Din handlekurv

Kurven din er tom

Din handlekurv

Kurven din er tom

Frakt

JYSK leverer til de fleste hjemadresser på det norske fastlandet.

Som kunde har to muligheter til å hente varer i alle våre JYSK butikker. I begge tilfeller unngår du å bli belastet for fraktkostnad.

Click & Collect tilbys på alle varer som finnes i våre fysiske butikker. Velger du Click & Collect, får du beskjed fra butikken når du kan hente din reservasjon. Den skal hentes innenfor butikkens åpningstid, senest 2 dager etter reservering, eller de 2 førstkommende åpningsdagene.

Hent i butikk er tilgjengelig på et stort antall produkter, da denne servicen også omfatter vårt "Kun Online" sortiment. Butikken har ikke "Kun Online" produkter på lager, det må derfor forventes en leveringstid på 5-13 virkedager før varene er klar til henting i butikk. Du betaler for varene når du bestiller på JYSK.no.

Vi anbefaler at du velger Click & Collect hvis du vil bestille produkter som allerede er tilgjengelig i butikken og "Hent i butikk" hvis du ønsker å bestille en vare fra vårt "Kun Online" sortiment. Du kan kun velge "Hent i butikk"  dersom bestillingen overstiger 400 kr.

Begge leveringsalternativene er gratis, men med Click & Collect kan du hente produktene raskere og du forhåndsbetaler ikke for produktene.

Minsteprisen for frakt hos JYSK er 89 kr.

JYSK.no fastsetter forsendelsesmåten avhengig av hvilke varer du kjøper. Vi skiller mellom pakkepost (mindre varer) og stykkgods (store varer).

Pakkepost (mindre varer - f.eks. dyner, håndklær og sengesett): 

Post Nord Logistics leverer pakkepost til ditt utleveringssted.

Hvis det er nødvendig å dele leveransen i flere leveringer på grunn av leveringsproblemer hos JYSK, dekkes kostnadene til dette av JYSK.

Stykkgods (store varer - f.eks. madrasser, sengeløsninger og møbler):

Bring leverer stykkgods til din adresse etter det som er avtalt på kjøpstidspunktet. Leveringen av stykkgods
forekommer ved hovedinngang på bakkeplan ved kundens adresse(curbside), hvis annet ikke er avtalt.

Bring avtaler leveringsdato per sms eller telefon.

Bring leverer ofte varene med lastebil, er det vanskelig fremkommelighet på din leveringsadresse, må dette oppgis til
transportøren før levering. Er det andre hindringer, f.eks bom som krever betaling, må dette opplyses om til transportør før levering.

Om vinteren kan det forekomme leveringsforsinkelser grunnet værforholdene.

Vi orienterer deg om eventuelle endringer i leveringen ved hjelp av SMS-service, og sjåføren kontakter deg på telefon ca
30 min før leveringen hvis du har oppgitt mobilnummer i bestillingen.

Du har selv ansvar for å kvitte deg med fraktemballasjen, være seg paller, papp og lignende.

Vår transportør tilbyr i de fleste større byer, daglig levering innenfor tre tidsvinduer: 09-13 , 13-17, 17-21.
I byer og tettsteder er tidsvinduene: 09-15, 15-22. Ikke daglig levering.
Perifere strøk er tidsvinduet: 12-20 Ikke daglig levering.

Bærehjelp
Tjenesten " Innbæring" tilbys ikke i hele landet. Du kan kun velge denne tjenesten om den tilbys der du bor. Dette sjekker du enkelt i kassen ved utsjekking.

Forgjeves levering
Hvis Bring kjører forgjeves til leveringsadressen( dvs. at mottakeren ikke er på adressen slik at varene kan leveres), vil Bring ta kontakt med deg senere. Her er det mulig å foreta en ny levering av varene, mot tilleggsbetaling direkte til Bring, dette gjøres ved å benytte betalingsløsningen VIPPS. Størrelsen på denne tilleggsbetalingen avhenger av din adresse og blir opplyst av Bring før den nye leveringen.

VINN ET GAVEKORT PÅ 3000 KRONER

Credit Cards