Din handlekurv

Kurven din er tom

Din handlekurv

Kurven din er tom

Frakt

JYSK leverer til de fleste hjemadresser på det norske fastlandet.

Som kunde har to muligheter til å hente varer i alle våre JYSK butikker. I begge tilfeller unngår du å bli belastet for fraktkostnad.

Click & Collect tilbys på alle varer som finnes i våre fysiske butikker. Velger du Click & Collect, får du beskjed fra butikken når du kan hente din reservasjon. Den skal hentes innenfor butikkens åpningstid, senest 2 dager etter reservering, eller de 2 førstkommende åpningsdagene.

Hent i butikk er tilgjengelig på et stort antall produkter, da denne servicen også omfatter vårt "Kun Online" sortiment. Butikken har ikke "Kun Online" produkter på lager, det må derfor forventes en leveringstid på 5-13 virkedager før varene er klar til henting i butikk. Du betaler for varene når du bestiller på JYSK.no.

Vi anbefaler at du velger Click & Collect hvis du vil bestille produkter som allerede er tilgjengelig i butikken og "Hent i butikk" hvis du ønsker å bestille en vare fra vårt "Kun Online" sortiment. Du kan kun velge "Hent i butikk"  dersom bestillingen overstiger 400 kr.

Begge leveringsalternativene er gratis, men med Click & Collect kan du hente produktene raskere og du forhåndsbetaler ikke for produktene.

Minsteprisen for frakt hos JYSK er 89 kr.

JYSK.no fastsetter forsendelsesmåten avhengig av hvilke varer du kjøper. Vi skiller mellom pakkepost (mindre varer) og stykkgods (store varer).

Pakkepost (mindre varer - f.eks. dyner, håndklær og sengesett): 

Post Nord Logistics leverer pakkepost til ditt utleveringssted.

Hvis det er nødvendig å dele leveransen i flere leveringer på grunn av leveringsproblemer hos JYSK, dekkes kostnadene til dette av JYSK.

Stykkgods (store varer - f.eks. madrasser, sengeløsninger og møbler):

Fraktfirmaet Schenker leverer stykkgods til din leveringsadresse etter den leveringsplanen som er tilgjengelig på kjøpstidspunktet. Levering av stykkgods skjer som standard på bakkeplan ved kundens adresse.

Transportøren vil kontakte deg for å avtale leveringsdato.

Schenker leverer varerne med lastebil, så om det er vanskelig fremkommelighet på din leveringsadresse, må dette oppgis til sjåføren når han ringer deg for å avtale leveringsdag.

Om vinteren kan det forekomme leveringsforsinkelser pga. værforholdene.

Vi orienterer deg om eventuelle endringer i leveringen ved hjelp av SMS-service, og sjåføren kontakter deg på telefon en halv time før leveringen hvis du har opplyst mobilnummer i bestillingen. Tjenesten gjelder ikke for Oslo området.

Du må selv kvitte deg med fraktemballasjen.

Kveldslevering kl. 16-22
Til noen områder er det mulig å velge kveldslevering i tidsrommet 16-22 mot et pristillegg på 199 kr.
Dersom dette er mulig til din adresse så vil dette vises som en valgmulighet når du bestiller varene og har fylt inn din leveringsadresse.

Vi gjør oppmerksom på at kveldslevering og kveldslevering med innbæring kun skjer 1-2 ganger i uken avhengig av valgt postnummer. 

Bærehjelp
Ved valg av kveldslevering kan man velge å kjøpe bærehjelp, slik at varene bæres inn i første rom etter hoveddøren.
Kveldslevering samt bærehjelp koster i alt 299 kr.

Forgjeves levering
Hvis fraktfirmaet kjører forgjeves til leveringsadressen (dvs. at det ikke er en mottaker på adressen, slik at vi ikke kan levere pakken), vil fraktfirmaet ta kontakt med deg senere. Her er det mulig å få foretatt en ny levering av pakken, mot tilleggsbetaling direkte til fraktfirmaet. Størrelsen på denne tilleggsbetalingen avhenger av din adresse, og blir opplyst av fraktfirmaet før den nye leveringen.

VINN ET GAVEKORT PÅ 3000,- HOS JYSK

Credit Cards