Din handlekurv
Din handlekurv
Vi står klare til å hjelpe deg, uansett om du har spørsmål angående betalingsmuligheter, Click & Collect eller hvordan du annulerer eller endrer din ordre. Finner du ikke svar på ditt spørsmål under, er du velkommen til å ta kontakt med vår kundeservice.
Dersom du kjøper et produkt hos JYSK og deretter ser at vi annonserer samme produkt til en lavere pris, utbetaler vi gjerne prisdifferansen i form av et gavekort. Gavekortet er gyldig i fem år og kan benyttes ved betaling i vår nettbutikk JYSK.no, samt i alle våre fysiske butikker i Norge.
Prisgarantien vår gjelder også dersom identisk produkt er annonsert til en billigere pris hos en annen butikkjede eller nettbutikk i Norge. Les mer under vilkår og unntak.
Vilkår:
Unntak:
Ta med din kvittering og dokumentasjon til din nærmeste JYSK butikk mens den nedsatte prisen er gjeldende eller kontakt vår kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Du kan velge blant følgende betalingsmetoder i nettbutikken på JYSK.no:
Betalingskort
Når du velger å betale via Klarna faktura vil det bli gjennomført en kredittvurdering av deg basert på personnummeret ditt. En sammenligning mellom personnummeret og den folkeregistrerte adressen vil også gjennomføres for å sikre at personen er den han eller hun utgir seg for å være.
Her finner du mer informasjon om Klarna, og her kan du lese brukervilkårene deres. Bruken av slike opplysninger reguleres i samsvar med gjeldende personvernlovgivning og Klarnas personvernerklæring.
JYSK Kundeservice har ikke tilgang til din personlige kredittinformasjon av sikkerhetsmessige årsaker tilknyttet ditt personvern. For spørsmål vedrørende kredittgodkjenning eller avslag må vi henvise deg til Klarna.
For å kunne benytte deg av Klarna som betalingsalternativ, må samlet ordre overstige 1500.-
Gavekort
Ved bestilling med gavekort i nettbutikken må gavekortkoden legges inn mens du er på siden som viser din handlekurv, i steget før du går videre til adresse- og leveringsinformasjon. Når handlekurven med produktene vises så kan du klikke "Bruk gavekort" for å registrere din gavekortkode. Gavekortkoden må bestå av 16 siffer og inkluderer de siste 4 sifferne i skrapefeltet på ditt gavekort.
Tips: Gavekortkoden må registreres uten mellomrom mellom sifferne.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Har du foretatt en Click & Collect-reservasjon vil du få beskjed på e-post og SMS så snart butikkens ansatte har varene dine klare for henting. Dine varer skal hentes innenfor butikkens åpningstid på dagen eller senest de to påfølgende åpningsdagene.
For en Click & Collect-reservasjon er prisen på reservasjonstidspunktet gjeldende pris. Også i tilfeller hvor varen hentes senere enn prisens gyldighet. Vi holder alltid den laveste prisen.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Hvis du har bestilt direkte i en av våre butikker:
Kontakt butikken direkte. For å kunne endre ordren må du besøke butikken fysisk. Husk å ta med din kvittering.
Hvis du har bestilt på JYSK.no:
Hvis du vil endre innholdet i bestillingen:
Hvis du vil endre ordreinformasjon:
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
MANDAG : 09.00 - 1900
TIRSDAG: 09.00 - 18.00
ONSDAG: 09.00 - 18.00
TORSDAG: 09.00 - 18.00
FREDAG: 09:00 - 17:00
LØRDAG: 08:00 - 16:00
Grunnet veldig høy trafikk på innkommende telefoner, så anbefaler vi deg som kunde å kontakte oss live på chat via jysk.no. Her har vi kortest ventetid.