deres, og den beste måten å gjøre det på var å leie møbler fra JYSK, for å skape et innbydende og stilig preg som gjenspeiler kvaliteten på hjemmene.
Administrerende direktør Boštjan Hostej har bare gode ord å si om opplevelsen:
"Vi har vært så fornøyd med absolutt alt i prosessen. Fra det første møtet med butikksjefen og Business to Business-representanten til hjelpen med å velge riktige møbler og tilbehør til stylingformålet."
Én størrelse passer ikke alle
Å utstyre bobiler er ikke en oppgave som bare kan kopieres inn fra et hvilket som helst annet hjem. Interiøret i Hosekras hjem er spesielt, og møblene og dekorasjonene skal gjenspeile dette. Derfor var det et must å legge opp til tydelig kommunikasjon og et godt samarbeid mellom Hosekra og JYSK B2B-avdelingen. Sammen har de skapt de utrolige stedene du ser på denne siden.
Nina Potočnik, sjef for Hosekra mobilhjem-programmet i Slovenska Bistrica, var veldig klar i sin beslutning om å gå for JYSK:
"Vi valgte JYSK på grunn av kvaliteten på produktene deres og de konkurransedyktige prisene."





Riktig støtte
Å få alle disse bevegelige delene til å komme sammen er ingen liten prestasjon. Det krever mye arbeid fra begge parter, og en klar formening om hva målet er.
"Vi ønsket å skape et miljø som fremmer innovasjon, bærekraft og kvalitet," sa Nina Potočnik.
Hos JYSK B2B streber vi alltid etter å skreddersy løsningen til hver enkelt partner vi samarbeider med. Målet for oss er alltid å tilby gode produkter til gode priser, og levere dem til rett tid for at hvert prosjekt skal bli så vellykket som mulig, samtidig som alle involverte personer holdes oppdatert på fremdriften.


Vi vil hjelpe deg med å gjøre din opplevelse av JYSK B2B så bra og smidig som mulig. Hvis du har spørsmål, bekymringer eller bare ønsker en prat om ditt neste prosjekt - er vi her for å hjelpe!
Ikke nøl med å kontakte oss gjennom en av kanalene nedenfor. Vi ser frem til å høre fra deg.
Telefonnummer: +47 22 07 87 50
E-mail: b2b-no@JYSK.com