Nervøs fløyel GNIST 3 m/pk svart
Varenr.: 5302040Nervøs fløyel GNIST 3 m/pk svart
Kampanjen er gyldig til og med: 16.01.2021
Relaterte blogginnlegg
Spesifikasjoner
Materiale | 100% polyester |
Materiale | Forside:100% polyester |
Vask | 30°C |
Bleking | Unngå blekemidler |
Tørketrommel | Må ikke tørketromles |
Stryking | Kan ikke strykes |
Rens | Må ikke tørrenses |
Instruksjon | Vaskes med lignende farger. Vaskes og tørkes før det legges opp. |
Størrelse | 150x300 |
Størrelse | Bredde: 150 cm, Lengde: 300 cm |
Krymping | 1-3 % |
Vekt | 110 g/m². |
Fargemetode | Farget |
Farge | Svart |
Til kontakt med matvarer | Nei |
Miljø- og helsemerking | OEKO-TEX 100 Varer merket med "Trygge tekstiler" tilfredsstiller de strenge testkriteriene satt opp av International OEKO-TEX® Association, og inneholder ingen farlige stoffer. |
Alle omtaler
Bra vare til bra pris
Meget fornøyd med kvalitet, pakning og alt egentlig! Til en super pris i tillegg!
Kvaliteten kunne være bedre
Jeg købte 5 ruller sort velour den 29/3. Udover at stoffet er meget tyndt, så var der huller i den ene af rullerne.
Opprinnelig skrevet på jysk.dk
fin
levede op til forventningerne
Opprinnelig skrevet på jysk.dk
Fantastisk tilbud
God kvalitet for pengene
Opprinnelig skrevet på jysk.dk
Flot velour
Flot,blødt og pænt velour. Kan bruges til dug til alle slags fester.man kan bare pynte op til hvad tema festen har. Kan godt anbefales.
Opprinnelig skrevet på jysk.dk
perfect
Lige det jeg manglet til mit projekt
Opprinnelig skrevet på jysk.dk
Rigtig god service.
Rigtig god ide med at kunne bestille din vare på nettet og hente de dagen efter i din butik.
Opprinnelig skrevet på jysk.dk
Godt og billigt
Fin kvalitet til pengene, nem at vaske og i tørretumbleren bagefter.
Opprinnelig skrevet på jysk.dk
Veluuri
Pimennys verhoksi laitoin maķkarii ja toimii. Hyvä ostos
Opprinnelig skrevet på jysk.fi
Krossad velour
Brukar alltid vara nöjd med detta tyget men inte denna gången. Upptäckte att det fanns flera små hål i det. Tyvärr hade jag redan klippt i det, så det blev ingen retur.
Opprinnelig skrevet på jysk.se
Hej Lise-Lotte!
Vad kul att du gillar vårat velourtyg, självklart ska det inte vara hål i det och det behöver reklameras i en av våra butiker. Det brukar gå att hitta någon bra lösning även om du skulle ha klippt i tyget, ta gärna kontakt med er lokala JYSK.butik så hjälper de er vidare. Med vänlig hälsning Louise
Opprinnelig skrevet på jysk.se
Pagination
Når du handler hos JYSK.no har du disse leveringsmulighetene.
Hent i butikk
Hent i butikk er tilgjengelig på et stort antall produkter, da denne servicen også omfatter vårt "Kun Online" sortiment. Butikken har ikke "Kun Online" produkter på lager, det må derfor forventes en leveringstid på 5-9 virkedager før varene er klar til henting i butikk. Du betaler for varene når du bestiller på JYSK.no. Vi anbefaler at du velger Click & Collect hvis du vil bestille produkter som allerede er tilgjengelig i butikken og "Hent i butikk" hvis du ønsker å bestille en vare fra vårt "Kun Online" sortiment. Du kan kun velge "Hent i butikk" dersom bestillingen overstiger 900 kr.
Begge leveringsalternativene er gratis, men med Click & Collect kan du hente produktene raskere og du forhåndsbetaler ikke for produktene. Med Click & Collect mottar du bekreftelse at varene dine er klare til å hentes innen én time.
Pakkepost – mindre varer
Post Nord Logistics leverer pakkepost til ditt valgte utleveringssted. Levering skjer i løpet av 10-17 virkedager. Forsinkelser kan forekomme pga. værforhold. Er det nødvendig å dele leveransen opp i flere leveringer, dekkes de ekstra fraktkostnadene av JYSK.
Vi gjør oppmerksom på at uavhentede varer blir belastet med den opprinnelige fraktkostnaden på bestillingen. Dette gebyret dekker våre kostnader ved behandlingen av returen.
Stykkgods – store varer
Bring leverer stykkgods til din adresse etter det som er avtalt på kjøpstidspunktet. Leveringen av stykkgods
forekommer ved hovedinngang på bakkeplan ved kundens adresse(curbside), hvis annet ikke er avtalt.
Den meget alvorlige situasjonen som nå rammer hele samfunnet setter oss i en uheldig force majeure-situasjon. Omstendighetene setter oss og våre samarbeidspartnere i en vanskelig situasjon som vil påvirke vårt leveringstilbud i stor grad. Vi ønsker å gjøre det beste vi kan og våre prioriteringer blir gjort med utgangspunkt i liv, helse og viktige samfunnsinteresser. Inntil videre vil ikke sjåfører hos transportør kunne ta imot mottakers signatur eller kunne tilby innbæring i mottakers hjem. Levering vil gjennomføres så godt som mulig og GPS koordinater vil registres for å dokumentere gjennomført levering.
Bring avtaler leveringsdato per sms eller telefon.
Bring leverer ofte varene med lastebil, er det vanskelig fremkommelighet på din leveringsadresse, må dette oppgis til transportøren før levering.
Om vinteren kan det forekomme leveringsforsinkelser grunnet værforholdene.
Vi orienterer deg om eventuelle endringer i leveringen ved hjelp av SMS-service, og sjåføren kontakter deg på telefon ca 30 min før leveringen hvis du har oppgitt mobilnummer i bestillingen.
Du har selv ansvar for å kvitte deg med fraktemballasjen, være seg paller, papp og lignende.