Alle besøkende på vår nettside kan skrive en produktomtale. Vi verifiserer ikke kvaliteten på hver enkelt produktomtale og kan derfor ikke garantere nøyaktigheten av produktanmeldelsene. Produktvurderingen er beregnet ut i fra alle godkjente anmeldelser på tvers av landene JYSK opererer i.
07/07/2023
Parasollfot
Tung og god, står stødig!
Navn: Catarina
06/24/2021
Steinen knakk i to
Kjøpte denne parasollfoten i august 2020, og i juni 2021, altså kun etter noen måneders bruk (pluss vinterlagring), knakk plutselig hele steinen i to. Det viste seg en stor gjennomgående sprekk som regelrett delte granitten i to. Foten har stort sett stått helt i ro, kun vært trillet et par meter frem og tilbake på terrassen. Jysk godtok ikke reklamasjon uten kvittering. Meget dårlig kundebehandling.
Navn: Jill
06/03/2021
Styr unna!
Denne bør dere for all del ikke kjøpe. Den velter veldig lett når parasollen er tippet. Fikk byttet til den firkantede på 35 kilo, men den velter den også, men ikke så raskt som denne.
Navn: Grethe
05/31/2021
Dårlig kundebehandling
Bestilte på nett 1 parasollfot NARVIK og fikk bekreftelse at bestillingen var registrert og deretter en ny melding både på epost og SMS at varen var klar til henting. Når vi så kommer for å hente varen to timer senere, får vi beskjed at varen er utsolgt!!!!!! Utstillingsmodellen nekter de å selge, selv om de selv har gjort en feil. Fornøyde kunder er visst ikke viktig.
Navn: Eli
05/27/2021
Farlig ustabil
Kjøpte denne foten på Jysk i Horten da den så fin ut på utstilling sammen med en parasoll som vi også kjøpte (Lemvig). Foten er tung (40 kg) og virket veldig solid ved første øyekast. Cirka 10 minutter etter montering så kom det et lite vindkast og parasollen Veltet over mot toppbordet på verandaen med et brak.
Ser på forumet at mange har klaget over det samme, uten at Jysk har gjort noe for å advare sine kunder, eventuelt sluttet å selge denne foten som jeg med flere anser som direkte farlig.
Merkelig at Jysk ikke tar tak i dette, men fortsetter salget av denne foten etter flere klager på ustabilitet fra sine kunder.
Når du handler online hos JYSK kan du velge mellom flere ulike leveringsmuligheter til din lokale JYSK-butikk, hjemmet ditt eller arbeidsplassen.
Click & Collect - Gratis
Med Click & Collect kan du reservere varer online og hente de i en valgfri JYSK-butikk. Når du reserverer varer online vil JYSK bekrefte at varene dine er klare til å bli hentet innen 30 minutter.
Click & Collect er gratis og du behøver ikke å betale for produkter før du kommer til butikken.
Hent i butikk - Gratis
Når du handler online har du tilgang til et større utvalg varer enn de du finner i våre butikker. Om du ønsker å kjøpe våre online only-varer så trenger du bare å bestille og betale for varen(e) på JYSK.no og velge å få de levert til en valgfri JYSK-butikk.
Du vil bli kontaktet av JYSK når varene dine har ankommet butikken og er klare til å hentes. Vær oppmerksom på at enkelte produkter ikke er tilgjengelige ved bruk av denne leveringsmetoden på grunn av produktvekt eller emballasjeutfordringer.
Når du handler online kan du alltid velge å få varene dine levert hjem, til arbeidsplassen eller et annet sted som passer deg.
Små pakker blir levert via post eller av et fraktselskap.
Mange fortrekker hjemlevering når de kjøper store eller tunge varer som madrasser, sofaer og andre møbler.
JYSK samarbeider med kjente fraktselskaper over hele verden for å forsikre at overleveringen skjer til riktig tidspunkt. Kundene kan velge mellom å få varene levert til fortauskant eller båret inn i boligen.
Kun i butikk
JYSK er stolte over å tilby et stort utvalg varer både i våre butikker og på JYSK.no. I enkelte tilfeller vil det være spesifikke varer som kun kan kjøpes gjennom Click & Collect eller direkte i våre butikker. Dette er ofte tilfellet med knuselige varer, varer som er på vei ut av sortimentet vårt og varer som kun selges i begrensede perioder.