Klemmer til rammemadrass 2 stk/pk plast
Varenr.: 3501201Praktiske klemmer som holder to rammemadrasser godt sammen, og motvirker at de glir fra hverandre. Pakke à 2 stk.
Spesifikasjoner
Type | Tilbehør |
Materiale | Plast |
Farge | Hvit |
Alle omtaler
Håpløst tungvint
Må krype under sengen for å feste disse - burde vært "IKEA-patent" - skru fast den ene delen i en rammemadrass, for så å løften den andre opp på. Lave sengeben gjør det nærmest umulig å feste disse.
Virker ikke
Virker slet ikke. Er meget skuffet.
Opprinnelig skrevet på jysk.dk
De fungerer over hovedet ikke
De 2 sengeklemmer fungerer overhoved ikke. De falder af få minutter efter de er sat på. Jeg prøvede at få dem til at virke på alskens måder over 3 måneder, men nu har jeg endelig bare smidt dem ud.
Opprinnelig skrevet på jysk.dk
Falder af
Falder konstant af madrasserne tænker plastikken giver sig. Ikke pengene. Værd
Opprinnelig skrevet på jysk.dk
De virker
De passer perfekt og sidder dejlig stramt om mederne
Opprinnelig skrevet på jysk.dk
Boxklemmer passer ikke til alle senge
Jeg købte en seng der hedder noget med C75 Gold, men der passer disse boxklemmer ikke, men det står ikke beskrevet nogle steder hvad de passer på og ikke passer på.
Opprinnelig skrevet på jysk.dk
Tilbehør til to box-madrasser
Svarer helt til produktbeskrivelsen
Opprinnelig skrevet på jysk.dk
Skuffende efter et par måneder
Klemmerne så ud til at virke simpelt til at starte med, men efter et par måneder er de begyndt at falde af ofte og vi vågner ofte ubehageligt klemt imellem de to senge.
Opprinnelig skrevet på jysk.dk
Klemmer
Passer fint og holder madrasserne godt sammen
Opprinnelig skrevet på jysk.dk
Ok
De holder sengen sammen som de skal.
Opprinnelig skrevet på jysk.dk
Pagination
Når du handler hos JYSK.no har du disse leveringsmulighetene.
Hent i butikk
Hent i butikk er tilgjengelig på et stort antall produkter, da denne servicen også omfatter vårt "Kun Online" sortiment. Butikken har ikke "Kun Online" produkter på lager, det må derfor forventes en leveringstid på 5-9 virkedager før varene er klar til henting i butikk. Du betaler for varene når du bestiller på JYSK.no. Vi anbefaler at du velger Click & Collect hvis du vil bestille produkter som allerede er tilgjengelig i butikken og "Hent i butikk" hvis du ønsker å bestille en vare fra vårt "Kun Online" sortiment. Du kan kun velge "Hent i butikk" dersom bestillingen overstiger 900 kr.
Begge leveringsalternativene er gratis, men med Click & Collect kan du hente produktene raskere og du forhåndsbetaler ikke for produktene. Med Click & Collect mottar du bekreftelse at varene dine er klare til å hentes innen én time.
Pakkepost – mindre varer
Post Nord Logistics leverer pakkepost til ditt valgte utleveringssted. Levering skjer i løpet av 3-11 virkedager. Forsinkelser kan forekomme pga. værforhold. Er det nødvendig å dele leveransen opp i flere leveringer, dekkes de ekstra fraktkostnadene av JYSK.
Vi gjør oppmerksom på at uavhentede varer blir belastet med den opprinnelige fraktkostnaden på bestillingen. Dette gebyret dekker våre kostnader ved behandlingen av returen.
Stykkgods – store varer
Bring leverer stykkgods til din adresse etter det som er avtalt på kjøpstidspunktet. Leveringen av stykkgods
forekommer ved hovedinngang på bakkeplan ved kundens adresse(curbside), hvis annet ikke er avtalt.
Den meget alvorlige situasjonen som nå rammer hele samfunnet setter oss i en uheldig force majeure-situasjon. Omstendighetene setter oss og våre samarbeidspartnere i en vanskelig situasjon som vil påvirke vårt leveringstilbud i stor grad. Vi ønsker å gjøre det beste vi kan og våre prioriteringer blir gjort med utgangspunkt i liv, helse og viktige samfunnsinteresser. Inntil videre vil ikke sjåfører hos transportør kunne ta imot mottakers signatur eller kunne tilby innbæring i mottakers hjem. Levering vil gjennomføres så godt som mulig og GPS koordinater vil registres for å dokumentere gjennomført levering.
Bring avtaler leveringsdato per sms eller telefon.
Bring leverer ofte varene med lastebil, er det vanskelig fremkommelighet på din leveringsadresse, må dette oppgis til transportøren før levering.
Om vinteren kan det forekomme leveringsforsinkelser grunnet værforholdene.
Vi orienterer deg om eventuelle endringer i leveringen ved hjelp av SMS-service, og sjåføren kontakter deg på telefon ca 30 min før leveringen hvis du har oppgitt mobilnummer i bestillingen.
Du har selv ansvar for å kvitte deg med fraktemballasjen, være seg paller, papp og lignende.