"Har du spørsmål angående retur og reklamasjon, står vi klar til å hjelpe deg. Finner du ikke svar på ditt spørsmål under, er du velkommen til å ta kontakt med vår kundeservice."
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Den raskeste og enkleste måten å returnere produktet på er i en JYSK butikk. Hvis du returnerer produktet i en butikk, får du refusjon umiddelbart.
Hos JYSK bryr vi oss om bærekraft. Derfor ber vi deg om å beholde emballasjen til du er sikker på at du vil beholde kjøpet, slik at du kan bruke den til å returnere produktet. Når du returnerer et produkt i butikken foretrekker vi å motta det tilbake i original tilstand og emballasje. I dette tilfellet kan vi videreselge produktet og gjøre en annen kunde fornøyd. Hvis produktet ikke er i den opprinnelige tilstanden, vil butikken avgjøre om vi vil foreta en hel eller delvis refusjon, eller tilby et tilgodebevis. Det er ikke obligatorisk å demontere produktet når du returnerer det til en butikk.
Merk:
• Sørg for at du kan vise frem faktura du mottok på e-post. Dette er ditt kjøpsbevis og er nødvendig for å håndtere returen din. Du kan enten vise frem fra mobilenhet eller skrive den ut.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Retur av varer levert med PostNord:
Har du mottatt varen din med PostNord er den sendt som pakkepost. Følg derfor trinnene nedenfor dersom du ønsker å sende varene i retur til oss. Husk at du kan returnere varene i hvilken som helst av våre JYSK butikker om du ikke ønsker å stå for fraktkostnadene.
1. Fyll ut vårt angrerettskjema på nettsiden vår for å opprette din retur. Du finner skjemaet her.
2. Når vi har mottatt forespørselen din, vil vi sende deg en returetikett.
3. Du vil motta returetiketten din på e-post, den må bare festes på returpakken. Om du ikke har tilgang til printer vil de kunne skrive den ut for deg på innleveringssted.
4. Pakk varen nøye og sett på returetiketten - helst i original emballasje.
5. Ta med pakken til ditt nærmeste innleveringssted for PostNord. Send innleveringsbekreftelsen du får på SMS i svar på mailen du tidligere har fått med returetiketten - og du vil motta en kreditnota som bekrefter refusjon.
Retur av varer levert med Bring:
Har du mottatt varen din med Bring er ordren sendt som stykkgods. Følg derfor trinnene nedenfor dersom du ønsker å sende varene i retur til oss. Husk at du kan returnere varene i hvilken som helst av våre JYSK butikker om du ikke ønsker å stå for fraktkostnadene.
1. Kontakt kundeservice gjennom vår kontaktside for å avtale vilkår for hentedato- og klokkeslett.
2. Demonter og pakk produkt nøye og helst I originalforpakning for å holde produktet trygt og sikre full refusjon.
3. Sikre overlevering av returordren til transportøren til avtalt tid. Du vil motta en kreditnota på e-post som bekrefter refusjon når ordren er bekreftet hentet.
Retur av varer hentet ut hos nærmeste JYSK:
Har du bestilt på vår nettside med henting i butikk, trenger vi at varen returneres til din nærmeste JYSK butikk. Husk å ta med din kvittering. Du kan lese mer om våre retur- og bytteregler her.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
JYSK AS retter seg etter Lov om forbrukerkjøp (forbrukerkjøpsloven).
Vi gir to års reklamasjonsrett på alle varer fra de mottas (med unntak av produkter som er ment å ha lang levetid. For disse gjelder fem år). Reklamasjonen må fremmes innen rimelig tid etter at du oppdager feilen.
Ta med produkt og kjøpsbevis til din nærmeste JYSK-butikk slik at vi kan undersøke avviket og tilby en løsning.
Velger du å kontakte vår kundeservice er det obligatorisk å sende inn bilder/video med avviket du opplever for betjening av din henvendelse i tillegg til kjøpsbevis.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Om kolli leveres med skade anbefaler vi at du gjør følgende:
Nekter å motta sendingen. Påfør dette på sjåførens utleveringsseddel.
Aksepter leveringen og påfør mottak av kolli med synlig skade på sjåførens utleveringsseddel
Ta bilder som dokumenterer skade
På denne måte kan vi identifisere årsaken til skaden og forhindre slike skader i fremtiden.
Kontakt vår kundeservice med din bildedokumentasjon for videre bistand.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Grunnet påsken opplever vi økt trafikk på telefon. For raskere hjelp, anbefaler vi å ta kontakt med oss via chat
Telefon & Chat:
Man-Fre: 09:00-17:00
Lør: 11:00-16:00
Søn: Stengt
Chat (Man-Tors):
09:00-18:00