Din handlekurv
Din handlekurv
"Har du spørsmål angående levering, står vi klar til å hjelpe deg. Finner du ikke svar på ditt spørsmål under, er du velkommen til å ta kontakt med vår kundeservice."
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Ja, du kan reservere produkter på nettsiden og velge dem fra butikken via vår Click & Collect-tjeneste. Søk i produktene du leter etter på JYSK.no og klikk på "Klikk for å hente i butikk" –link. Vår kundeservice hjelper deg også gjerne med å gjøre en reservasjon.
Reservasjonen din er gyldig for dagen du bestiller og de to påfølgende åpningsdagene hos butikken.
Når du har gjort en reservasjon, vil butikken bekrefte tilgjengeligheten av produktet. Når reservasjonen er klar for henting, vil butikken informere deg om dette både via sms og e-post.
Vær oppmerksom på at noen av produktene våre kun er til salgs i vår nettbutikk, og at disse produktene ikke kan reserveres fra butikken. Du kan bare reservere produkter som butikken har på lager for øyeblikket
"Levering til butikk" er tilgjengelig på et stort antall produkter, da denne tjenesten også omfatter store deler av sortimentet som er merket "kun online". Butikkene har ikke produkter merket"kun online" på lager, det må derfor forventes en leveringstid på 5-9 virkedager før varene er klar til henting i butikk. Du betaler for varene når du bestiller på JYSK.no
Vi anbefaler at du velger "Klikk for å hente i butikk"(Click & Collect) hvis du ønsker å bestille varer som allerede er tilgjengelig i butikken. Dersom du ønsker en vare tilsendt til butikken velger du "Legg i kurv". Varene blir sendt fra vårt hovedlager i Danmark. Merk at totalbeløpet på varer med en "Kun Online" bestilling må overstige 1000 NOK hvis du ønsker varene levert til din lokale JYSK butikk.
Begge leveringsalternativene er gratis, men med "Klikk for å hente i butikk" kan du hente varene raskere og betale ved ankomst til butikken.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Vår Kundeservice kan dessverre ikke fremskynde levering.
Vi har dessverre ikke tilgang til å sette leveringsdato på vegne av transportør. Leveringsdato avtales mellom deg som mottaker og transportør når forsendelsen er ankommet Norge.
Bring vil kontakte deg direkte for leveringsavtale når forsendelsen er ankommet og sortert ved aktuell utkjøringsterminal i Norge. Du vil motta en SMS med en lenke hvor du kan velge ønsket dato og tidsrom for din levering. Videre vil du kontaktes av sjåfør cirka 30 minutter før levering finner sted.
Dersom du ikke er tilgjengelig for mottak på leveringsadressen på avtalt leveringsdato vil forsendelsen returneres og kan bli belastet for ekstra kostnad knyttet til ny leveringsavtale.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
MANDAG : 09.00 - 1800
TIRSDAG: 09.00 - 18.00
ONSDAG: 09.00 - 18.00
TORSDAG: 09.00 - 18.00
FREDAG: 09:00 - 17:00
LØRDAG: 10:00 - 16:00
For kortest ventetid, kontakt oss på chat.