Click & Collect - Ofte stilte spørsmål

Kan jeg reservere alle varene på hjemmesiden? 
Noen varer på hjemmesiden kan bare kjøpes online. Disse varene er ikke på lager i butikkene, og kan derfor ikke reserveres. Den enkelte varen er tydelig merket hvis den bare kan kjøpes online.

Hvordan ser jeg om varen er på lager i en butikk?
Finn den varen du ønsker å reservere, og klikk på linket "Reserver og hent i butikk". Deretter kan du se lagerholdningen i hver butikk.

Skal jeg betale online eller i butikken?
Ved Click & Collect skal du betale i butikken.

Når er varene mine klare til å hentes?
En time etter du har gjennomført din ordre på JYSK.no, vil du motta en e-post eller SMS med informasjon om at varene dine er klare til henting.

Når er varene mine klare til å hentes hvis jeg bestiller utenfor butikkens åpningstid?
Reservasjoner som kommer utenfor butikkens åpningstid blir gjennomgått så snart butikken åpner. Så snart butikkens medarbeidere har klargjort varene dine, får du beskjed på e-mail og sms.

Hvor skal jeg hente varene mine?
For å hente varene skal du bare henvende deg til en medarbeider i butikken.

Hva skal jeg ta med når jeg henter varene mine?
Når du skal hente varene dine skal du vise reservasjonsbekreftelsen. Du kan enten velge å skrive ut bekreftelsen, eller vise frem e-mailen eller sms’en du har mottatt på mobiltelefonen din.

Når skal jeg senest hente varene mine?
Vi reserverer varene til følgende dag innenfor butikkens åpningstid. Har du for eksempel reservert en vare mandag, skal den senest hentes tirsdag før butikken stenger.

Er det 14-dagers returrett på varer kjøpt som Click & Collect?
Ja, når du bestiller en vare som Click & Collect gir vi 14 dagers full returrett.

Kan jeg annullere reservasjonen?
I den reservasjonsbekreftelsen du mottar på e-mail finner du et link du kan klikke på hvis du ønsker å annullere reservasjonen.

Kan jeg risikere at en vare jeg har reservert likevel ikke er på lager?
Det kan dessverre skje at en vare som er reservert ikke er på lager i butikken. I det tilfellet vil medarbeiderne i butikken forsøke å hjelpe deg med å finne en alternativ vare.

Hvem skal jeg kontakte hvis jeg har spørsmål som ikke ble besvart over?
Har du ytterligere spørsmål kan du kontakte kundeservice på 815 00 338 eller via dette skjemaet.