Din handlekurv
Din handlekurv
"Har du spørsmål angående retur og reklamasjon, står vi klar til å hjelpe deg. Finner du ikke svar på ditt spørsmål under, er du velkommen til å ta kontakt med vår kundeservice."
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Hos JYSK er det enkelt å returnere eller bytte et produkt hvis du ombestemmer deg. Du kan returnere kjøpet ditt når som helst.
Vi gir full tilbakebetaling, uten tidsbegrensning, for produkter som returneres med kvittering. Dette gjelder for produkter som er kjøpt både i butikk og på nett.
Merk:
• Hvis du ikke har kvittering, kan vil tilby deg å bytte i et annet produkt eller en tilgodelapp.
• Hvis du returnerer et produkt som er skadet eller brukt på en slik måte at verdien er vesentlig redusert, forbeholder vi oss retten til å redusere tilbakebetalingen.
• Spesiallagde produkter som metervarer, madrasser eller garderobeskap med spesialmål har vanligvis redusert returverdi.
• Vi refunderer den opprinnelige fraktkostnaden. Kostnader for returfrakt dekkes av deg.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Hos JYSK har du mulighet til å returnere eller bytte et produkt dersom du ombestemmer deg. Vi tilbyr tilbakebetaling for produkter som returneres med kvittering, uansett som kjøpet er gjort på nett eller i en av våre fysiske butikker.
Vær oppmerksom på at vi forbeholder oss retten til å redusere tilbakebetalingen eller avslå returen og dersom produktet som returneres er skadet eller er brukt på en måte at verdien er vesentlig redusert. Varens stand vurderes først når produktet returneres.
Merk at dersom kvittering ikke kan fremvises, kan vi tilby deg å bytte til en annen vare eller en tilgodelapp.
Du kan bytte eller returnere produktene dine i en av våre JYSK-butikker over hele Norge for å unngå fraktkostnader.
Ta med varen til en JYSK-butikk i original forpakning om mulig. Dersom du ikke har originalemballasjen tilgjengelig så setter vi pris på om gjør det du kan for å hindre transportskader i forbindelse med returen. Husk å ta med din kvittering.
Les mer i våre salgs- og leveringsbetingelser.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Ja. Hos JYSK har du mulighet til å returnere eller bytte et produkt dersom du ombestemmer deg. Vi tilbyr tilbakebetaling for produkter som returneres med kvittering, uansett som kjøpet er gjort på nett eller i en av våre fysiske butikker.
Vær oppmerksom på at vi forbeholder oss retten til å redusere tilbakebetalingen eller avslå returen og dersom produktet som returneres er skadet eller er brukt på en måte at verdien er vesentlig redusert. Varens stand vurderes først når produktet returneres.
Merk at dersom kvittering ikke kan fremvises, kan vi tilby deg å bytte til en annen vare eller en tilgodelapp.
Du kan bytte eller returnere produktene dine i en av våre JYSK-butikker over hele Norge for å unngå fraktkostnader.
Ta med varen til en JYSK-butikk i original forpakning om mulig. Dersom du ikke har originalemballasjen tilgjengelig så setter vi pris på om gjør det du kan for å hindre transportskader i forbindelse med returen. Husk å ta med din kvittering.
Les mer i våre salgs- og leveringsbetingelser.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
JYSK AS retter seg etter Lov om forbrukerkjøp (forbrukerkjøpsloven).
Vi gir to års reklamasjonsrett på alle varer fra de mottas (med unntak av produkter som er ment å ha lang levetid. For disse gjelder fem år). Reklamasjonen må fremmes innen rimelig tid etter at du oppdager feilen.
Ta med produkt og kjøpsbevis til din nærmeste JYSK-butikk slik at vi kan undersøke avviket og tilby en løsning.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Om kolli leveres med skade anbefaler vi at du gjør følgende:
Nekter å motta sendingen. Påfør dette på sjåførens utleveringsseddel.
Aksepter leveringen og påfør mottak av kolli med synlig skade på sjåførens utleveringsseddel
Ta bilder som dokumenterer skade
På denne måte kan vi identifisere årsaken til skaden og forhindre slike skader i fremtiden.
Kontakt vår kundeservice med din bildedokumentasjon for videre bistand.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
MANDAG : 09.00 - 1800
TIRSDAG: 09.00 - 18.00
ONSDAG: 09.00 - 18.00
TORSDAG: 09.00 - 18.00
FREDAG: 09:00 - 17:00
LØRDAG: 10:00 - 16:00
For kortest ventetid, kontakt oss på chat.