"Har du spørsmål angående levering, står vi klar til å hjelpe deg. Finner du ikke svar på ditt spørsmål under, er du velkommen til å ta kontakt med vår kundeservice."
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
For postpakker (mindre varer som dyner, håndklær, sengesett o.l) gjelder følgende levering:
• Postnord Logistics, levering skjer til valgt utleveringssted. Ved de fleste postnummer tilbys også Postnord Hjemlevering, da vil du få varen levert på døren på din adresse. Er det hjemlevering på ditt postnummer, vil valget komme opp under " Velg leveringsalternativ " i vår utsjekking. Denne tjenesten koster ekstra i tillegg til vanlig frakt kostnad.
For stykkgods ( store varer- f.eks madrasser, sengeløsninger og møbler ) gjelder følgende levering:
• Bring, levering av stykkgods skjer som standard til hovedinngangen på bakkeplan ved kundens adresse, eller ved første hindring/bom (curbside). Stykkgods leveres til din leveringsadresse innenfor 6-9 virkedager (man-fre).
Vår transportør tilbyr i de fleste større byer daglig levering innenfor tre tidsvinduer: 09-13, 13-17, 17-21.
I byer og tettsteder er tidsvinduene: 09-15, 15-22. Ikke daglige levering.
Perifere strøk er tidsvinduet: 12-20. Ikke daglig levering.
Innbæring:
Tjenesten "innbæring" tilbys dessverre ikke til alle postnummer i hele landet. Du kan kun velge denne tjenesten om den tilbys på din adresse. Dette sjekker du enkelt i kassen ved utsjekking. Prisen vil variere i forhold til postnummer og størrelse/vekt på produktene. Forskjellen på "innbæring" og vanlig levering (curbside) er at innbæring inkluderer levering inn i hjemmet til èn (1) av dine utpekte rom/plassering. Dette kan være en fordel hvis du bor i blokk eller har hus med flere etasjer. Velges ikke "innbæring" som tilleggsvalg vil din vare bli levert ved din hoveddør på gateplan eller ved første hindring/bom (curbside). Sjåfør vil da ikke være behjelpelig med å få båret varen inn i huset/leiligheten. Denne tjenesten koster ekstra i tillegg til vanlig frakt kostnad.
Levering vil skje innenfor avtalt leveringstid. Du kontaktes per sms eller telefon for avtale om leveringsdato og tidsvindu direkte av transportøren når din ordre har ankommet deres terminal i Norge.
Spesielle regler gjelder for levering til øyer:
Kostnad for øylevering vil komme i tillegg til de vanlige fraktkostnadene. I de tilfeller der vår transportør ikke leverer til en øy vil det være mulig å få varen levert til fergeleie på fastlandet. Bor du på en øy og ønsker mer info angående levering til ditt postnummer, ta gjerne kontakt med JYSK kundeservice på 21 49 36 00.
- Vær vennlig å opplyse JYSK og transportør om leveringsadressen på forhånd.
- Dersom du har valgt levering med innbæring ber vi deg sjekke at trappeoppganger, heiser og døråpninger er brede nok for kolliene som skal bæres inn. Informasjonen om produktenes størrelser finner du på JYSK.no under produktinformasjonen.
- Vi informerer om at sjåfør(er) ved levering med innbæring ikke tar av skoene av sikkerhetsmessige årsaker. Det er kundens ansvar å dekke til gulv o.l for å unngå riper og andre skader.
- Du har selv ansvar for å kvitte deg med fraktemballasjen, være seg paller, papp o.l
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Produkter kjøpt fra nettbutikken leveres direkte fra vårt hovedlager i Danmark.
Tilgjengelige leveringsalternativer bestemmes automatisk i nettbutikken i henhold til volum, størrelse, vekt og vekt. De tilgjengelige leveringsalternativene vises i nettbutikken etter du har fyllt inn adresse- og kontaktinformasjon. Du kan også se valgt leveringsmetode i ordrebekreftelsen som sendes til din reigstrerte e-postadresse.
Våre leveringsalternativer i nettbutikken er levering til en JYSK butikk, Bring Homedelivery, PostNord MyPack og PostNord Homedelivery.
Levering til en JYSK butikk
Bestillingen din blir levert til JYSK-butikken du selv velger ved opprettelse av bestilling.
Du vil motta en sms og e-post når vareleveransen har ankommet butikken og din ordre er klar til avhenting.
Bestillinger kan hentes syv (7) dager etter ankomst til butikken.
Dette leveringsalternativer blir tilgjengelig i nettbutikken når kjøpesummen overstiger 1000kr.
Bring Homedelivery
Bring vil levere forsendelsen til leveringsadressen du oppgir i din bestilling.
Bring vil kontakte deg direkte for leveringsavtale når forsendelsen er ankomstregistrert og sortert ved aktuell utkjøringsterminal. Du vil motta en sms med en lenke hvor du kan velge blant tilgjengelige leveringsdatoer og tidsrom.
Innbæring
Standard fraktpris inkluderer ikke innbæring.
Ved bestilling med standard frakt tilbys kun levering til boligens hoveddør på bakkeplan (curbside). Dersom du har valgt innbæring som tilleggstjeneste vil Bring stille med to sjåfører for å gjennomføre innbæring (indoor).
Dersom du har valgt levering med innbæring ber vi deg sjekke at trappeoppganger, heiser og døråpninger er brede nok for kolliene som skal bæres inn. Informasjonen om produktenes størrelser finner du på JYSK.no under produktinformasjon.
Vi informerer om at sjåfør(er) ved levering med innbæring ikke tar av skoene av sikkerhetsmessige årsaker. Det er mottakers ansvar å dekke til gulv og lignende for å unngå riper og andre skader.
Du har selv ansvar for å kvitte deg med fraktemballasjen (paller, papp og lignende.)
PostNord MyPack
Pakkepost leveres til aktuelt MyPack utleveringssted. Du vil bli varslet via sms/e-post så snart forsendelsen er ankommet utleveringsstedet og er klar for avhenting.
Pakkepost som ikke blir hentet innen 7 dager returneres av PostNord.
Uavhentede ordre som kommer i retur til JYSK vil bli kansellert og kreditert når de ankommer. For uavhentede pakker vil fraktkostnaden ikke refunderes.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Vi beklager hva som har skjedd, og vi vil gjøre alt vi kan for å avklare saken så snart som mulig.
Kontakt vår kundeservice med informasjon om følgende:
Ditt originale ordrenummer
Hvilke produkter mottok du
Er det noe tilleggsinformasjon om pakker du har mottatt, f.eks. et annet sporingsnummer, navn på en annen person osv.
Bilder som dokumenterer avviket du opplever kan sendes til vår kundeservice .
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Ja, du kan reservere produkter på nettsiden og velge dem fra butikken via vår Click & Collect-tjeneste. Søk i produktene du leter etter på JYSK.no og klikk på "Klikk for å hente i butikk" –link. Vår kundeservice hjelper deg også gjerne med å gjøre en reservasjon.
Reservasjonen din er gyldig for dagen du bestiller og de to påfølgende åpningsdagene hos butikken.
Når du har gjort en reservasjon, vil butikken bekrefte tilgjengeligheten av produktet. Når reservasjonen er klar for henting, vil butikken informere deg om dette både via sms og e-post.
Vær oppmerksom på at noen av produktene våre kun er til salgs i vår nettbutikk, og at disse produktene ikke kan reserveres fra butikken. Du kan bare reservere produkter som butikken har på lager for øyeblikket
"Levering til butikk" er tilgjengelig på et stort antall produkter, da denne tjenesten også omfatter store deler av sortimentet som er merket "kun online". Butikkene har ikke produkter merket"kun online" på lager, det må derfor forventes en leveringstid på 5-9 virkedager før varene er klar til henting i butikk. Du betaler for varene når du bestiller på JYSK.no
Vi anbefaler at du velger "Klikk for å hente i butikk"(Click & Collect) hvis du ønsker å bestille varer som allerede er tilgjengelig i butikken. Dersom du ønsker en vare tilsendt til butikken velger du "Legg i kurv". Varene blir sendt fra vårt hovedlager i Danmark. Merk at totalbeløpet på varer med en "Kun Online" bestilling må overstige 1000 NOK hvis du ønsker varene levert til din lokale JYSK butikk.
Begge leveringsalternativene er gratis, men med "Klikk for å hente i butikk" kan du hente varene raskere og betale ved ankomst til butikken.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Vi har dessverre ikke tilgang til å sette leveringsdato på vegne av transportør. Leveringsdato avtales mellom deg som mottaker og transportør når forsendelsen er ankommet Norge. Vår kundeservice kan ikke fremskynde levering.
Bring vil kontakte deg direkte for leveringsavtale når forsendelsen er ankommet og sortert ved aktuell utkjøringsterminal i Norge. Du vil motta en SMS med en lenke hvor du kan velge ønsket dato og tidsrom for din levering.
Dersom du ikke er tilgjengelig for mottak på leveringsadressen på avtalt leveringsdato vil forsendelsen returneres, og du vil bli belastet for ekstra kostnad dersom du ønsker å sette opp ny leveringsavtale.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Alle henvendelser om butikkordre, Click & Collect, endringer eller kanselleringer må tas med nærmeste butikk. For andre online-henvendelser; kontakt oss via chat for raskest respons, telefon eller e-post.
Telefon:
Mandag - Fredag: 09:00 - 17:00
Lørdag: 10:00 - 16:00
Søndag: Stengt
Chat:
Mandag - Torsdag: 09:00 - 18:00
Fredag: 09:00 - 17:00
Lørdag: 10:00 - 16:00
Søndag: Stengt