Produktspørsmål

"Hos JYSK finner du alt til din bolig. Har du spørsmål angående vårt sortiment, hjelper vi deg gjerne. Finner du ikke svar på ditt spørsmål under, er du velkommen til å ta kontakt med vår kundeservice."

Generelt

Et stort utvalg av våre kjerneprodukter, som f.eks: madrasserdynerputerlaken og håndklær er delt inn i BASIC, PLUS, GOLD og FAST LAV PRIS. Dette betyr ganske enkelt at vi har noe for enhver lommebok.

Les mer om BASIC, PLUS, GOLD og FAST LAV PRIS her. 

Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.

Om du ønsker å se en spesifikk butikk sin lagerbeholdning gjør du som følger:
 

  1. Trykk deg frem via de ulike kategoriene og undergruppene på JYSK.no eller fyll inn produktnavn eller artikkelnummer i søkefeltet

  2. Velg så “se lagerbeholdning” 

  3.  Fyll inn ditt stedsnavn eller postnummer og trykk ”søk butikker”


Vær oppmerksom på at “Kun Online” produkter ikke kan reserveres i våre butikker. Disse må sendes fra vårt hovedlager i Danmark

Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.

Om du ønsker å se detaljert informasjon om et produkt går du inn på JYSK.no. Produktinformasjonen er spesifisert innunder ”spesifikasjoner” på alle våre produkter.


Du kan lett guide deg rundt på JYSK.no ved å trykke deg frem via fanebladene og undergruppene eller ved å fylle inn produktnavn eller artikkelnummer i søkefeltet.

 

Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.

En god natts søvn er essensiell for din energi og ditt humør. Ditt valg av dyne er minst like viktig som ditt valg av madrass. Det er viktig å velge en dyne som dekker dine personlige behov og ønsker. I JYSK har vi et bredt utvalg av dyner i alle prisklasser for å kunne tilby noe for alle og enhver. Vi har en god guide, som kan hjelp slik du kan velge riktig dyne. 

 

Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.

Et laken skal velges med omhu. Det skal være behagelig å ligge på, og dessuten skal det være slitesterkt, siden vi tilbringer mange timer på lakenet hver natt. 


JYSK tilbyr laken i flere forskjellige farger og fasonger. Når du skal investere i et nytt laken, kan du velge mellom to hovedtyper:

   •    Flatt laken
   •    Fasongsydde laken

Er du ikke sikker på hvilket laken som passer best til ditt behov, ta en titt i vår lakenguide/veiledning.

 

Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.

Å velge rett madrass slik at du kan dra nytte av en god natts søvn hver natt er en stor investering du kan gjøre for deg og din familie. I JYSK har vi et bredt utvalg av madrasser i alle prisklasser for å kunne tilby noe til alle og enhver. 

 

For å få en oversikt over de forskjellige madrassene/sengene vi tilbyr, så har vi laget en guide som kan veilede deg til valg av riktig madrass.

 

Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.

Puten er svært viktig for din søvnkvalitet og derfor bør du stille store krav til den.  En pute som er feil for deg, kan utligne madrassens gode egenskaper. Puten din betyr mye for søvnkvaliteten, og derfor bør du stille store krav til den. Det er viktig å velge en pute som passer dine spesielle behov, da riktig pute for eksempel kan motvirke nakkesmerter. Det er også viktig å velge en pute som passer sovestillingen din. I JYSK har vi et bredt utvalg av puter i alle prisklasser for å ivareta våre kunders ulike ønsker og behov.

Vi har en komplett guide som vil kunne veilede deg til å velge en puter som dekker dine behov og preferanser. 

 

Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.

Som regel tar det noen uker å bli vant til en ny madrass. For å sikre oss at du blir fornøyd, tilbyr vi deg å prøve din nye GOLD madrass i 100 dager. 

Hvis du ikke er 100% fornøyd med madrassen, tar vi madrassen i retur og bytter den - med et smil. Det er bare å returnere madrassen sammen med kvitteringen til butikken - og velge en annen madrass - forutsatt at returmadrassen ikke er skitten, lukter og/eller er ødelagt. Du må også ha brukt en madrassbeskytter for å ta vare på madrassen.

100 dagers garantien for en god nattesøvn, gjelder for alle kjøp av GOLD-madrasser med unntak av overmadrasser kjøpt separat. 

Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.

Kontakt kundeservice

Live chat - Offline
Snitt ventetid: 20 sekunder
21 49 36 00
Ca 15 minutter. For raskere svar, kontakt oss på chat.
Åpningstider for kundeservice

Telefon & Chat:
Man-Fre: 09:00-17:00
Lør: 10:00-16:00
Søn: Stengt

Chat (Man-Tors):
09:00-18:00 

Vi opplever for tiden stor pågang på telefon. For mindre ventetid og raskere svar så anbefaler vi å ta kontakt med oss på chat. 

Du finner åpningstider til våre JYSK butikker her.